K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-10-2008, 11:57   #1
cape
Elsker at være her på K10
 
capes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: ODSHERRED
Alder: 45
Indlæg: 72
Styrke: 16
cape er ny på vejen
Vedr. revudering af sag.

Hejsa.

Har lige et spørgsmål vedr. revudering af ens sag.

Jeg fik afslag på forlængelsen af sygedagpenge samt flexjob og skulle henvende mig i jobcenteret og melde mig ledig den 31. marts 08
Skulle jeg have indsigelser til vuderingen skulle fremsendes hurtigst muligt og det havde min fagforening og jeg, som vi fremsendte til tiden.

Siden der har jeg ventet på en revudering:

Jeg blev sendt til ny undersøgelse på nyt sygehus og fik lave nye jounaler som sagde det samme som alle de andre til fordel for mig - men modsat fortolkning vuderrer lægekonsulenten og sagsbehandler som de ser det.

For ca. 4 1/2 uge siden skulle jeg til møde hos min anden sagsbehandler på kontanthjælpsområder, som mundligt fortalte at sygedagpengesagsbehandler fastholdte sin beslutning - så er det jeg ikke kan forstå hvorfor man skal vente og vente på at få noget på skrift.

Jeg har ringet til sagsbehandlen - så fortalte at de kom hurtigst muligt og det er 3 uger siden.

Hvor længe kan de trække den????

Det har jo også noget at gøre med, at den skal ankes og det tager jo også lang tid. og pengene hænger jo ikke lide frem på træerne.

Cape
cape er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er der nye regler ved revudering-recurseprofil? c.l.e.o. Alt det andet 21 10-07-2011 10:28
Førtidspension og revudering?? vips Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 12-10-2010 17:15
Vedr.Arv mus0025 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 30-06-2010 20:14
? om revudering og førtids pension. Dakota Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-11-2009 15:35
Spørgsmål omkring revudering af fleksjob ladyhawk Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 2 26-03-2008 14:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension