K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2017, 11:56   #1
Yess2000
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-07 2012
Indlæg: 3
Styrke: 0
Yess2000 er ny på vejen
Question Logerende eller dele boligen?

Jeg har et spørgsmål ang. dét at leje et værelse ud.

Jeg har en tre vær. lejlighed og har en veninde, der er i bolignød og derfor er flyttet ind på værelset. Nu har vi så fået brev fra Udbetaling DK ang. boligstøtte. De skriver, at man skal ringe hvis den nye beboer bare lejer værelset, da det så ikke har betydning for boligstøtte, da hun så er logerende. Det valgte jeg så at gøre.

Min veninde mener dog, at jeg ikke skulle have gjort det, og vi "deler" lejligheden. Hun betaler slet ikke halvdelen af huslejen ( hun giver 1700 og huslejen er på 6000).

Mit spørgsmål er så - hvad er smartest? At sige at hun er logerende, eller begynde at trække boligstøtte ind i det hele? Jeg regner med, at hun skal bo der i max 4 måneder - hun er på jagt efter noget andet og burde meget snart få noget!

MVH
Yessika
Yess2000 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension