K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2007, 14:56   #1
AIDA
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2006
Indlæg: 35
Styrke: 19
AIDA er ny på vejen
Samtykkeerklæring

Jeg har nu ringet til min jobkonsulent, og fået uddybet hvad den Samtykkeerklæring vedrørende personfølsomme oplysninger som hun skal videre give handler om.

Har fået at vide det er mit navn og mine skånehensyn, som de skal videregive til firmaet JOBDK, som står bag jobsøgningskurset og praktikforløbet. De skal bruge disse oplysninger så jobkonsulenten og JOBDK, kan snakke samme, om hvordan mit forløb går.

Så måske er det ikke så farligt at skrive under. Men jeg sagde at jeg gerne ville vide besked, og gerne have aktindsigt, så jeg er 100% sikker på, hvad jeg skriver under på.

Så jeg venter med at underskrive til informationsmødet med JOBDK er slut.

Men det største problem er nok bare, at finde det rette fagområde, hvor der er mulighed for at oprette fleksjob, hvor der er gensidigt tillid og accept for de skånebehov jeg har brug for. Det er jo også meget svært at stille cheferne og andre ude på det normale arbejdsmarkedet tilfreds, men jeg må yde det bedst jeg kan, og prøve at se fremad, og se hvad livet vil bringe.
Men jeg ved da, hvad jeg skal få foråret til at gå med, så nu skal jeg til at vænne mig til at stå tidligt op om morgenen igen.
AIDA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2007, 16:06   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Samtykkeerklæring

Hej Aida..

Jeg har selv været på job kursus og der tog jeg min sag med hvor der står hvilke skånehensyn jeg har og hvor mange timer jeg kan arbejde I fleksjob ...jeg tog endda en læge erklæring med.

Det kan du eventuelt gøre..så behøver du ikke skrive under på noget.

Jeg håber det kommer til at være en god oplevelse for dig.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
tilbagekaldelse af samtykkeerklæring Teletrold Alt det andet 11 06-01-2012 13:51
Samtykkeerklæring Doth Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 19-06-2007 22:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension