K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2010, 11:34   #11
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
nilla de gange jeg har været i arbejdsprøvning har kommunen og sagsbehandler selv spurgt mig om jeg havde nogen børn hjemme der havde brug for mig, og jeg har aldrig haft problemer med det , så mon ikke den går
Tak Hejdien, jo det lyder positivt. Jeg troede faktisk det var helt galt og at de nærmest var efter en på området. Så jeg er glad for at høre positive toner
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 15:32   #12
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Ja så har jeg idag modtaget opsigelsen med posten, og i går ringede jeg altså til personalekontoret og spurgte til evt. fritstillelse i opsigelsesperioden og fik at vide at det var normalt ikke noget de gjorde her i kommunen for normalt var opsigelesårsagen jo langvarig sygdom og så var der ingen grund til det. Jeg satte hende så lige hurtig ind i årsagen til sygemeldingen, og hun mente at jeg skulle vende fritstillingen med min leder og så tager vi den derfra. Så jeg skal til et lille møde på mandag med min leder for hun har lige et par små spørgsmål ang. frirtstillingen... jeg er godt nok spændt på det....
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 16:36   #13
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne2412 Se meddelelser
Ja så har jeg idag modtaget opsigelsen med posten, og i går ringede jeg altså til personalekontoret og spurgte til evt. fritstillelse i opsigelsesperioden og fik at vide at det var normalt ikke noget de gjorde her i kommunen for normalt var opsigelesårsagen jo langvarig sygdom og så var der ingen grund til det. Jeg satte hende så lige hurtig ind i årsagen til sygemeldingen, og hun mente at jeg skulle vende fritstillingen med min leder og så tager vi den derfra. Så jeg skal til et lille møde på mandag med min leder for hun har lige et par små spørgsmål ang. frirtstillingen... jeg er godt nok spændt på det....

Hej i er idet mindste enige om det, læs lige mit indlæg idag, med den behandling jeg har fået idag. Kan du evt. komme med kommentar til det, jeg er osgå ansat i en kommune.

Held og lykke med din fritstillelse.

Anna
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2010, 12:05   #14
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Jeg har lige været til samtale med min leder og hun vil godt fritstille mig, men der var lige lidt hun skulle ud med... fair nok....
Hun var ikke så glad for at de faktisk påtog sig skylden 100% ved at fritstille mig og håbede ikke at det var noget jeg ville fortælle hist og pist og det skulle blive mellem mig og hende.... hun kunne ikke tvinge mig til det, men hun håbede, og selvfølgelig vil jeg ikke gå og fortælle om det, jeg er bare glad for at hun sagde ja og så snakker vi ikke mere om det.
Og så kunne jeg mærke en snert af at hun har fortrudt ikke at have taget fat i problemet fra starten og prøvet at få det til at fungerer mellem mig og nogle af de andre, så det nu lyder som om det kun er deres skyld. Men det er jo lidt sent at finde ud af det nu.... Hun kunne jo have indkaldt til den lovpligtige sygefraværssamtale i 4. uge af sygemeldingen og ikke vente til uge 17.
Nu vil jeg så nyde sommeren uden jobcenteret i hælene med alle deres aktiveringsideer. Venter lige på brev fra personalekontoret og så skal jeg have raskmeldt mig. Er det nok at gøre det på arbejdspladsen eller skal jeg også kontakte jobcenteret?
Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2010, 16:47   #15
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Hvis du vil være sikker på, ikke at høre mere fra Jobcentret, så giv beskeden direkte til din sagsbehandler... Det er i princippet fint nok at sige det til dit lønkontor, men problemet er, at de kun skriver det til kommunen, når de beder om refusion, og der kan gå helt op til fire uger før de gør det, og så kan du jo nå at blive indkaldt osv. inden...
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2010, 17:16   #16
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg har faktisk også holdt ferie med fulde sygedagpenge, også i Spanien med tilladelse fra min sagsbehandler.

Holder du ferie i dk, så tag din tlf med, så kan de få fat i dig, og tvivler på at de kalder dig hjem midt i ferien.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2010, 14:54   #17
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Hmmmm, så kan jeg lige pludselig godt forstå hvorfor min leder igår til vores lille snak begyndte at snakke om at hun skulle have gjort noget ved det (mig) fra starten i hht, de kollegaer der ikke rigtig accepterede mig..... lige før hendes samtale med mig havde min super kollega været ind og meddele at hun siger op pr. 1. juli, for hun har også lige været sygemeldt med stress pga. det kollegiale, og vælger nu helt at stoppe på stedet. Vores leder havde sagt til hende at det havde været et hårdt år, først med mig og så med hende der siger op.... Ja men så kunne det måske være at du skulle begynde at se lidt nærmere på din personalesammensætning min ven...
Venter på brev om fritstillelsen så jeg kan raskmelde mig....
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fyring tfvinter Spørgsmål ang fleksjob 11 13-05-2012 11:36
Fyring af fleksjobber? Andepigen Spørgsmål ang fleksjob 14 04-02-2012 16:31
fleksjob evt fyring dennis0667 Spørgsmål ang fleksjob 6 27-09-2011 14:29
www.fyring.dk Stella Et godt link! 0 21-02-2009 16:03
Fyring og førtidspension? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 22-02-2007 15:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension