K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-05-2020, 13:45   #1
Succubus
Elsker at være her på K10
 
Succubuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2017
Indlæg: 96
Styrke: 8
Succubus er ny på vejen
Angry Nedladende attitude fra sundhedspersonale mod førtidspensionister.

Hej

Er jeg den eneste, der oplever dette? Det sker hos egen læge, hos sygeplejersken, tandlægen og på sygehuset. Og nej jeg er ikke indbildsk. Så snart de finder ud af ens "status" bliver man talt ned til, set ned på og nedprioriteret.

Der er vel ikke andet at gøre end at blive tykhudet, men ved ikke lige hvordan?
De første gange blev jeg først meget ked af det og siden meget gal/oprevet.

De allerfleste førtidspensionister har ikke selv valgt at havne i denne situation.

Folk flest har åbenbart brug for at se ned på/nedgøre andre for at have det godt med sig selv. Troede måske at en læge vidste bedre end at opføre sig så tarveligt, men det er ikke tilfældet. Kan naturligvis skifte lægehus men det er svært og desuden tvivler jeg stærkt på, det vil ændre på noget som helst.
Succubus er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension