K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2010, 14:29   #11
Victorius
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Lokation: Herning
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Victorius er ny på vejen
Har gået sådan on/off til psykologer rundt i Århus omegn, de seneste mange år. Det har dog aldrig kunne hjælpe mig på den måde at jeg fik det bedre, men derimod jeg fik bare endnu mere at tænke over, hvis i kan følge det.

Men som du siger popiae fysisk og psykisk hænger sammen, men tror det har meget med at gøre at jeg føler mig for fysisksvag forhold til dem på min alder, da jeg selv ved hvorfor jeg er som jeg er, er det stadig svært at kunne forklare andre folk det, og man faktisk kan tro de forstår det.

Har dog sagt til diverse instanser at de ikke skal prop en psykolog over hovedet på mig, da det kun vil blive værre for mig, for så føler jeg mig tvunget til at "åbne" mig overfor en person.

Men mange tak for svarende begge to
__________________
Nogle gange må man sku bare til at gøre ting for sig selv som andre ikke vil
Victorius er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2010, 00:25   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Men hvis du bruger en af de mange chatsider, grupper eller lign. er der ingen der ved at du egentlig er syg/handicappet.

Jeg ved at der i mange foreninger også findes ungegrupper, hvor netop disse føelser, og måder at takle dem på, kan være en stor hjælp, via hinanden.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2010, 20:18   #13
Victorius
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Lokation: Herning
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Victorius er ny på vejen
Har prøvet det med chatsider og diverse grupper, de har bare desværre ikke fungeret for mig. Men jeg kan følge din pointe
__________________
Nogle gange må man sku bare til at gøre ting for sig selv som andre ikke vil
Victorius er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Klage over sagbehandling eller hvad.....? kirkelund Spørgsmål ang fleksjob 13 07-05-2013 19:26
Uretfærdig reform - brev til Leif Lahn logikeren Politik og Samfund 0 09-01-2012 11:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension