K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2010, 13:26   #71
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Har ringet. De har endnu en gang (det må være 7 gang siden sagen startede for 4 år siden?) skiftet socialfidusen ud med en anden. De undskyldte fejlen. Tilgengæld er jeg nu igen blevet paranoid psykotisk og skal en tur ind på den psykiatriske for at medicineres igen igen. Hvor er det bare trælst. Kan ikke holde til det mere!!!!
Hvad mon lægen siger til denne specielle form for psykisk tortur?

Sidst redigeret af mugge; 20-01-2010 kl. 13:28.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2010, 13:40   #72
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Ny opdatering: Kommunen har nu fået brev fra lægen om at de ikke kan arbejdsprøve mig mere, da det skader mit helbred. De må heller ikke sende breve til mig som kan gøre mig angst eller psykotisk. Så må man håbe at de overholder det. En overordnet kommunal pamper er blevet underrettet.

Altså: ingen møder, arbejdsprøvninger eller breve med indhold der kan ophidse mig. Er stadig svingsdørs patient på psyk. afdelingen og vil løbende holdes underrettet om hvad der sker i min sag, og det vil I K10 brugere også blive ligeså snart der er nyt. Helenekr sagde at det måske er afslutningen på min sag, og det håber jeg også. er sgu begyndt at få grå hår (har lige tjekket mig i spejlet i morges)!!!

hej
mugge
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2010, 14:11   #73
Cillenolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
Cillenolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2009
Lokation: Nordsjælland
Alder: 52
Indlæg: 181
Blog Indlæg: 22
Styrke: 16
Cillenolle er ny på vejen
Hej Mugge

Ihh hvor jeg håber for dig, at det lakker mod enden, så du kan få den FTP. Det du går igennem er da psykisk tortur for dig. Den ene rutschetur eller den anden, kan ingen holde til i længden. Det må vel også hjælpe dig, med dine sygdomme og handicaps, hvis du har ro omkring dig.
__________________
Cillenolle - nu med blog
Cillenolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2010, 14:12   #74
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mugge Se meddelelser
er sgu begyndt at få grå hår (har lige tjekket mig i spejlet i morges)!!!

hej
mugge
Det er da positivt at du kan holde ud at se dig selv i spejlet, det er der mange sagsbehandlere m.m. der ikke burde kunne.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2010, 17:53   #75
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Det er da positivt at du kan holde ud at se dig selv i spejlet, det er der mange sagsbehandlere m.m. der ikke burde kunne.
Nej det er vi helt enige i. De BURDE ikke kunne se sig selv i spejlet, men deres jobs er jo vigtigere, og hvis d nægter, så ender de jo i arbejdsløshedskøen, sammen med os andre (gys).
H-elvedet må have et specielt sted for dens slags, ja mennesker vil jeg jo næppe kalde det, nok mere stinkdyr!
Og i endnu større grad deres chefer som tvinger dem til at bruge tommelskruer på syge og forsvarsløse - men hvad med politikerne, der udstikker love, regler og regulativer? Hvad skal der mon ske med dem? Nogen bud?
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 10:39   #76
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Opdatering: Så er der kommet brev fra kommunen. De påbegynder behandling af førtidspension på foreliggende dokumentationsgrundlag, §17 stk. 1,2 og 3.
Afgørelsen vil falde så hurtigt som muligt senest 3 måneder efter datoen (31-01 -2010) efter §21. Sagen er sendt fra beskæftigelses og Integrationsforvaltningen til socialforvaltningen, som har besluttet at sagen skal behandles jf. §17. Sikke mange forvaltninger?

Så er der vel bare at vente? Og krydse fingre???

Nogen bud på hvor lang tid den slags tager? Er det alle 3 måneder, eller kan det gå hurtigere?
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 11:21   #77
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er det eneste man ikke kan spå om. Nogen får besked efter et par dage, andre en uge, og andre igen efter et par uger...og nogen et par måneder.

Ved mig gik der vist en 10-12 dage....

Men jeg ved, at det er NU vi skal krydse fingre!!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 11:57   #78
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Ved telefonisk kontakt, sagde de inde på kommunen at den er så godt som sikker, med den formulering der er i brevet og de lægepapirer der er i min sag. Kan jeg mon tro på det? Får jeg den så alligevel efter så mange år i skærsilden?
Jeg tror først på det når jeg står med brevet i hånden, men det ved du Helenekr nok bedre end nogen anden. Vi har en begrundet mistro til systemet, og et falsk håb er det jeg mindst har brug for nu. Men altså tidsrammen er alt fra en uge til 3 måneder, hvor de 3 mdr. er maks. Det har jeg fattet. Og så må man blot væbne sig med tålmodighed, selvom det er svært.

Takker for at du krydser fingre - Helenekr. Måske har det allerede hjulpet?
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 12:28   #79
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Held og lykke..

måske kan du på din kommunes hjemmeside se hvor tit og hvilke dato de har møde i pensionsudvalget eller hvad det hedder hos jer.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 14:10   #80
Cillenolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
Cillenolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2009
Lokation: Nordsjælland
Alder: 52
Indlæg: 181
Blog Indlæg: 22
Styrke: 16
Cillenolle er ny på vejen
Ejjj Mugge, jeg aner intet om svartider, men tillykke med endelig at være kommet der .

Jeg krydser og håber på snarlig svar og det rigtige naturligvis .

Knuzz
__________________
Cillenolle - nu med blog
Cillenolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Henrik Isager Erfaring søges? Mulle63 Alt det andet 5 28-11-2011 10:53
Blinde pletter - Henrik Isager Jørgine Et godt link! 4 29-10-2011 16:16
Besøg hos Henrik Isager Wodpoulsen Din historie 27 11-07-2011 16:45
Henrik G.J: Vandt over kommunen(Næstved) buster Politik og Samfund 0 05-05-2011 23:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension