K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2011, 19:31   #1
samp
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2011
Indlæg: 86
Styrke: 13
samp er ny på vejen
Ressurceprofil og aktualitet??

Jeg har et spørgsmål vedr. ressourceprofilen..

Kan man sige at en ressourceprofil er aktuel når den er udarbejdet i medio 2009, samt udarbejdet af en anden aktør end kommunen???

Min SB sendte min indstilling til flexjob og i telefonen oplyser hun at hun vedlægger ressourceprofil, men at det bare er side XX til side XX der er hendes indstilling til nævnet så det er bare det jeg skal koncentrere mig om.

Da jeg så nu modtager afgørelse står det anført at ressourceprofil er fremsendt til mig til godkendelse og at jeg ikke har haft indsigelser.

Jeg har ikke vidst at den profil er så vigtig i afgørelser og ej heller har nogen af alle mine sagsbehandlere haft den fremme eller arbejdet på den. Den er simpelthen frundet frem fra mørket i min journal.

Jeg har nu fået et afslag om flexjob og vælger at klage og forestiller mig det værste og derfor forbereder jeg mig på hvordan BAN vil se på min sag??

det må vel også være et skøn fra SB om man kan sige at oplysninger der er mere end to år gamler kan skønnes at ligge til grund for en så afgørende beslutning.

Håber at høre nogen af jeres råd
samp er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2011, 19:49   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Samp, det vil være en kæmpe-kolo-enorm fordel hvis du holder dig i én tråd. Det her hører til i den tråd du lavede tidligere i dag.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=20499

Vil opfordre dig til at skrive dette indlæg i den tråd, og slette det her...

Det gør det meget nemmere for os andre at følge med og dermed vil du få bedre råd.
Desuden vil du undgå at skulle uddybe de samme ting igen og igen...
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2011, 10:52   #3
samp
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2011
Indlæg: 86
Styrke: 13
samp er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Samp, det vil være en kæmpe-kolo-enorm fordel hvis du holder dig i én tråd. Det her hører til i den tråd du lavede tidligere i dag.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=20499

Vil opfordre dig til at skrive dette indlæg i den tråd, og slette det her...

Det gør det meget nemmere for os andre at følge med og dermed vil du få bedre råd.
Desuden vil du undgå at skulle uddybe de samme ting igen og igen...
Beklager at jeg roder rundt herinde. Jeg har svært ved at finde rundt og vil nu prøve at slette og rydde op, men jeg kan ikke love at jeg ikke kommer til at rode rundt igen, men jeg skal gøre mit bedste Kan man slette??? det troede jeg ikke ift. reglerne??
hilsen Samp
samp er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2011, 12:10   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af samp Se meddelelser
Beklager at jeg roder rundt herinde. Jeg har svært ved at finde rundt og vil nu prøve at slette og rydde op, men jeg kan ikke love at jeg ikke kommer til at rode rundt igen, men jeg skal gøre mit bedste Kan man slette??? det troede jeg ikke ift. reglerne??
hilsen Samp
Det kan du heller ikke.

Du kan rette i dit indlæg i et vist antal timer, men du kan ikke slette det helt.

Men, hvis du vil have et af dine indlæg fjernet helt, så prøv at kigge i bunden af indlægget, helt ud til venstre, i kolonnen med dit brugernavn, der er bl.a. en lille rød plet med et udråbstegn.
Hvis du klikker på den kan du skrive til web og bede om, at få indlægget fjernet, eller hele tråden.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2011, 14:10   #5
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hvis du har svært ved at finde dine tråde, så skal du klikke på dit brugernavn øverst oppe til højre, trykke på statistik og så "find alle emner startet af samp".

I "Kan det virkelig passe" har du fået svar på det spørgsmål du her stiller - uden at have stillet det

Du må skam gerne rode.
Det gør det bare nemmere for både dig og os at der er samling på tingene.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressurceprofil og aktindsigt Nordisk At søge førtidspension 7 15-04-2010 21:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension