K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-07-2013, 19:31   #331
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Ja det er opslidende og belastende, vent til næste uge, de sender tit breve ud i weekenden hvor folk ikke kan ringe og få forklaring.

Jeg afventer selv brev hver eneste dag fra kommunen vedr. nyt møde ny sb. samt hvad der sker ellere rettere ikke sker.

Indtil nu har de intet hentet fra OUH som aftalen var for snart 3 måneder siden, jeg har den sidste tid den 12 på OUH og så holder de sommerlukket i 5 uger fik jeg af vide, selvfølgelig er der akut beredskab i tilfælde af forværring.

Så jeg ved snart ikke om de bare har valgt at sylte mig, fordi de ikke ønsker den viden om endnu en sygdom hvortil de ikke kan komme udenom.

Frustrerende i know the feeling.
Tak
Håber sgu det får konsekvenser for dem, at de ikke overholder en skid i min sag
Øv, hvor kedeligt for dig også
Vi må vist bare stå i venteposition sammen, og se hvem af os der først får brev eller knald i låget...
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2013, 19:51   #332
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Tik Tak for
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2013, 12:13   #333
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Tik Tak for
Får du også tit breve fra dem om lørdagen???
Jeg syntes nemlig ofte at selv om de siger at de sender det om tirsdagen eller onsdagen, så lander det hos mig om lørdagen og det er som regel ****ebreve , som man intet kan gøre ved før om mandagen og så er resten af weekenden ødelagt
Jeg har besluttet at gøre som du siger, jeg venter til i næste uge med at ringe, har en underlig ide om at der kommer et møgbrev i morgen nemlig

Kan jeg risikere at CDU "bare" skider på tidsfristen og sender alle klagerene videre til det nye ankestyrelse??

Syntes det er meget underligt at slet ikke har skrevet at de ikke overholder tidsfristen

Aner jo ikke hvordan den nye ankestyrelse fungere og eftersom jeg har ventet på svar siden Marts, så ville det sgu ikke være fair, hvis de bare kaster bolden videre

Åhh hvor jeg er frustreret.. har heller ikke hørt fra borgerrådgiveren siden jeg sendte dem en mail i Mandags, men de har sikkert også travlt...
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 16:11   #334
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Nå men her ventes der bare...
Det er fanme utroligt at de kan få lov til det..

Vi skriver også "kun" d 9 JULI!!!! og klagerne er fra Marts og april...

Talte med borgerrådgiveren i går, de vil se på sagen, og vende tilbage...
Min tålmodighed er snart på 0
Kom lige ud med luft, for der er ikke mange i min omgangskreds, der forstår, hvor frustrerende det er..
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 16:28   #335
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Tror du de laver noget på jobcentrene her i sommerferie perioden, mange skal sikkert osse afspadsere.

Men kom du bare af med al den luft du har brug
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 16:42   #336
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Tror du de laver noget på jobcentrene her i sommerferie perioden, mange skal sikkert osse afspadsere.

Men kom du bare af med al den luft du har brug
Se, det giver mig lyst til at sige en masse bandeord...
Jeg vil s**** på deres ferie, jeg syntes slet ikke de har fortjent ferie
Os "normale" ville sørge for at vores job var klaret inden ferien, eller ha fået en anden til at klare det for os
Nej undskyld mit galde, kan bare ikke finde nogle undskyldninger for dem, som er gode nok...
Det mindste de kunne ha gjort var at skrive at de ikke kunne nå det inden tidsfristen, men næ nej, heller ikke det kan de... jeg er rasende
Havde det været omvendt, så havde taget vores penge, men for dem er der ingen konsekvenser... øv øv og atter øv
Tak for , det havde jeg brug for kæmpe til dig retur
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 17:44   #337
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Køb en boksebold
Forstår dig SÅ godt!
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 17:57   #338
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Det er noget møg....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2013, 17:47   #339
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Er i dag blevet ringet op af Borgerrådgiveren, som vil kigge på om der skal startes en større undersøgelse af min sag, men indtil da, blev jeg anbefalet at skrive en "rykker" til CDU, hvori der skal skrives at borgerrådgiveren har bedt dem sende svar senest 1 Juli bla...
Er der ikke en venlig sjæl, der kan hjælpe mig med at formulere en rykker, så det ikke er med alle mine følelser og vrede
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2013, 14:42   #340
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Nå men her venter jeg stadig
Jeg har sendt en rykker til dem og de har til på Torsdag til at svare, men kender jeg dem, så overholder de det selvfølgelig ikke

Da jeg fik afslag var det på baggrund af en rapport fra 2011, hvor ingen pauser var beskrevet, derfor stod der 20 uden problemer

Har nu fået en konsulent, som er guld værd, hun har fået skrevet den om, så pauserne er beskrevet og den effektive tid er korrekt 12 timer ugentligt

Nu skal jeg bare ha den underskrevet af praktikstedet og så får de den lige i hovedet
Hun skrev også at de beklagede den dårlige rapport, såååå jeg håber det kommer mig tilgode
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension