K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-09-2009, 15:25   #1
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Red face En Lille Opfordring "Lær at leve med kronisk sygdom"

På kurset "Lær at leve med kronisk sygdom"!

Dette er et fremragende kursus, jeg har selv deltaget på kurset og .
Den største fordel ved dette kursus i forhold til andre, er at det er kroniske syge der underviser kroniske syge. Det giver et helt andet sammenhold, og en god fortrolighed.

Der er rigtig mange kommuner der tilbyder dette kursus der strækker sig over 6 moduler af 2½ time. Hvis du har interesse, så kontakt din kommune og spørg om de eller nabokommunen om de tilbyder kurset.

Som kursusdeltager kommer du til at arbejde med forskellige emner, fx problemløsning, handlingsplaner, gode kostvaner, genkendelse af symptomer, bevægelse, kommunikation, muskelafspænding og meget mere.

Det er gratis at deltage

Sidst redigeret af beha; 13-09-2009 kl. 15:29.
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 21:54   #2
Berit p
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2007
Lokation: esbjerg
Indlæg: 91
Styrke: 17
Berit p er ny på vejen
Ja jeg kan kun give dig ret. Jeg har både været på "lær at leve med kronisk sygdom" men også "Læring for livet". Begge kurser har givet mig rigitg meget. Jeg kan kun give dig ret.
Berit p er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan skal jeg "leve" med min eksmand. Enteneller Alt det andet 22 25-12-2012 23:58
En lille snak fra en af "mødrene" til de moderne socialrådgivere Ricky M. Politik og Samfund 4 06-12-2011 20:49
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
"Lægelig" definition på kronisk sygdom! buster Alt det andet 13 10-01-2010 14:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension