K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-09-2011, 17:14   #1
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
DUR IKKE...kasseret.

I dag har jeg været til møde i A-kassen. Damen jeg talte med mente ikke jeg havde søgt nok job. Hun regnede ud jeg havde søgt 1,3 job pr. måned. Jeg har været ledig i fem måneder. Jeg havde fået mundligt af vide sidst jeg var til samtale, at det osse var at søge job at man undersøgte alt om et job. Men det mente hun ikke.
Nå, men ud over det så har jeg i tre uger været i aktivering og det er ikke gået så godt. Jeg har været meget træt, ked af det og været syg tre dage. Og jeg brød sammen i fredags over noget der skete fordi jeg ikke havde det godt.I dag tog jeg så ud det sted jeg var i aktivering og vi blev enige om at jeg stoppede fra i dag, de kunne ikke se hvad de kunne lære mig mere og de synes jeg ikke var så god til det som man skulle lave så det virkede nærmest som om jeg var en belastning for dem. Han lederen sagde at det virkede som om jeg bare skulle have tiden til at gå..( det kan han sådan set have ret i, jeg har ikke de stor ambitioner mere. )

Hvad skal jeg nu gøre...?

Er der noget jeg skal tænke på så jeg ikke graver min egen grav idet her cirkus...?

Jeg har kontakt til min læge og jeg bestiller en tid til hende i morgen. Jeg har taget en test på nettet hvor man kan finde ud af hvor deprimerede man er, og jeg var i næst sidst kattegori, noget kunne tyde på jeg skal melde mig syg.

Yasmin
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 17:24   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Den kommentar du fik med på vejen om at det virkede som om du bare skulle have tiden til at gå, er ikke så god.

Den kan tolkes som modvilje, og det kan ligestilles med at man nægter aktivering...

Men tal med lægen og find ud af hvad der er galt... du får måske også brug for en udtalelse omkring stoppet i aktiveringen, hvor du kan få brug for din læges opbakning...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 17:40   #3
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
Jeg tog initiativ til at finde stedet..

Jeg har selv fundet stedet. Det var Jobcenter meget imponeret over. Men det osse jeg fandt ud af var osse at jeg ikke var god nok på en computer, til at kunne klare den slags job, men det er jo det man skal ud og finde ud af. Det var en virksomhedspraktik.

Yasmin
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 17:48   #4
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Jamen det har du helt ret i.... men jobcentre kan godt være firkantede, så det gælder om at have tungen lige i munden, så de ikke bare trækker en...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelse: kursus ikke rimeligt tilbud, derfor ikke forpligtet gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-11-2012 22:27
Kasseret af samfundet dudde Dit og Dat 27 29-10-2011 16:26
kasseret af Kommunen buster Politik og Samfund 1 09-03-2011 12:57
Kasseret som socialrådgiver fordi han er handicappet Odenseaneren Politik og Samfund 2 09-01-2009 02:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension