K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2009, 16:42   #1
puttenu
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Alder: 57
Indlæg: 28
Styrke: 15
puttenu er ny på vejen
Red face aflønning i flexjob?

Hej

jeg har idag fået tilkendt flexjob... og desuden har jeg job på hånden, men er der nogen der kender lønen som underviser/vejleder? jeg er faguddannet men har ingen undevisnings erfaring,skal undervise i mit fag.

på forhånd tak.
puttenu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2009, 17:11   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er løntilskud til mindstelønnen inden for det fagområde du skal arbejde med...

Husk at der skal stå i ansættelseskontrakten at jobbet lønnes efter gældende overenskomst for fagområdet...

Samtidig skal du huske at få dine eventuelle skånehensyn skrevet ned i kontrakten...så der ikke bliver forvirring over det senere...