K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-05-2009, 22:47   #1
Helpfreak
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2009
Lokation: Kolding Kommune
Indlæg: 39
Styrke: 16
Helpfreak er ny på vejen
Ventetid på aktivering i Kolding

Nå. Kolding kommune har nu valgt at de ikke vil sende mig ud i arbejdsprøvning da de ikke mener det er noget bevendt. Som min sagsbehandler siger vil jeg bare blive sendt ud. En dag falder jeg om og så bliver virksomheden bange og jeg skal starte forfra et nyt sted, og det giver ikke nogen mening.

Vi er nu godt i gang med min pensionsansøgning og min sagsbehandler kan godt se at det er det vi skal i gang med men hun tror ikke det går denne gang. De mener at vi skal i gennem projekt sygdomsopfølgning først.

Nu kommer så spørgsmålet.

Jeg har gået hjemme siden 18. december 2008 og mit næste sted er projekt sygdomsopfølgning. Men er der andre der har oplevet lange ventetider på at komme i projekter i Kolding Kommune her siden de begyndte at sparre i efteråret 2008?
Helpfreak er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2009, 08:48   #2
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Spare...? Jeg har ellers hørt, at de har udviddet deres række af tilbud...? Hm... Mht. ventetid, så har jeg været på kh i 4 år nu og har ikke været sendt ud hverken i aktivering eller arbejdsprøvning... Men det er vel også en slags ventetid
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2009, 13:26   #3
Helpfreak
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2009
Lokation: Kolding Kommune
Indlæg: 39
Styrke: 16
Helpfreak er ny på vejen
Udviddet det kan jeg ikke forstå. Jeg var tidligere på Arena Syd i Vamdrup i projekt sport og fitness og fik at vide derude at fra og med 1. januar ville Kolding kommune trække deres støtte til alle private projekter ind for at spare penge og så samle det i nogen kommunale projektor men de har endnu ikke så vidt jeg ved startet nogen op.

Er der noget jeg helt har misforstået?

mvh

Kim
Helpfreak er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2009, 14:08   #4
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Nej, tror jeg ikke du har, for de udviddelser, jeg har hørt om er i kommunalt regi, så det passer fint med, at de har lukket for de private og sat pengene i flere egne projekter. Nu bliver det jo så spændende at se, hvad budgetunderskuddet i kommunen på 270mio kr. kommer til at betyde. Jeg læste noget om, at der eventuelt også skal spares på beskæftigelsesområdet...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Smerteklinikken i Kolding kubus Alt det andet 5 21-02-2012 15:05
Ups, Kolding! Risa Det er da strengt ! 6 26-10-2011 21:56
Allevia Kolding ette74 Alt det andet 5 16-06-2011 12:40
aktivering med svindel i kolding østerbro Det er da strengt ! 2 10-11-2010 07:15
Allevia - Kolding vivims Dit og Dat 2 14-08-2009 09:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension