K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2016, 19:30   #1
carinae
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2013
Indlæg: 15
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
carinae er ny på vejen
Seniorførtidspension

Jeg har lige modtaget den bedste julegave. Jeg blev flexjobber i 2009, ansat kort tid efter og var i firmaet til 1. Marts 2016 hvor firmaet desværre gik konkurs.
For fire måneder siden søgte jeg Seniorførtidspension og har d.d. fået den tilkendt.
Jeg kan kun udtrykke stor tilfredshed med min sagsbehandler og kommunen.
Der har ikke været problemer undervejs. Synes lige jeg ville skrive det da man ellers kun læser om det negative ifm. fleks/pension.
carinae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2016, 19:38   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er faktisk rigtig rart at vide at der også findes forløb der køre som de skal...

Det er jo som regel kun de forløb der ikke køre som de skal vi høre om herinde...hvilket jo nok er naturligt nok da siden henvender sig til folk der er kommet i klemme i systemet..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2017, 10:46   #3
Morgenfrisk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2015
Lokation: Sjælland
Indlæg: 39
Blog Indlæg: 2
Styrke: 9
Morgenfrisk er ny på vejen
Hvor er det dejligt for dig. Jeg vil selv prøve når tiden nærmer sig. Har du nogle gode råd til mig?
Morgenfrisk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2017, 17:17   #4
carinae
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2013
Indlæg: 15
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
carinae er ny på vejen
Jeg sørgede for at min læge meget hurtigt udfyldte de erklæringer der skal til og ved møder med kommunen gjorde jeg på opmærksom på ( på en pæn måde) at der skulle foreligge en afgørelse indenfor seks måneder. Jeg aftalte med min sagsbehandler at jeg skulle rykke hende hvis jeg manglede svar undervejs eller for at få en status.
Held og lykke
carinae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2017, 09:19   #5
Morgenfrisk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2015
Lokation: Sjælland
Indlæg: 39
Blog Indlæg: 2
Styrke: 9
Morgenfrisk er ny på vejen
Tak for svaret. Må jeg spørge om din læge skrev noget specielt, og som ikke kunne misforstås af sagsbehandler?
Morgenfrisk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2017, 09:59   #6
carinae
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2013
Indlæg: 15
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
carinae er ny på vejen
Han skrev bl.a. at alle behandlingsmuligheder var udtømt og at min kroniske tilstand ville blive væsentlig forværret. Han gjorde meget ud af at skrive at jeg var slidt op.
carinae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2017, 10:35   #7
Morgenfrisk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2015
Lokation: Sjælland
Indlæg: 39
Blog Indlæg: 2
Styrke: 9
Morgenfrisk er ny på vejen
Tak det skal jeg huske.
Morgenfrisk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2017, 01:23   #8
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af carinae Se meddelelser
Jeg har lige modtaget den bedste julegave. Jeg blev flexjobber i 2009, ansat kort tid efter og var i firmaet til 1. Marts 2016 hvor firmaet desværre gik konkurs.
For fire måneder siden søgte jeg Seniorførtidspension og har d.d. fået den tilkendt.
Jeg kan kun udtrykke stor tilfredshed med min sagsbehandler og kommunen.
Der har ikke været problemer undervejs. Synes lige jeg ville skrive det da man ellers kun læser om det negative ifm. fleks/pension.
Vil gerne sige et stort tillykke!!!

Dog sidder jeg med en undren over hvordan?

Erkender at jeg ikke kender de nærmere omstændigheder i sagen, og
du skriver at din læge har været en kæmpe ressource i dit forløb, men det i sig selv gør ingen sommer for mange af os.
Dog er det dog en kæmpe hjælp i forhold til, at opnå pension.

Kan jeg spørge dig hvilken kommune, da der findes statistikker der viser, at der er forskel på kommunernes tolkning på folks ret til *S. førtidspension?
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2017, 22:27   #9
Morgenfrisk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2015
Lokation: Sjælland
Indlæg: 39
Blog Indlæg: 2
Styrke: 9
Morgenfrisk er ny på vejen
Hej
Vasen har ret i at det er virkelig svært at få Seniorførtidspension, så alle gode råd og oplysninger er velkomne.
Morgenfrisk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension