K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-10-2017, 13:15   #1
goga
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2017
Indlæg: 110
Styrke: 8
goga er ny på vejen
vid ikke

Jeg skal starte på virksomhed praktik den 9 oktober til 7 januar-9 time om ugen.Beakrivelse -Afklaring af arbejdsevne.Der jeg er uden nogen intægt må jeg søge hjælp et eller andet sted mens jeg er under den prøvning
goga er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2017, 13:54   #2
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Hej Goga

hvorfor er du uden indtægt, ? har du ikke fået kontanthjælp, eller sygedagpenge indtil nu?

ellers kan du jo prøve at søge kontanthjælp

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2017, 14:00   #3
goga
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2017
Indlæg: 110
Styrke: 8
goga er ny på vejen
Jeg har ikke noget fordi min mand arbejde har ikke rat til kontanthjælp
goga er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2017, 17:19   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det vil du så heller ikke have ret i under afprøvning, desværre
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2017, 20:10   #5
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Hvis det er ren afklaring, så betyder det at din mand skal forsørge dig imens. Det er der mange der har været igennem. Men uden afklaring komme du ingen vegne, og faktisk har mange oplevet at de er blevet syltet så de har skullet vente rigtigt længe på den afklaring, så godt at du kan komme til så hurtigt.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2017, 00:59   #6
goga
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2017
Indlæg: 110
Styrke: 8
goga er ny på vejen
Vid ikke hvårner det blev færdig
goga er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2017, 09:37   #7
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Hej Goga
en afklaring kan nogen gange tage meget lang tid, eks. år, men afhænger af mange ting.

det afhænger bla. af om hvilket timetal man lander på, tit må man justere timetallet undervejs.

det afhænger også af om din afklaring dokumenterers korrekt, dvs. det er vigtigt at du laver dagbog undervejs, hvor du beskriver hvordan din dag i praktikken er, hvordan du har det inden du møder, når du er der, samt hvordan du har det når du kommer hjem. altså om du har overskud til din familie, venner, om du har flere smerter( hvis du har smerter) eller færre.

det afhænger også af om det er muligt at nå frem til hvilke skånebehov du har brug for i praktikken, og om skånebehovene overholdes i praktikken.

det er virkelig vigtigt at du husker at lave dagbog undevejs, da det er din dokumentation for hvordan du har det undervejs.

håber det lykkes at finde et godt sted til dig, held og lykke .

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2017, 10:26   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
det afhænger også af om din afklaring dokumenterers korrekt, dvs. det er vigtigt at du laver dagbog undervejs, hvor du beskriver hvordan din dag i praktikken er, hvordan du har det inden du møder, når du er der, samt hvordan du har det når du kommer hjem. altså om du har overskud til din familie, venner, om du har flere smerter( hvis du har smerter) eller færre.

det afhænger også af om det er muligt at nå frem til hvilke skånebehov du har brug for i praktikken, og om skånebehovene overholdes i praktikken.

det er virkelig vigtigt at du husker at lave dagbog undevejs, da det er din dokumentation for hvordan du har det undervejs.
Det er rigtig vigtigt med den dagbog, og det er vigtigt, at du griber det rigtigt an.

Du kan se eks. på dagbog har: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Derudover er det meget vigtigt, at du møder op hver eneste dag, så vidt du på nogen måde er i stand til det.

Hvis du bliver hjemme, og ringer og melder dig syg, så kan de ikke vurdere din arbejdsevne.
Det er bedre at møde op, og fortælle/vise at man har det skidt og går hjem igen.
Det er bedre at møde op, og gå hjem efter 10 minutter end, at blive hjemme.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension