K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2009, 13:33   #1
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
ventetid

hej jeg havde søgt fp men fik afslag og har sendtkagen videre til ankenævnet...det er over 2 mån siden og har ikke hørt noget siden...mente man skulle have et brev når de havde modtaget ens klage?? ellers kan man risikere sidde i meget megt lang tid da deres post kan forsvindeog aldrig modtage den...eller komunen kunne i deres travlhed som altid glemme sende den videre...skal man ikke have sådan et brev hvor der står de har modtaget min klae og hvornår jeg kan forvente svar?? har prøvet skrive til min jobsagsbehandler...hun har sagt flere gange hun vil undersøge det og nu skriver hun at andre har klaget over det samme og at hun vil undersøge det igen.....hmmmm
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 13:45   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
jeg går ud fra at du har sendt den klage til kommunen eller ?

Du kan kontakte din statsforvaltning og høre om de har modtaget din klage

Du kan finde din egen her http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=693

Her kan du læse om sagsgangen osv hos beskæftigelsesankenævnet http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=3408
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 13:54   #3
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
okey takker prøver ringe
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 15:54   #4
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
arrrj man nu hr jeg ringet til statsforvalningen og de har ingen klage modtaget??? dvs den er slet ikke sendt fra komunen....det kan sgu da ikke passe de må lave sådanne fejl ??? nu kan jeg sidde vente igen i over 3 mån for få svar??
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 16:37   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
EEEEJ DET ER LØGN!!!!!!


Hold kæft hvor skal man høre meget før ørerne falder af!

Puha Prutten, kan du ikke få skriftligt fra kommunen når de HAR sendt sagen afsted? Og derefter få bekraftet, at de HAR modtaget sagen?? - så kan der vel ikke gå mere galt!!

Og du gør selvfølgelig også opmærksom på kommunens fortsatte smøl der nu har gjort at sagen har ligget syltet i over 3 mdr.....

Hvor er det synd du skal alt det igennem
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 17:14   #6
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
[QUOTE=helenekr;71973]EEEEJ DET ER LØGN!!!!!!


Hold kæft hvor skal man høre meget før ørerne falder af!

Puha Prutten, kan du ikke få skriftligt fra kommunen når de HAR sendt sagen afsted? Og derefter få bekraftet, at de HAR modtaget sagen?? - så kan der vel ikke gå mere galt!!

Og du gør selvfølgelig også opmærksom på kommunens fortsatte smøl der nu har gjort at sagen har ligget syltet i over 3 mdr.....

Hvor er det synd du skal alt det igennem

hejsa helene
jeg har sammen med den person der støtter mig i job og råd lavet en klage og dt er hende fra job og råd der har afl den(heldigvis så de ikke kan begynde køre på jeg ikke har afl en) min jobsagbehandler sagde dengang både til mig og hende fra job og råd at hun bare skulle have klagen og havde fået lov til sende den direkte til nævnet..men i mellemtiden uden min viden måtte hun ikke aligevel og klagen blev videregivet i komunen.jeg fik besked på i statsforvaltningen at de altid sendte et brev om modtagelse når de får klager og de har inge fået....da jeg så ringede til komunen idag var hendes undskyldning at hendes kollega var syg og måske min klage lå på hendesskrivebord...men hallo det er 2-3 mån siden jeg afl den så har de en kollega der syg i så mange mån må andre jo ordne hendes ting??jg er stik tosset og har tænkt mig give en klage og indtil sagen er behandlet skal de ikke kontakte mig overhovedt...orker dem ikke....sygt de skal have lov til køre en psykisk nedfor derefter trække ens psyke i langdrag er stiktosset....
ang det med på skrift for de har modtaget klagen er det jo som sagt godtdet er hende fra job og råd der afl den så de ka ikke sig de ikke har modtaget den.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 18:20   #7
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
har nu fået afvide de har fundet min klage og vil sende den afsted en af dagene...hvem klager jeg til?? da jeg syntes det er uhørt??
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 19:02   #8
Jeannette
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-01 2009
Lokation: Holbæk
Alder: 53
Indlæg: 9
Styrke: 0
Jeannette er ny på vejen
Ventetid

Du skal klage til chefen for afdelingen, dernæst kan du klage til ombudsmanden hvis ikke du får et ordentligt svar....Jeg kan godt følge dig, indimellem tror man de kommunale frankeringsmaskiner er gået i strejke, eller også bruger de kun b-post
Citat:
Oprindeligt indsendt af pruttenQ34 Se meddelelser
har nu fået afvide de har fundet min klage og vil sende den afsted en af dagene...hvem klager jeg til?? da jeg syntes det er uhørt??
Jeannette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 23:07   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Borgmesteren er den øverste ansvarlige og klart at du skal klage til afdelingsleder men klag også til borgmesteren ...

Hvis der går så lang tid inden der sker noget så skal du til en anden gang vide at du har mulighed for at sende klage direkte til ankenævnet da du kan betragte det som et afslag ...

Men helt klart klag , de kan ikke byde folk sådanne ting ...
  Besvar med citat
Gammel 02-09-2009, 23:16   #10
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Du kan også medsende en klage over kommunens behandling (forhaling) af din sag til Beskæftigelsesankenævnet. Det gjorde jeg i hvert fald.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ventetid rose Alt det andet 7 28-10-2011 01:27
Ventetid? Connybirk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 33 23-10-2011 16:05
Ventetid Fp Kålpølser Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 22-06-2011 15:42
Ventetid og atter ventetid Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-04-2010 12:13
Ventetid Mai-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 28-10-2008 15:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension