K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-04-2009, 21:04   #11
Flextossen
Føler sig hjemme på K10
 
Flextossens avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: Køge kommune
Alder: 65
Indlæg: 27
Styrke: 16
Flextossen er ny på vejen
jeg må tilstå, det med at huske de gode oplevelser når det gælder offentlige myndigheder, det er sgu godt nok lidt svært, for der er desværre langt imellem, for mit vedkommende.

Om det så er på grund af min stridbare natur eller fordi jeg bare ikke vil finde mig i hvadsomhelst ved jeg ikke, men mine positive oplevelser med offentlige myndigheder igennem HELE mit sygdom`s og sagsforløb, kan søreme tælles på et par fingre.....

Men til gængæld var de positive oplevelser virkelig positive, og det er altid dejligt at samarbejde med personer i det offentlige som ved hvoffor de er der og i hvilket job de er ansat.



Flextossen.
Flextossen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 23:35   #12
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yasmin Se meddelelser
Jeg synes man skal huske at fortælle når man oplever gode ting med " systemet" . Man kan jo få det indtryk nå man læser på k10 at alle sagsbehandlere er nogen idioter der kun er ude på at slagte en.
Det kan os der har dårlige rettigheds krænkende oplevelser ikke bruge til en skid. - De får deres gode løn for at give en god service, som også vi er med til at betale som skatteydere, så det burde være en selvfølge med gode oplevelser.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 03:13   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
JB....sjovt at du omtaler dig selv i flertal...og har du evt tænkt den tanke at der måske findes nogen derude der gerne vil vide at der faktisk også kan være gode oplevelser imellem...

Vi kan dog være enige om at gode oplevelser burde være en selvfølge...

Yasmin...de folk der som regel melder sig til en side som K10...de gør det ikke fordi de har oplevet systemet fra den gode side af...og det er jo nok med til at de dårlige ting bliver fremhævet langt mere end de gode ting...
Man kan næppe fortænke folk i at skrive som de gør...da det er en rigtig svær situation at stå i når man både er syg og så samtidig skal slås med diverse myndigheder...
I sådan en situation kan det være svært at have overskuddet til at huske at skrive det hvis man skulle falde over en god sagsbehandler...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 09:11   #14
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jeg har da heldigvis også haft positive oplevelser - men desværre også en del ikke så gode efterhånden..
Det er bare ligesom om, at man ikke har samme behov for at skrive om de gode ting som om de dårlige...

Men vi må da gå ud fra, at der også er mange, der får en god behandling, men de har måske ikke samme tilbøjelighed til at søge hen til k10.

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 13:20   #15
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
JB....sjovt at du omtaler dig selv i flertal...og har du evt tænkt den tanke at der måske findes nogen derude der gerne vil vide at der faktisk også kan være gode oplevelser imellem...

Vi kan dog være enige om at gode oplevelser burde være en selvfølge...

Yasmin...de folk der som regel melder sig til en side som K10...de gør det ikke fordi de har oplevet systemet fra den gode side af...og det er jo nok med til at de dårlige ting bliver fremhævet langt mere end de gode ting...
Man kan næppe fortænke folk i at skrive som de gør...da det er en rigtig svær situation at stå i når man både er syg og så samtidig skal slås med diverse myndigheder...
I sådan en situation kan det være svært at have overskuddet til at huske at skrive det hvis man skulle falde over en god sagsbehandler...
Jeg omtaler ikke mig selv i flertal. Kender flere der er af samme mening.

Jeg er ikke blind for at der er nogen der har brug for at blive stivet lidt af med en viden om at ikke alt er skidt. - Men jeg mener bare ikke at der er nogen grund til at det tager overhånd her. - .......... Fremhævelse af systemets gode sider skal Rasmussen, Hjort, Støjberg, Jespersen og co. samt alle deres tilhængere såmænd nok tage sig af, så det behøver vi herinde på K10 slet ikke at være bange for bliver glemt.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2009, 13:44   #16
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Men det giver måske håb til folk at høre, at der trods alt findes søde og rare sagsbehandlere også. Sådan en lader det til, at jeg langt om længe er havnet hos nu, men jeg tør ikke skrive så meget om det endnu - jeg vil nødig friste skæbnen.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Oplevelser? Askjær De Unge 10 13-12-2010 12:22
Gode oplevelser nilla Alt det andet 12 26-03-2010 19:31
Mine oplevelser som flekssjobber Pophår Din historie 8 30-10-2009 13:32
Skriv om dine værste oplevelser!!!!!!!!!! nille Dit og Dat 19 30-08-2007 09:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension