K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-05-2008, 12:15   #21
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Hej og tak for alle de gåde råd, som jeg vil benytte mig af.
Har lige tjekket aktindsigten som er fra 2 maj, så den er ret ny. Jeg kan dog ikke finde udtalelsen fra min psykiater ej heller udtalelsen fra kofoedskole fra sidste år! Det er sgu' for dårligt.
Der står intet om match-gruppe, bortset fra en notits om at jeg ikke er i matchgr.2 eller 3. Så må jeg vel være i match 4 eller 5? Jeg har en masse skrivelser fra forskellige socialfiduser som sender breve frem og tilbage til hinanden, der ser ikke ud til at være hovede eller hale på det?

Jeg kan dog se at der er søgt førtidspension af min læge. Men han er desværre lige blevet pensioneret så nu skal jeg have en ny. Psykiateren er den samme og jeg har hans brev i kopi, men den er ikke medtaget i aktindsigten som sagt. Telefonisk sagde de dog at have fået den, men vævede noget om at der manglede noget og at læge-konsulenten, som hun ikke vidste hvad hed, kom en gang imellem og hentede en bunke sager. Hun vidste ikke hvor længe der ville gå før jeg fik svar.

Jeg fortalte desuden at jeg ville have alt på skrift som de kunne sende til min adr.. Så lad os se hvad der nu sker.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 14:56   #22
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Da jeg ringede fortalte de mig forresten af de ikke havde nogen e-mail man kunne skrive til (købehavns kommune? det har jeg oprigtigt svært ved at tro på!) og at hun ikke ville oplyse sit navn - kun at hun hedder annette og at de ikke havde tid til at snakke med mig.

Det virker som om der er noget helt galt med min sag, siden de bruger alle disse krumspring. Kun udenomssnak.

Imorgen vil jeg selv tage derud, hvis jeg har det psykisk godt nok og vil kræve at få et svar.
Nu har de ævlet og bævlet i næsten 2 år, og ja jeg ved at der er andre der har ventet længere, men i det mindste har man fået nogle svar.

Øv øv og atter øv!
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 15:36   #23
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Hvilket jobcenter? Det lyder nøjagtig som den samme jeg har snakket med... Annette Nielsen.
De påstod, de ikke havde modtaget et brev, jeg HAR sendt, sjovt nok bliver AL post til dem væk, de har ikke modtaget det. Det samme gælder for papirerne fra hospitalet.

Nå, men jeg spurgte så, om der ikke var en mail, jeg kunne sende det med det samme, mens hun var i røret. Nej, hun gad ikke længere åbne sin mail, for der var så meget møg i hendes mail-box.. Så sagde hun, jeg kunne faxe det. Jeg har sgu ikke en fax.

Det lyder virkelig mærkeligt, at man ikke kan maile, jeg tror heller ikke på det. De er ubehøvlede og uforskammede. Jeg er ved at være alvorlig træt af det hele.
Nå, men det var et sidespring. Håber det bedste for dig Mugge
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 16:39   #24
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Er beskeden/papirene I vil sende til dem vigtig, så bare send det som rekommanderet brevpost (og behold en samstemmende kopi) - husk kvitteringen på posthuset.

Alternativt aflever selv skrivelsen og få en kvittering for modtagelsen på en samstemmende kopi.

Så kan I være mere eller mindre kold i r*ven over for deres udenomssnak om ikke at have modtaget skidtet.


Generelt er det med at de ikke har modtaget dit eller dat jo bare noget bavl de lukker ud for at køre jer / jeres sag ud på et sidespor.

Jeres modtræk hertil er at have formalia, i forbindelse med de skriftelige meddelelser I sender, i orden.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 17:42   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Enig !!!

I det hele taget er så vigtig post altid smartest hvis man på nogen måde kan, gå op på kommunen få et stempel og en underskrift på at det er afleveret så er det deres sure pligt at sørge for at det kommer frem til rette instans ..
  Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 17:49   #26
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Ja, jeg véd godt, man burde enten gå derind eller sende det anbefalet, men jeg kommer ikke så meget ud for tiden, så jeg orker det ikke.
Og er fuld af forundring over, hvordan sådan noget kan forekomme. De burde have mere styr på deres ting.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 18:05   #27
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Jeg kan se du bor i kbh, så det er nok den samme bi*** vi har haft fat i.
Jeg tror det er nyrupsgade afdelingen. Imorgen vil jeg tage derud fysisk og bede om e-mail adr.
match gruppe
og om jeg er i paragraf 17 eller 18.
lægekonsulentens navn og tidshorisont for hvor lang deres behandlingtid er.

Har kopieret det brev som i fremlagde, med de punkter jeg vil have afklaret, og så må vi se hvad de svarer - jeg forventer desværre ikke noget andet end udenomssnak og trække tiden ud.

Jeg skriver nok ikke mere idag, da jeg har måttet spise en del nervepiller for ikke at gå grassat og lave noget dumt. Falder nok i søvn om lidt - tidligt men nødvendigt for at jeg kan holde det ud.

Håber på et konkret svar imorgen og de får nu min email og det bliver den måde vi skal kommunikere resten af tiden.

Desværre fandt jeg ud af at ADHD foreningen er i Odense, og da jeg ikke har nogen penge til transport, og desuden panisk angst for offentlige transport, så får jeg desværre ikke hjælp fra den kant.

Håber det bliver vedre imorgen - er helt i kulkælderen nu.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 18:13   #28
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Nå, jeg hører til i Skelbækgade, men det er åbenbart generelt, at de behandler deres borgere sådan.

Er ked af, du har det så skidt - kan ikke sige, det er meget bedre her.. Pyyha, det er slet ikke sjovt.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 19:00   #29
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej Mugge

Jeg fandt lige nogen mail adresser til 3 jobcentre i København - Skelbækgade, Nyropsgade og Musvågevej:

http://www.jobcenter.dk/dit+lokale+j...aden/københavn

Det er selvfølgelig ikke til en bestemt person i jobcentret, men jeg mener, de(receptionen) bør sende mailen videre til den rette i centret, hvis man skriver sagsbehandlerens navn i mailen.... håber jeg da??

Håber du kommer videre Mugge...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2008, 07:03   #30
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Mugge, hvordan har du det idag?
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jer med ADHD / ADD KatrineB Alt det andet 2 13-09-2012 14:03
ADHD og hva så ? Erfurt Spørgsmål ang fleksjob 3 15-11-2011 16:14
ADHD KatrineB Dit og Dat 5 31-08-2010 11:23
ADHD Enteneller Alt det andet 5 13-03-2009 23:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension