K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2017, 12:17   #21
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
22 juni 2017: Brev fra Jobcenteret Svar på klager af 18. og 22. maj 2017.

22 juni 2017: Brev fra Jobcenteret Svar på klager af 18. og 22. maj 2017.

Nogen her der kort kan fortælle mig hvad de mener Klagesagsteamet i Centralforvaltningen her
mener med det de skriver om JC lærkevej ?

De "beklager" flere gange... og der er flere af deres "udtagelser" jeg bestemt
mener i direkte "urigtige"...

Bl.a. når de skriver:

"Vi har nu anmodet Center for Jobindsats om i forbindelse med førstkommende
samtale at uddybe de punkter i Min Plan, hvor du har spurgt ind til forståelsen heraf.
Vi finder ikke, at der i øvrigt er behov for præciseringer eller lignende i Min Plan."

Jeg skal ikke ved "førstkommende samtale have uddybet de punkter i Min Plan, hvor jeg har spurgt ind til forståelsen heraf."

Jeg skal have en skriftlig, på et forståeligt sporg have en forklaring iht
Københavns Kommune "Koncept/skrivevejledning til BIF borgerbreve":

"Sprog: En jobplan er et juridisk bindende dokument for den ledige, a-kassen og Jobcentret.
Det er derfor vigtigt, at jobplanen skrives i et for de tre parter forståeligt sprog."


"Klagesagsteamet betragter brevet af 6. april 2017 som et afslag på forelæggelse for
rehabiliteringsteamet og en afgørelse om, at du skulle fortsætte i den almindelige
beskæftigelsesindsats."

Ja, Bo Juul Jensen "betragter det" som en afgørelse...... det gør jeg ikke...


Dette "svar" sendes så til Borgerrådgiveren.

Kan jeg forvente at Borgerrådgiveren kommer med en "reaktion", med de
fejl iht lovgivningen som JC Lærkevej her igen har begået ?











Min klage til JC Lærkevej vedr ansøgning om Resourseforløb Tirsdag d 18 april 2017 Underskrevet.






.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2017, 17:24   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De skriver jo at der er begået flere fejl...og at det skal laves om...så det bliver gjort korrekt...

Det med afgørelse og ikke afgørelse...

Det er korrekt at da kommunen afslog at lade din sag komme for rehab teamet....og fordi du havde ansøgt om fleksjob, ressourceforløb eller pension....at det så betragtes som en afgørelse om fleksjob, ressourceforløb eller pension...

Problemet er at kommunen har begået den fejl at de åbenbart ikke selv har betragtet den som en afgørelse...eftersom de ikke har sendt den ud som et afslag på fleksjob, ressourceforløb eller pension...plus den klagevejledning der altid skal sendes med et afslag...

Så du har ret i at den afgørelse ikke kan betragtes som en lovlig afgørelse...hmm hvis du forstår...netop fordi de ikke har sendt en klagevejledning med...

Det er også derfor at kommunen skal træffe en "ny" og ordentligt afgørelse...

Det med at de skal uddybe på førstkommende samtale....ja der skal du virkelig holde fast i at dette skal ske skriftligt....og ikke bare mundtligt...som man forstår de foreslår..

Med hensyn til om borgerrådgiveren vil reagere på dette..-tja det skal jeg ikke kunne sige...men hvis ikke...så har du jo muligheden for at kontakte ham...

Hvis,du vil have et billigt grin...eller tårer i øjnene...så se feks spørgsmål nr 5 her https://livoverlov.files.wordpress.c...lc3b8b-m-v.pdf

Det er taget fra @Reno's indlæg her http://www.k10.dk/showpost.php?p=355277&postcount=48

Man ved jo ikke rigtig om man skal grine eller græde..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2017, 00:05   #23
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Efter Personligt møde med Anna Mee Allerslev i dag...

Efter Personligt møde med Anna Mee Allerslev i dag...
Onsdag d. 28 juni 2016.

Så har jeg nu sendt min klage/svar til Hr Bo Juul Jensen der sidder inde i Klagesagsteamet i Centralforvaltningen, CF 2. kontor, område 1, Bernstorffsgade 17 1577 København V.

Svar til Hr Bo Juul Jensen CF 2. kontor, område 1.










Sidst redigeret af Kio; 29-06-2017 kl. 00:11.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2017, 19:13   #24
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Brev fra Jobcenteret PARTSHØRING - 30-06-2017

1 juli 2017.

Forfra igen....
Igen en masse af fordrejninger og omfortolkninger så jeg kan blive fastholdt i
kontanthjælpssystemet og denne gang undlades der at skrive navn på,
meget belejligt for så kan man jo ikke holde nogen til ansvar...

Noget at sige til at mange syge borgere giver op...







.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2017, 22:18   #25
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Øhh mangler de ikke en del lægelige oplysninger...der er jo mere end dine knæ...

Har de dem eller hvad...virker ret underligt at de ikke skriver resten på...altså hvis de har oplysningerne..

Hvis de ikke har dem...så bør du tilsende dem al den lægelige dokumentation du har på nuværende tidspunkt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2017, 16:34   #26
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Øhh mangler de ikke en del lægelige oplysninger...der er jo mere end dine knæ...

Har de dem eller hvad...virker ret underligt at de ikke skriver resten på...altså hvis de har oplysningerne..

Hvis de ikke har dem...så bør du tilsende dem al den lægelige dokumentation du har på nuværende tidspunkt...
Jo da, JC Lærkevej fik den sidste nye statusattest tilsendt af min læge lige før
d 5 april 2017, da jeg skulle "vurderes" ud fra min nye statusattest.

Er I fuld gang med at udforme et svar/klage...igen... med alle de "bevidste" omfortolkninger og fordrejninger og dybt forkerte "vurderinger" ud fra, igen,
ukomklette journal notater mm...

I morgen tager jeg ned og kopierer alle dokumenterne og tager dem med ind
til mødet på onsdag på Rådhuset med flere medlemmer i Beskæftigelses- og Integrationsudvalget København og fremligger alle de fejl der igen, her er begået.

Alle urigtigheder og fejl, Punkt for punkt med udgangspunkt i denne sidste
skrivelse, og levere det til dem med hovedspørgsmålet "Hvem skal holdes
til ansvar for denne ukompetente sagsbehandling ?" eller noget lign.

.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2017, 19:14   #27
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo beviseligt et smart måde at holde folk på kontanthjælp således at borgeren kan blive ved med at være samme sted og ikke kunne få en ordentlig afklaring...når man vælger kun at tage en enkelt ting ud af den samlede helhed...og så vurdere kun ud fra den ene ting..

Jeg håber at du i din klage skriver eller stiller spørgsmålet om hvorfor de kun vælger dine knæ...når dit helbred skal beskrives...evt stiller spørgsmålet om det er pga kassetænkning..

Det er svært at se hvorfor de ellers skulle gøre sådan...

De får jo ikke noget samlet billede af hvad du kan eller hvordan du har det...når man kun vælger dine knæ ud....og ikke tager alt det andet med..

Så hvis de har dokumentationen...alle lægelige dokumentationer...ja hvem er det så der har bestemt at man kun skal tage dine knæ med ind under dit helbred....og ikke mindst...hvorfor...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2017, 12:10   #28
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Brev fra Jobcenteret Kvittering for modtagelse af klage - 03-07-2017

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er jo beviseligt et smart måde at holde folk på kontanthjælp således at borgeren kan blive ved med at være samme sted og ikke kunne få en ordentlig afklaring...når man vælger kun at tage en enkelt ting ud af den samlede helhed......
Ja, dybt godnat og Jo jeg skal nok sørge for at det hele er med Web.

Fik så igen et brev fra CF 2. kontor, område 1 inde på Bernstorffsgade 17.

Tirsdag d 4 juli 2017.

Brev fra Jobcenteret Kvittering for modtagelse af klage - 03-07-2017.jpg

[Billede slettet pga redigering]
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2017, 12:33   #29
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Svar fra Borgerrådgiveren 5 juli 2017.

Jeg har svært ved at se formålet med Borgerrådgiveren...

Syntes bestemt jeg har givet udtryk for at jeg er utilfreds med forvaltningen...

[Billede slettet pga redigering]
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2017, 12:45   #30
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Svar på Brev fra Jobcenteret PARTSHØRING - 30-06-2017.



















Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension