K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2018, 10:56   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Sælge hus eller ikke sælge?

Hej jeg håber her er nogle der kan hjælpe mig lidt.
Min mand og jeg er endt i denne situation at vi ikke kan afdrage på alt vores gæld, da min mand har fået andet job som giver mindre i løn og han var tvunget til at finde et nyt job da hans arbejdsplads lukkede.
Vi betaler vores boliglån og kreditforening samt vand,el og hvad der ellers høre til hus og forsikringer.
Men den gæld vi har uden for banken/huset er vi stoppet med af betale af på der er et samlebånd vi lavede for en masse gamle dyre billån, hvidevare lån når vores hvidevare er gået i stykker. Vi skylder ca 1,2 mio på huset og vi fik i efteråret 2017 vurderet vores hus til en salgspris på ca 900000 kr
Der er to af dem vi skylder penge der er ved at tage udlæg i huset, og vores bank siger vi skal sælge men kan vi sælge hvis der er udlæg i huset?
Og forstår ikke banken anbefaler salg når et salg ikke vil kunne betale vores restgæld i huset? For hvis vi nu siger vi får slog for 900000kr så tager ejendomsmægler vel noget af det ?
Hvad ville i gøre hvis det var jer sælge eller vente?
Vi har gæld for ca 325000kr vi ikke afdrager på.
Og jeg berøre ikke høre hvor dumme osv vi er og har været ved godt det er vores egen skyld vi har denne gæld
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension