K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-04-2012, 02:22   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Debutanten Se meddelelser
Hvad skete der lige med Karo´s og mit indlæg?
Velcro synes åbenbart at denne historie var så positiv at den skulle lægges i forummet hele 2 gange....

Det er derfor jeres Debutanten og Karo indlæg ikke er med i den ene af trådene...

Jeg har nu lagt disse to tråde sammen så i nu kan se jeres indlæg stadig er der...og ikke er "blevet væk"

@Velcro....det er bedre kun at lave en tråd om samme emne....nu ved jeg ikke lige hvorfor du har lagt nøjagtigt det samme på to gange...men hav det lige i tankerne når du laver indlæg..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2012, 02:54   #12
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af velcro Se meddelelser
Til Klep.
Nej, desværre har alle ikke mulighed for det.

Men jeg er sku glad for at høre succes-historierne også.

Som det fremgår af indslaget er der stiftet en forening Code of Care, og så vidt jeg har forstået det, er målet at få et mere rumeligt arbejdsmarked.

For når Mette Frederiksen fremtuer med flexjob på 2 timer ugentligt, så er vi vel mange der spørger, hvor de job skal komme fra. Hvor mange "stærke" flexjobbere har ikke svært ved at finde et job i dag. Det er næsten umuligt. Så jo, synes det er dejligt når der kommer initiativer fra virksomhederne selv.

Af indslaget fremgår det også at der er et antal afklaringspladser på virksomheden. Og ja, jeg har tænkt tanken, smart, det er jo gratis arbejdskraft. For det er vel det, det er. Men omvendt, hvormange har ikke ventet på at finde et sted at blive arbejdsprøvet? Så der er vel både for og imod.
Men altså, f'ørst og fremmest glædes jeg på Lindas vegne

Velcro

Hmmm, lidt noget vrøvl(det med rødt)... -da jeg ringede rundt for selv at finde et sted til min arbejdsprøvning(gratis arbejdskraft), var der 7 ud af 8 steder der var interesseret

Men ellers enig...


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2012, 08:53   #13
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
Ja der nok steder som vil ha en i arbejdsprøvning. Det er mere det andet det kniber med.
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2012, 17:36   #14
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 16
velcro er ny på vejen
Til Webmaster.
Undskyld. men det var som om det første indlæg forsvandt helt ud af det blå, derfor prøvede jeg igen. Havde nemlig benyttet mig af at kopiere indlægget, inden jeg sendte det, så jeg ikke skulle starte forfra.

Godt vi har en webmaster der kan holde styr på det!!
Velcro

Til Multe og Debutanten.

Jeg kender altså flere som har kæmpet længe, før de fik et sted hvor de kunne blive arbejdsprøvet, og som kommunen vel at mærke ville anerkende. Så det er ikke alle der kommer lige let til det.

velcro

Til Karo
Alle der har fået børn, ved hvordan det kan vende op og ned på tilværelsen. Og det vil det helt sikkert også gøre i Linda´s tilfælde.

Men jeg synes det er så ærgerligt at systemet gør en så mistroisk, at man ikke kan glæde sig over, at det går et medmenneske godt. Et medmenneske som har haft det rigtigt svært i livet.

Velcro

Til Krizzer85.
Det lyder som om du er kommet godt i gang med dit afklaringsforløb, og det er et super sted.
Håber du når frem til en god afklaring.

Velcro

Sidst redigeret af Stezu; 16-04-2012 kl. 22:47.
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2012, 15:25   #15
Fib-Spurven
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fib-Spurvens avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2011
Lokation: Hovedstadsområdet
Indlæg: 107
Styrke: 13
Fib-Spurven er ny på vejen
Jeg har kendt Creativ Company fra før jeg blev syg - har handlet med dem og deltaget i deres fantastiske I-dage (inspirationsdage med workshops, så man kunne afprøve deres produkter, før man kastede sig ud i et køb). Jeg har altid fået en super behandling, bestillinger ekspederes i løbet af ganske få dage, de få gange, der har været fejl, er fejlen blevet rettet venligt og professionelt. Jeg har hele tiden været imponeret af deres personalepolitik og deres sociale engagement, som de har vundet mange priser for. Jeg ved, at der er mange flere solstrålehistorier end bare lige Lindas - de har virkelig gjort en stor forskel for mange mennesker, som har brug for særlige vilkår på arbejdsmarkedet.

Nu, hvor jeg selv er blevet syg og har fået funktionsnedsættelser, der gør, at jeg ikke længere kan klare mit nuværende job, er jeg da ked af, at jeg bor i den "forkerte" ende af landet, og derfor ikke kan ringe til Creativ Company og spørge, om der også er plads til mig.

Knus fra Fib-Spurven.
Fib-Spurven er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Positiv ny fleksjobvisiteret Susanne Spørgsmål ang fleksjob 7 03-10-2013 23:05
Ha' en fantastisk jul Mumrik Alt det andet 1 24-12-2012 15:25
Fantastisk!! Connie Politik og Samfund 31 06-11-2009 12:52
En positiv historie Trine47 - Slettet medlem Din historie 4 18-10-2006 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension