K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2009, 22:48   #1
ayla
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Indlæg: 67
Styrke: 16
ayla er ny på vejen
Nogen der kender læge Bruce Phillip Kyle?

Hej

Jeg har bestilt tid hos denne private århusianske læge for at få en ærlig helbredsmæssig udredning, og selvfølgelig for at få hjælp til at få det så godt som muligt. Jeg har Hashimotos/lav stofskifte. Idet mine blodprøver m.h.t. stofskiftet ligger i normalområdet, påpeger min praktiserende læge, at mine symptomer ikke skyldes stofskiftet. Jeg er sygemeldt og så kører maskineriet m.h.t. at påpege/bevise, at mine symptomer er psykiske. Det ved jeg de ikke er. Men jeg ved jo ikke, om det bare er spild af penge (sikkert rigtig mange penge).
Jeg ville blive meget taknemmelig for at høre fra nogen, der kender til denne læge, så jeg kan få en mulighed for at bedømme om det er pengene værd - at tage pengene op af egen lomme for at konsultere en læge.

Sidst redigeret af ayla; 19-02-2009 kl. 22:52.
ayla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 22:58   #2
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hejsa!

Prøv, at google hans navn - der kommer en masse frem. Jeg har lige gjort det - tilsyneladende virker han til at være helt fin - i modsætning til så mange andre.

Mange venlige hilsner

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2009, 16:18   #3
ayla
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Indlæg: 67
Styrke: 16
ayla er ny på vejen
Tak "udstødte" for svar. Det var mere om nogen har erfaring med hensyn til at have været hos ham - jeg udtrykte mig ikke tydligt nok. Jeg har allerede en tid hos ham om ca. 14 dage - han havde flere måneders ventetid. Der er nogle få private læger i DK, som arbejder holistisk og det bliver vanvittig dyrt, idet de jo er privat læger. Derfor ville det være rart at høre fra andre, der havde forsøgt sig af den vej. Jeg kender også til en i Vejle - Knut Flytlie, som også var en mulighed.
ayla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen der kender ham Adi Alt det andet 20 20-11-2013 10:43
Nogen der kender ham? UllaSK Spørgsmål ang fleksjob 12 15-07-2011 01:50
kender nogen denne læge? musen63 Alt det andet 2 06-10-2010 18:31
jo jo , ingen der kender nogen , der kender.. o.s.v. helle4 Politik og Samfund 7 06-12-2008 16:43
Læge - kender nogle hende her ????? jane At søge førtidspension 0 15-04-2008 17:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension