K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2008, 17:20   #21
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Razmo, jeg håber ikke du har opfattet mit indlæg (indlæg 16), som et forsøg på, at sige til dig, at dette kan være en mulighed for dig, i forbindelse med evt. hjemmebesøg.
Det var IKKE det der var meningen med mit indlæg.
Meningen med mit indlæg var, ene og alene, at gøre opmærksom på, at man KAN blive ordentligt behandlet af ekstern aktør (også kaldet "anden aktør").
Jeg tror, desværre, at det er de dårlige erfaringer der er flest af, men der findes altså også gode.
Nu kan jeg ikke lige huske, om der ER taget beslutning om, at de IKKE vil lade dig slippe uden arb.prøvning. Men hvis det er tilfældet, vil jeg umiddelbart mene, at du skal klage over det (har indtryk af, at du har øvelsen), og i den forbindelse henvise til, at de gav dig medhold i, at du ikke skulle i aktivering.
Underforstået: hvori ligger forskellen?.
Nej Trold, det gjorde jeg ikke... der var bare lidt misforståelse omkring, at det måske har lydt som om jeg synes hjemmebesøg er noget hø... det mener jeg ikke, og selvfølgelig kan tiltag være gode nok... men folk er forskellige, og jeg er bare træt af at se f.eks. Hjort mene at een ting er godt for ALLE... derfor ville jeg lige nuancere billedet af hjemmebesøg.

Blot fordi JEG ikke kan bruge det til noget, betyder det jo ikke at andre ikke kan... slet ikke.

Med hensyn til om arb. prøvning er krævet, så ved jeg det ikek endnu... jeg har klaget over at der ikk etages hensyn til mit helbred, bde til afdelingen under borgmesteren, og sagsbehandleren selv... så har i reglen to klager kørende på det samme uafhængigt af hinanden.

De skal jo have vished om forsvarelsen af arb. prøvning via udtalelser fra nogen... de lytter jo nok ikke til mig... lægekonsulenten kan de lige prøve på at lytte til, for han har ikke lovmæssigt belæg for at udtale sig, og det vil blive klaget over øjeblikkeligt.

Min plan er, at hvis de vil have lov til at smide mig i arb. prøvning, så må de få en udtalelse fra min psykiater på at det er forsvarligt.
  Besvar med citat
Gammel 13-12-2008, 19:44   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen hvis jeg nu takkede nej til det hjemmeopsøgende tilbud, så ville jeg være nødt til at møde op til opfølgningssamtalerne mm, præcis som loven siger jeg skal når jeg modtager kontanthjælp. Jeg kunne også udskyde mødet ved at blive sygemeldt via lægeerklæring, men er selv meget interesseret i at få min sag belyst, samarbejde og få alt det her overstået. Jeg gider ikke trække tingene ud, hvis der bare er en lille mulighed for at at det kan gå bare lidt stærkere....
Det der med at trække tiden ud, gør min sagsbehandler pr automatik, hun bestiller ikke endet og jeg har hende også mistænkt for at tænke ØV, da jeg takkede JA til det hjemmeopsøgende tilbud (jeg har jo takket nej én gang før!), hvor efter hun 'fredede mig' (fra Januar - November)

Og tjooo, i princippet kan man vil godt risikere at de planter en på kontanthjælp til man er 65 år, for mig er det som også udmærket, hvis bare de skriver ind i sagen at jeg IKKE er tilrådighed for arbejdsmarked og aldrig bliver det...og ellers lader mig være i FRED. For mig handler det bare om at få fred til at komme i medicinsk behandling igen, så jeg kan holde i mine depressioner for døren, men det kræver absolut fredning på alle fronter, da medicinen forværre nogle af mine andre diagnoser og bla gør at min OCD går fra 'meget svær' til 'ultra svær'.....
Men de tillader jo nok ikke total fredning på kontanthjælp, hvorfor jeg har ansøgt om førtidspension. Men HVIS man kunne lave en fredningsaftale, så mistede jeg gerne de ekstra penge og forblev på kontanthjælp indtil folkepensionen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2008, 23:02   #23
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen hvis jeg nu takkede nej til det hjemmeopsøgende tilbud, så ville jeg være nødt til at møde op til opfølgningssamtalerne mm, præcis som loven siger jeg skal når jeg modtager kontanthjælp. Jeg kunne også udskyde mødet ved at blive sygemeldt via lægeerklæring, men er selv meget interesseret i at få min sag belyst, samarbejde og få alt det her overstået. Jeg gider ikke trække tingene ud, hvis der bare er en lille mulighed for at at det kan gå bare lidt stærkere....
Det der med at trække tiden ud, gør min sagsbehandler pr automatik, hun bestiller ikke endet og jeg har hende også mistænkt for at tænke ØV, da jeg takkede JA til det hjemmeopsøgende tilbud (jeg har jo takket nej én gang før!), hvor efter hun 'fredede mig' (fra Januar - November)

Og tjooo, i princippet kan man vil godt risikere at de planter en på kontanthjælp til man er 65 år, for mig er det som også udmærket, hvis bare de skriver ind i sagen at jeg IKKE er tilrådighed for arbejdsmarked og aldrig bliver det...og ellers lader mig være i FRED. For mig handler det bare om at få fred til at komme i medicinsk behandling igen, så jeg kan holde i mine depressioner for døren, men det kræver absolut fredning på alle fronter, da medicinen forværre nogle af mine andre diagnoser og bla gør at min OCD går fra 'meget svær' til 'ultra svær'.....
Men de tillader jo nok ikke total fredning på kontanthjælp, hvorfor jeg har ansøgt om førtidspension. Men HVIS man kunne lave en fredningsaftale, så mistede jeg gerne de ekstra penge og forblev på kontanthjælp indtil folkepensionen.
Jeg forstår godt din interesse i "discount førtidspension", som jeg opfatter kontanthjælp for evig tid at være... men vi er nødt til at holde fast i, at Claus Hjort Frederiksen siger kontanthjælp er en midlertidig ydelse. Den er designet som fattigrøvs-understøttelse for at jage folk til at søge arbejde, og det ligner bare ikke noget, i min verden, at man skal jages til at gøre noget man ikke kan.

Så for mig handler det lige så meget om principper... jeg blev selv fredet efter fejlet arb. prøvning da jeg boede i Haslev Kommune... 3 år uden så meget som en eneste kontakt fra dem... fra 2003 til 2006. Jeg indrømmer, at det var rart med den fred... den gjorde at jeg turde prøve kræfter med Post Danmark da jeg flyttede til Næstved, fordi jeg havde fået ro og fred. Netop DERFOR fatter jeg ikke, at man ikke bare giver den ro og fred der skal til, så man SELV kan finde frem til hvad man gør med sit liv... så længe man bliver ved og ved og ved med at stresse, provokere, piske og sanktionere syge, så sker der rent ud sagt; IKKE EN SKID!

En anden ting ved passiv kontanthjælp er, at du er stavnsbundet... du kan ikke flytte nogen andre steder hen uden at en ny kommune skal til at grave hele molevitten op igen, og starte forfra... det beviste min flytning til Næstved TYDELIGT...

Nej tak... kontanthjælp for raske, en anden "kasse" til syge tak, ind til de er afklaret med enten ordinært job, fleksjob eller førtidspension.

Sidst redigeret af Razmo; 13-12-2008 kl. 23:04.
  Besvar med citat
Gammel 13-12-2008, 23:52   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er meget muligt at Claus Hjort Frederiksen tror kontanthjælp er en midlertidig ydelse - ved så ikke hvordan han vil forklare hvordan det så kan være, at min 'midlertidige ydelse' nu har varet over 20 år

Han måtte også gerne forklare mig, hvordan det kan være muligt at være på kontanthjælp, og aldrig ha' været tilrådighed for arbejdsmarked...
Og forklare mig hvorfor mon jeg ALDRIG har haft et job!

Og forklare mig hvordan det med den baggrund kan være, at de nu tror at jeg kan det hele, dobbelt
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2008, 01:40   #25
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen det er da nemt at forklare helenekr...

De regler og love som findes....er faktisk for det meste fine nok...

Problemet er at kommunerne tilsyneladende ikke har økonomi og/eller evnerne til at overholde dem...

Når claus hjort sidder og "tænker" (eller hva han nu gør)....så tænker han jo på tingene ud fra som lovene er bygget op....og der er kontanthjælp ikke en varig ydelse...plus syge mennesker ikke hører til på den ydelse...

Kommunerne tænker ene og alene ud fra deres økonomi...og derfor gør de alt for at slippe billigst muligt...så de kan få deres penge til at slå til...

For hvis lovene blev overholdt...og brugt som de er tiltænkt....ja så ville man ikke kunne finde eksempler på syge mennesker der har været på kontanthjælp i adskillige år...

Problemet er at man fra regeringens side ikke følger op på sine love....og tvinger kommunerne til at overholde dem...

Regeringen siger:

Vi har givet kommunerne penge og da der jo er kommunalt selvstyre...ja så er det op til kommunerne at styre tingene....det kan regeringen ikke blande sig i (eller også vil de ikke)
Men det er deres undskyldning....

Kommunerne siger:

Vi har ikke penge nok og kan derfor ikke få det hele til at slå til...
Det eneste kommunerne vil have at regeringen skal blande sig i....ja det er at give flere penge...

Resultat:

Det kommer til at gå ud over syge borgere som ikke får den tiltænkte behandling af systemet....som man med rette kunne forvente sig...
___________________________________

Lovene er der....
Mulighederne er der..

Der er bare ikke penge nok til det....(siger kommunerne..tiltrods for at regeringen siger noget andet)

Hvem har ret.....ja jeg ved det ikke....jeg ved bare at systemet ikke fungere som det skal...og det skaber en masse problemer for syge mennesker i dette land...
Endda så mange problemer at folk får psykiske mén af det...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2008, 09:33   #26
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er meget muligt at Claus Hjort Frederiksen tror kontanthjælp er en midlertidig ydelse - ved så ikke hvordan han vil forklare hvordan det så kan være, at min 'midlertidige ydelse' nu har varet over 20 år

Han måtte også gerne forklare mig, hvordan det kan være muligt at være på kontanthjælp, og aldrig ha' været tilrådighed for arbejdsmarked...
Og forklare mig hvorfor mon jeg ALDRIG har haft et job!

Og forklare mig hvordan det med den baggrund kan være, at de nu tror at jeg kan det hele, dobbelt
Web har vidst forklaret det så tæt som man kan komme HeleneKR. Lovene fejler intet, men det gør lovenes udøvere, og deres "dyneløftere" som BURDE være regeringen med Hjort i spidsen er ligeglade... man kan diskutere om de mener kommunerne godt kan klare det selv, eller om de rent ud sagt er ligeglade.

Jeg mener det er det sidste, for ellers havde Hjort gjort noget for længst... Hjort HAR bevist, at det eneste der får ham til at løfte både egne og kommunale dyner er når arbejdsgiverne vrisser... senest set med de 4 ansøgninger om ugen, som ledige har kæftet op om at få fjernet sammen med opositionen siden det blev lavet... først da arb. giverne brokkede sig nu skete der noget.

Min helt klare overbevisning er, at Hjort ER ligeglad med om lovene virker... eller rettere, så virker de, ud fra HANS hensigt... men hans hensigt ligger også kun hos arbejdsgiverne. For hjort er en syg ledig der kommer i job en success, ligegyldigt hvordan den syge har det, bare hans arbejdsgivere får lov at "presse citronen".

Inderst inde tror jeg han er en af de personligheder man støder på i BT debatten... mistroiske, nedladende og "bare se at daffe ud og lav noget din dovne hund!" typen... Han pakker det bare MEGET PÆNT ind. Jeg tør væde med, at KUNNE han, så ville han gøre livet endnu værre med slavelignende tilstande overfor ledige. Jeg tror, at Hjort tror det eneste problem ikke arbejdene borgere har er ledighed.

Hjort har bare måtte sande nogle nederlag efterhånden... Hans hets imod programet CheckJobnet tabte han... det er lovligt... han fik ikke sin dagpengereform igennem heller... og nu måtte han altså også fjerne sin "4-ansøgninger om ugen" regel også... han må være seriøst nedtrykt for tiden

Hjort kommer aldrig til at løfte dyner for at hjælpe ledige imod kommuner, så meget ved jeg... det er amerikanske fængselstilstande, hvor man torturerer fanger bag lukkede døre lignende tilstande... så længe offentligheden ikke beklager sig, så lader han kommunerne udføre svinestreger som de har lyst til... det er jo "bare ledige"... han skelner ikke engang imellem rask og syg... kun arbejder og ledig.

Derfor er det vigtigt, at vi ikek alle bare sætter os ned og ønsker varig kontanthjælp i årevis... bevares, jeg har selv tænkt tanken om evig kontanthjælp flere gange, bare for at få fred og ro... tanken ER skam besnærende selv for mig, hvis det er eneste udvej... men jeg har så valgt, at det skal være løgn... ALT skal prøves af først... samme medicin som de selv bruger; "Alle muligheder skal være udtømt, før der tildeles discount førtidspension"..... fra min side af i hvert fald.

Sidst redigeret af Razmo; 14-12-2008 kl. 09:39.
  Besvar med citat
Gammel 14-12-2008, 18:20   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Satans også du er førtidspensionist Web, du ville have været meget bedre end Hjorten til posten!!! Selv din hjemmeside kan rumme alle....og alle meninger.

Bare rolig Razmo, jeg kaster heller ikke håndklædet i ringen, ligesom jeg heller ikke udtrykker ønske om varig kontanthjælp på kommunen.
De skal bare ikke tro jeg er grisk og ser penionen som en guldgruppe, for jeg er bedøvende ligeglad med pengene, jeg vil bare have fred. De holder jo fandeme på de pensioner som var det døren til himmerriget, og selv BT's debattører ser FTP som syges førsøg på at spinde uberettiget guld...

Men selvfølgelig skal vi slås og kæmpe for vores ret til at få det vi er berettiget til, og vi er berettiget til FTP indtil det modsatte er bevist.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2008, 21:34   #28
Xeva
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2007
Indlæg: 85
Styrke: 17
Xeva er ny på vejen
Helenekr
Amen det kan da ikke passe. Hvor bliver jeg skræmt fra vid og sans over historier som din. 34 arbejdsprøvninger? Ingen fuldført! 21 åe på kontanthjælp? hvordan kan det lade sig gøre? Vil du ikke give lov til, at >Hjorten ser dit indlæg, eller skriv til ham...jeg vil så gerne se hans svar, når han nu siger, at han ikke vil tvinge depressive i arbejdsprøvning!!!!Det er jo formålsløst og uværdigt over alle grænser, det du er ude i!!!
Jeg sender et stort knus til dig.(og alle andre men lignende historier herinde)
Eva
Xeva er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2008, 00:03   #29
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Satans også du er førtidspensionist Web, du ville have været meget bedre end Hjorten til posten!!! Selv din hjemmeside kan rumme alle....og alle meninger.

Bare rolig Razmo, jeg kaster heller ikke håndklædet i ringen, ligesom jeg heller ikke udtrykker ønske om varig kontanthjælp på kommunen.
De skal bare ikke tro jeg er grisk og ser penionen som en guldgruppe, for jeg er bedøvende ligeglad med pengene, jeg vil bare have fred. De holder jo fandeme på de pensioner som var det døren til himmerriget, og selv BT's debattører ser FTP som syges førsøg på at spinde uberettiget guld...

Men selvfølgelig skal vi slås og kæmpe for vores ret til at få det vi er berettiget til, og vi er berettiget til FTP indtil det modsatte er bevist.
Nej det handler ikke om penge... i hvert fald ikke for mig... jeg har også gået 20 år på den sats kontanthjælp er, og det er nok sværere for dem der har været vandt til villa volvo og vovhund.

Men kontanthjælpssats ER stadigvæk for lille en ydelse til at man kan leve et anstændigt liv i mine øjne... der skal ikke mange ekstra faste udgifter til før end det løb er kørt... blot noget ekstra gæld, så er løbet meget nemt kørt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Xeva Se meddelelser
Helenekr
Amen det kan da ikke passe. Hvor bliver jeg skræmt fra vid og sans over historier som din. 34 arbejdsprøvninger? Ingen fuldført! 21 åe på kontanthjælp? hvordan kan det lade sig gøre? Vil du ikke give lov til, at >Hjorten ser dit indlæg, eller skriv til ham...jeg vil så gerne se hans svar, når han nu siger, at han ikke vil tvinge depressive i arbejdsprøvning!!!!Det er jo formålsløst og uværdigt over alle grænser, det du er ude i!!!
Jeg sender et stort knus til dig.(og alle andre men lignende historier herinde)
Eva
Vi er nu flere der har sidet over 20 år på kontanthjælp... og jeg kender flere andre. Der er mange årsager til at det kan lade sig gøre. Nogle (som i mit tilfælde) render rundt på kontanthjælp i årevis fordi vi har udiagnosticerede syndromer som Asperger Syndrom, AD/HD, ADD osv... det kan være svært at se med det blotte øje, og opfattes nok nemt som dovenskab, stædighed osv.

Jeg tror mange med disse handicaps render rundt en evighed på kontanthjælp, og nok mesdt fordi socialrådgiverne ikke ind til nu har lært hvordan man spotter disse syndromer. Der burde være en klokke der ringer, når der er gået et vidst stykke tid, og en psykiatrisk udredning sat i værk for at finde årsagen. Problemet med det er blot, at udredninger koster penge. Blev der sat tidligere ind i disse tilfælde, kunne man meget nemmere undgå, at folk falder udenfor arb. markedet inden de er kørt i sænk med Stress, Depression og angst som er typpiske følgelidelser i disse tilfælde.

Dette er blot en enkelt situation der kan fosage 20+ år på kontanthjælp... andre muligheder er den indlysende kassetænkning. Der skal ikek meget mere end en modarbejdende/udspekuleret socialrådgiver med trang til kassetænkning/fordomme før end løbet er kørt for både ledige og syge borgere.

Hvad der så undrer mig mest er, at når man ENDELIG får taget sagen i egen hånd, og hamrer i bordet og kræver sig afklaret... så ikke engang DER kommer man nogen steder, for så skal man til at kæmpe med et enormt tungt afklarings-system der i bund og grund opfatter dig som luddoven og arbejdssky, lige til du har bevist modsat ved at hive dig igennem alt det du ikke KAN klare... for at bevise du ikke KAN klare det. Alt dette tager også tid.

Jeg ser ADSKILLIGE helt åbenlyse sager, som bare ingensteder kommer... også selv om man tydeligt kan se at det aldrig vil ske at personen kommer i arbejde. Bare det at man ikke tager hensyn til arbejdsmarkedets "konjukturer" synes jeg er dybt godnat... hvad nytter det at visitere til fleksjob, når arbejdsgiverne ikke engang gider tage de 25% ledige der har været imens der var arb. nok, og de skreg på hænder?

Og hvordan ser fremtiden ud for alle dem visiteret til fleksjob, men som er ledige og fik kontanthjælp inden de blev visiteret? ... de kan se frem til kriseperiode på flere år, på en ydelse der svarer til kontanthjælp... altså fattigdomssats, uden udsigt til arbejde.

Det kan godt ske, at 80'ernes førtidspensioner har skræmt politikerne, da de blev smidt i nakken på borgere der nemt kunne arb. i fleksjob, men at man ligefrem er løbet helt over i den modsatte boldgade synes jeg er forrykt.

Der burde være et maksimum på antallet af arb. prøvninger man kan tillade sig at smide borgere igennem, der bør være regler om, at socialrådgivere SKAL tage hensyn til læger, psykologer og psykiateres vurderinger. Alle visiteret til fleksjob bør have ledighedsydelse fra de er visiteret, lige gyldigt HVILKEN sats de var på inden.

Det handler kort og godt om at give kommunerne både incitamenter, men også lovpligtigt pres til at afklare borgere så HURTIGT som muligt, og uden at det gør forskel i deres økonomi om de vælger arbejde, fleks eller førtidspension.

Det skal ALDRIG være et spørgsmål om økonomi, arbejdsmarkedets konjukturer eller fordomme der afgør tilkendelser af disse ydelser. Når det er på plads, så vil disse 20+ årige sager begynde at rasle væk.

Sidst redigeret af Webmaster; 15-12-2008 kl. 02:12. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...man kan sagtens svarer flere i samme indlæg...
  Besvar med citat
Gammel 15-12-2008, 12:00   #30
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Xeva Se meddelelser
Helenekr
Amen det kan da ikke passe. Hvor bliver jeg skræmt fra vid og sans over historier som din. 34 arbejdsprøvninger? Ingen fuldført! 21 åe på kontanthjælp? hvordan kan det lade sig gøre? Vil du ikke give lov til, at >Hjorten ser dit indlæg, eller skriv til ham...jeg vil så gerne se hans svar, når han nu siger, at han ikke vil tvinge depressive i arbejdsprøvning!!!!Det er jo formålsløst og uværdigt over alle grænser, det du er ude i!!!
Jeg sender et stort knus til dig.(og alle andre men lignende historier herinde)
Eva
Jeg HAR skam skrevet til Hjort! Op til flere gange endda, men har aldrig fået svar.
Sidst skrev jeg hele møllen på mitansvar.dk men tre dage efter lukkede han siden ned, så heller ikke dér fik jeg svar

Men tak for knuset, det varmede da trods alt

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
arbejdsprøvning træt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 11-05-2012 22:39
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
DR1 tv avisen opfordrer alle i formålsløs aktivering buster Politik og Samfund 1 11-06-2009 15:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension