K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2009, 16:42   #1
puttenu
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Alder: 57
Indlæg: 28
Styrke: 15
puttenu er ny på vejen
Red face aflønning i flexjob?

Hej

jeg har idag fået tilkendt flexjob... og desuden har jeg job på hånden, men er der nogen der kender lønen som underviser/vejleder? jeg er faguddannet men har ingen undevisnings erfaring,skal undervise i mit fag.

på forhånd tak.
puttenu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2009, 17:11   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er løntilskud til mindstelønnen inden for det fagområde du skal arbejde med...

Husk at der skal stå i ansættelseskontrakten at jobbet lønnes efter gældende overenskomst for fagområdet...

Samtidig skal du huske at få dine eventuelle skånehensyn skrevet ned i kontrakten...så der ikke bliver forvirring over det senere...

Jeg kender ikke til hvor meget man tjener i dette fag...men du skal klart have fagforeningen med til at forhandle lønnen...

Du burde kunne se lønnen ved at finde overenskomsten for det fagområde...

Tillykke med fleksvisitationen og jobbet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2009, 19:44   #3
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen


husk også at få noget pension skrevet ind i kontrakten

hilsen Maja
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2009, 22:19   #4
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maja44 Se meddelelser

husk også at få noget pension skrevet ind i kontrakten

hilsen Maja

De fleste arb.pladser har en regl, der siger at man skal have en ansitet ( stavet forkert, men håber at i kan se hvad der står *S*) for at få pension, hos Iss er det 1 år, før man kommer med i pensions ordning, det står i overenskomsten for området.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Aflønning i fleksjob raffe Spørgsmål ang fleksjob 13 14-05-2009 09:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension