K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-10-2017, 10:53   #11
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af hopper Se meddelelser
Det er selvf et stort plus at jeg fik arbejde der hvor jeg var i arbejdsprøvning, så der skulle ikke rigtigt være så mange ben i det ifølge min søde sagsbehandler der har hjulpet mig til at få mit fleks kørt igennem.

Problemet er bare at de er så sløve og det går mega langsomt, jeg rykker dem hver dag og min sagsbehandler har også rykket et par gange.

Jeg skal have tilknyttet en job konsulent på jobcenteret og der er de ikke aå hurtige.

Jeg vil bare gerne i gang efter så mange år.

Og så var det egentligt at jeg lige ville spørger herinde, så jeg var lidt forberedt og eventuel ikke behøvede at få et møde på jobcenter med informationer først ;-)

Men tænker da at der bare skal udarbejdes en kontrakt fra mit arbejde og samarbejde med min arbejdsgiver og jobcenter. (Eller hvordan det nu fungere)

Jeg har alle mine skånehensyn og alt er som det skal være da jeg som sagt har været i arbejdsprøvning der.

Jeg har iørvirgt sagt til sagsbehandler og rehabileringsteamet at jeg har fået arbejde, så de er alle klar over det, afventer kun jobcenter
Men kommunen skal desværre ind over, så du kan ikke gøre så meget andet end at fortsat rykke for svar, og vente på svar
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2017, 11:07   #12
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Hej vovse

Det var da dejligt at se, at folk bliver her efter så mange år 😁👌🏼

Tak skal du have, det har været en lang og sej kamp, bukkede heldigvis ikke under og vandt kampen til sidst 😳😏
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension