K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2010, 17:40   #41
Victorius
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Lokation: Herning
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Victorius er ny på vejen
Hej Smidt

Jeg må ærligt erkende du gør et fantastisk stykke arbejde for din søn, jeg kan kun sige du minder om min egen familie, da de gør hvad som helst for man får det godt, og det kan jeg se du gør for Loke.

Jeg håber på at du og Loke finder løsningen for ham

Alt held og lykke herfra
__________________
Nogle gange må man sku bare til at gøre ting for sig selv som andre ikke vil
Victorius er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 20:18   #42
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Victorius Se meddelelser
Hej Smidt

Jeg må ærligt erkende du gør et fantastisk stykke arbejde for din søn, jeg kan kun sige du minder om min egen familie, da de gør hvad som helst for man får det godt, og det kan jeg se du gør for Loke.

Jeg håber på at du og Loke finder løsningen for ham

Alt held og lykke herfra
Hej Victorius

Jeg takker mange gange Og ja jeg vil gå gennem ild og vand med mere for min familie.

Jeg håber også vi finder en god løsning for Loke og indtil der kommer en fornuftig løsning på f.eks. bolig har vi aftalt med ham at han bliver boene her.

Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2010, 02:20   #43
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
I dag var min søn og jeg til lægen, omkring min søn skulle vi tale med lægen om alt det bøvl socialcenter har lavet, og at de vil have fornyet lægelige ting på ham, før han kan blive flyttet tilbage til den rigtig afd i kommunen som jo er handicap afd, og at de ikke vil give ham et rigtig botilbud men kun et for psykiske syge, det havde også været fint hvis han var psykisk syg men det er han ikke, han har en mindre hjerneskade, som gør at han skal have ro omkring sig, og det botilbud han skal have, skal være hvor der kommer pædagogisk hjælp em gang om dagen, for ellers falder han helt sammen.

Lægen ville skrive til min søns socialrådgiver på socialcenter, for hun sagde at det er socialrådgiveren som skal sørge for at f.eks. sende min søn til tester omkring hans IQ men lægen kunne slet ikke forstå hvorfor, da min søn har været i kommune systemet siden han var 1½ år, han gik i specielvuggestue hvor der kun var 4 børn og 4 pædagoger på hver stue, i børnehaven havde han 18 timers støttepædagog, han gik på specielskole, efterskole for unge med speciel behov, derefter et andet bosted for unge med speciel behov, og nu uddannelse på TV-GLAD som er for unge med speciel behov. Og som lægen sagde, når min søn har gået på alle de skoler med mere, for børn og unge med speciel behov, kan de ikke sådan bare nu komme og sige at de ikke har nok på ham, til at flytte ham tilbage til handicap afd og give ham det rigtig botilbud.

Jeg må indrømme at jeg begynde at tude hos lægen, men heldigvis kender hun mig jo, og ved godt at jeg slet ikke kan klare at skulle kæmpe min søn sag også.

Er det nu jeg skal kontakte måske DUKH eller er der andre forslag???? for jeg ved slet ikke hvad og hvordan jeg skal hjælpe min søn
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/

Sidst redigeret af Smidt; 04-12-2010 kl. 02:23.
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2010, 12:14   #44
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Prøv hjerneskadeforeningen. De skulle være gode.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2010, 14:08   #45
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Prøv hjerneskadeforeningen. De skulle være gode.

VH Popiae
Tak popiae!!

Jeg er selv medlem at hjernesagen, så jeg vil lige prøve der.

Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension