K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2008, 15:18   #1
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Question Flytning til ny kommune

Hvad sker der i/med ens sag, hvis man flytter fra en kommune til en anden?

Min sag kort: Jeg har været deltidssygemeldt fra job siden 1.4.08, blev henvist til fleksjob-teamet i begyndelsen af maj. Sendte min ressource-profil til sagsbehandleren i midten af maj - og siden har sagsbehandleren så skrevet på den! (Det skal bemærkes, at jeg selv havde udfyldt den!). Sagsbehandleren gik i slutningen af juni på ferie (lang), og da jeg ringede her efter ferien for at høre, hvordan sagen gik, sagde hun, at der kunne gå lang tid. Jeg er nu ved at gå til med udtalt stress og er bange for at få afslag, miste job, og få det endnu dårligere end da jeg startede. (Har en diagnose på PTSD).

Skal nu have RO og bor derfor i sommerhus; påtænker at søge dispensation til at måtte bo her helårs, når/hvis fleksjobvisitationen går igennem.

Mit spørgsmål er nu: Hvad sker der med min sag, hvis jeg søger om dispensation nu, mens jeg stadig har mit job, dvs. jeg flytter kommune, men beholder mit job (indtil arbejdsgiveren mister tålmodigheden)?

Håber, nogen kan svare. Og STORT tak fordi I er til med jeres altid gode råd og opmuntring.
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Paragfraf 17 og flytning til ny kommune. Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 22-08-2012 13:57
Flytning til anden kommune NKLJSN Spørgsmål ang fleksjob 9 10-06-2012 21:32
Flytning til anden kommune. MarianneNM Alt det andet 4 21-05-2012 08:08
Flytning til Thisted Kommune. lisapigen Alt det andet 2 23-03-2011 21:34
flytning til anden kommune på førtidspension hinkesten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 08-08-2010 13:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension