K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-10-2012, 00:27   #1
nielsen69
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2011
Indlæg: 65
Styrke: 13
nielsen69 er ny på vejen
vurdering arbejdsevne

hej igen

har lige et spørgsmål, i min virksomhedspraktik arbejder jeg 10 timer om ugen i snit, desværre er jeg intet værd for min familie eller mig selv, alle mine ressourcer bliver brugt i praktikken.

alle siger at jeg skal huske at der skal være tid til familie og mig selv ved siden af praktikken, så reelt skulle min time antal være på 6-7 1/2 time inkl. skånehensyn.

hvor finder jeg paragraffer med at jeg skal have et liv ved siden af praktikken, da jeg godt kan se at jeg har begået en stor brøler ellers.

hilsen nielsen 69

ps hvordan får jeg vist sagsbehandler at min realle arbejds evne er som skrevet 6-7 1/2 timeog ikke de 10 timer jeg har

Sidst redigeret af nielsen69; 03-10-2012 kl. 00:30.
nielsen69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2012, 03:54   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det har du fået svar på...ved så ikke om du bare ikke har læst det http://www.k10.dk/showpost.php?p=242747&postcount=12
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2012, 06:59   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nielsen69 Se meddelelser
ps hvordan får jeg vist sagsbehandler at min realle arbejds evne er som skrevet 6-7 1/2 timeog ikke de 10 timer jeg har
Du skriver forhåbentlig en god dagbog mens du er i praktik, for hele døgnet, og hele ugen?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2012, 10:09   #4
nielsen69
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2011
Indlæg: 65
Styrke: 13
nielsen69 er ny på vejen
web master jo det har jeg læst

og ja jeg skriver en god dagbog

ps tak for hjælpen
nielsen69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2012, 15:59   #5
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
Hej

Hvis du skriver udførelig dagbog er det jo åbentlyst!!
De skal tage hensyn til at man kan have en "normal" hverdag efter praktikken.

du skriver i et tidligere indlæg at kommunen vil have dig op på 14 timer!!?? Det hænger da ikke sammen med at du kun kan arbejde det halve

Har du spurgt til om de har læst din dagbog?? For det lader da til at de ikke har hvis de vil sætte dig op i tid!!

En anden ting er at du siger du har været i 2 x praktik og de begge peger på 10 timer !!??? hvis du er blevet mere dårlig skal du huske at have lægen med ind over ellers går den jo ikke!!
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2012, 16:15   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
En ting er også hvad kommunen vil....en anden er hvad der er muligt...

Kommuner/jobkonsulenter vil altid forsøge at presse en op i tid....det er simpelthen deres job...så man kan finde ud af hvad folks arbejdsevne er...

Det er så op til en selv at kun gå til grænsen.....men ikke gå ud over grænsen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2012, 16:56   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Enig med Web, stod det til kommunen, så kom man i arbejdsprøvning 37 timer om ugen.

Synes altid kommunen lægger MEGET hårdt ud, med ret høje timetal, selvom folk reelt kun kan det halve, eller under det halve....

Og det sjove er, at kommunerne måske ville komme meget længere med borgerne, hvis de lod dem starte blidt ud, og så MÅSKE øge timetallet over tid - også så den syge kunne få en lille succesoplevelse, i stedet for at grue for forløbet, allerede inden de er startet...............det er næsten dømt til at fejle når de lægger for hårdt ud
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2012, 22:37   #8
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Kommuner/jobkonsulenter vil altid forsøge at presse en op i tid....det er simpelthen deres job,ja det skal jeg da lige love for at de vil da pyhha jeg sad i sidste praktik til møde med min tidl kordinator fra da jeg arbejdede på plejehjemmet som så nu er blevet jobkonsulent og hun blev bare ved sådan her du kan sagtens klare 25 timer som du havde på plejehjemmet katrine det ved jeg for jeg har kendt dig i 3 år nu så det kan du sagtens klare du skal tro noget mere på dig selv og i den duer,jeg magter kun 16 timer nu og brød fuldstændig grædende sammen hvor hun bare stak mig en pak lommetørklæder så jow de prøver sku en af he he.

vh katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2012, 22:51   #9
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Du skriver forhåbentlig en god dagbog mens du er i praktik, for hele døgnet, og hele ugen?
Hvad gør man egenligt hvis man ikke kan skrive dagbog?
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2012, 23:17   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Hvad gør man egenligt hvis man ikke kan skrive dagbog?
Man kan evt indtale en dagbog...hvis man altså ikke kan skrive en...og så evt få en anden til at skrive det ned på skrift...

Hvis det kun er til en selv behøver det jo ikke været skrevet ned....det er kun hvis det skal videre til kommunen...selvom jeg ikke ved om de ville godtage en lyd dagbog...men det kan man jo høre dem om...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vurdering Olsen22 Spørgsmål ang fleksjob 7 18-08-2012 13:30
Vejl. til bek. om beskrivelse, udvikling, vurdering arbejdsevne revaliering og fleks gunvor Et godt link! 2 13-07-2011 13:06
vurdering af arbejdsevne urtekram Spørgsmål ang fleksjob 0 22-09-2010 19:56
vurdering hemala Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 16-09-2010 21:45
afklaring i pensionsteam? arbejdsevne vurdering? Kristian1970 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 22-06-2010 14:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension