K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2009, 10:42   #1
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
LO støver fanerne af

LO er meget lidt begejstrede for skatteudspillet, og er ved at finde fanerne frem fra skabet. Det er også på høje tid!

Citat:
Kampagnen begynder i morgen med helsideannoncer i flere aviser. Under overskrifter som "Glæd jer på godset: Trine finansierer det nye tag på havepavillonen," og "Hurra i whiskybæltet: Christina betaler jeres lækre, nye luksuskøkken" vil LO ifølge formanden Harald Børsting forsøge at råbe danskerne op. Ikke mindst efter Socialdemokraterne, SF og De Radikale ikke længere er med i forhandlingerne.

- Det her er så sort blokpolitik. Derfor er det på tide at tage fanen ud af skabet, siger Harald Børsting til Ritzau.
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/02/26/154617.htm

Lad os håbe at rigtig mange vågner op, så vi kan få Fogh og Co. ud ved næste valg.
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 14:02   #2
Hobbitten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hobbittens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Lokation: København
Indlæg: 111
Styrke: 18
Hobbitten er ny på vejen
Ja tak, det ville sgu være skønt!!! Er bare SÅ træt af den regering...
Hobbitten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 16:09   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
De kan bare se at få udskrevet valg kan de... som Villy sagde til Fogh: "Hvorfor vente til i morgen med hvad man kan gøre i dag Anders?"
  Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 17:12   #4
Hobbitten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hobbittens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Lokation: København
Indlæg: 111
Styrke: 18
Hobbitten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
De kan bare se at få udskrevet valg kan de... som Villy sagde til Fogh: "Hvorfor vente til i morgen med hvad man kan gøre i dag Anders?"
Nemlig! Og det kan kun gå for langsomt!
Hobbitten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 22:21   #5
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Jeg læste idag at 338 mennesker bliver arbejdsløse i danmark OM DAGEN gennemsnitligt under finanskrisen, så tilslutningen mod vk regeringen vokser dag for dag. Hilsen paw
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2009, 09:03   #6
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Ja se at få udskrevet valg,så vi kan komme af med dem...
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2009, 17:43   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

Pia K. om LO: Beton-pamper-classic

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1617077.ece

Sådan beskriver Dansk Folkepartis formand, Pia Kjærsgaard, LO's kampagne mod regeringens udspil til en skattereform.

- Det er langt ude og på nogle fuldstændig forkerte forudsætninger, at man misbruger medlemmernes penge. Den (kampagnen, red.) er så bastant, at det desværre er beton-pamper-LO-classic, som man ser i disse dage. Det synes jeg faktisk ikke klæder LO-toppen, siger hun og anklager Socialdemokraterne for at stå bag kampagnen.


Ritzau


KONEN ER også imod fagforeninger eller hvad...det er rigtigt hvad LO siger ??? Hun bliver så sur når andre modsiger hende...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2009, 18:15   #8
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Pia K. om LO: Beton-pamper-classic

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1617077.ece

Sådan beskriver Dansk Folkepartis formand, Pia Kjærsgaard, LO's kampagne mod regeringens udspil til en skattereform.

- Det er langt ude og på nogle fuldstændig forkerte forudsætninger, at man misbruger medlemmernes penge. Den (kampagnen, red.) er så bastant, at det desværre er beton-pamper-LO-classic, som man ser i disse dage. Det synes jeg faktisk ikke klæder LO-toppen, siger hun og anklager Socialdemokraterne for at stå bag kampagnen.


Ritzau


KONEN ER også imod fagforeninger eller hvad...det er rigtigt hvad LO siger ??? Hun bliver så sur når andre modsiger hende...
Det bedste forsvar er et angreb, den tror jeg sk KONEN! lever efter.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2009, 18:19   #9
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Pia K. om LO: Beton-pamper-classic

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1617077.ece

Sådan beskriver Dansk Folkepartis formand, Pia Kjærsgaard, LO's kampagne mod regeringens udspil til en skattereform.

- Det er langt ude og på nogle fuldstændig forkerte forudsætninger, at man misbruger medlemmernes penge. Den (kampagnen, red.) er så bastant, at det desværre er beton-pamper-LO-classic, som man ser i disse dage. Det synes jeg faktisk ikke klæder LO-toppen, siger hun og anklager Socialdemokraterne for at stå bag kampagnen.


Ritzau


KONEN ER også imod fagforeninger eller hvad...det er rigtigt hvad LO siger ??? Hun bliver så sur når andre modsiger hende...
Har i lagt mærke til, at Pia reagerer sådan HVER GANG hun føler sig truet på regeringsmagten?
  Besvar med citat
Gammel 28-02-2009, 18:27   #10
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Question

ja og har hun egentligt tænkt på alle de medlemmer af LO som godt kunne blive rigtigt sure over at hun kalder dem idioter fordi de er medlem af sådan en pamperforening som hun kalder den hvis jeg sagde det på et medie ville jeg blive slettet ...men hun har åbenbart ret til at tale sådan ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension