K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-01-2009, 01:44   #11
forskruet21
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-01 2009
Indlæg: 8
Styrke: 0
forskruet21 er ny på vejen
Sjældent at jeg tuder, da jeg ofte mener, at det bare kommer fordi, at jeg har ondt af mig selv - og det synes jeg er lidt ynkeligt, da der findes mennesker der har det værre end jeg selv og de burde have endnu større ret til hjælp og at have ondt af sig selv.

Men din besked udløste lidt glædestårer LUM og et spinkelt håb på, at det hele lykkes en dag. Kan absolut ikke se hvordan det nogensinde skal lykkes, men må vel tro på det.

Gør det absolut ikke nemmere, når man er 99% hjemløs nu, hvor man kun var det 50% før. Hvordan kan jeg havne på gaden som 21 årig? Det var sgu ikke her jeg så mig selv til studievejleder samtalerne i folkeskolen..

Bevars, jeg er virkelig også umulig at leve sammen med - håber på at medicin kan ændre på det..

Kimse:

Aner ikke hvorfor du hjælper med alle de detaljer, som de fleste folk nærmest ser for banale og simple og for basisviden i det kommunale. Men for mig gør de en verden til forskel, da jeg simpelthen ikke kan overskue det her mere, selvom det kun lige er begyndt..

Jeg laver en ny ansøgning, forsøger at få dem til at æde mine bankpapirer selvom det er for sent og så må vi se, hvad der sker..

Jeg har ikke nogen egentlige udgifter, da alle mine ting er opsat efterhånden grundet manglende penge. Har ikke engang et sted at bo. Så listen bliver meget kort: Buskort og telefon.

Min medicin er jeg ikke begyndt på endnu, da min psykeater (rigtig dygtig herre) lige skal have afgjort, hvor slem min depression er, og om den kan afhjælpes via miljøet først - dernæst, hvor slemme mine adhd symptomer er og hvad den helt rette behandlng så vil være. Men den kommer også til at koste penge - skønt jeg er medlem af Danmark. Mener nemlig ikke, at de dækker 100%.

Min opsparringskonto er ikke til at røre, har forsøgt da jeg havde en mindre gæld et par år tilbage, at få flyttet pengene, men det kunne absolut ikke lade siggøre - bondebank, hvad mere kan jeg sige?

Kender godt håndbogen, må lige få printet den ud og tage den med, når jeg skal mødes med min rigtige socialrådgiver for første gang (er blevet sendt rundt til 4 nu, og sidst fik jeg at vide, at nu var hende på visitkortet den rigtige, skønt jeg aldrig mødte hende..)

Tusind tak for hjælpen begge to og godnatkram herfra.
forskruet21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 03:02   #12
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af forskruet21 Se meddelelser
Sjældent at jeg tuder, da jeg ofte mener, at det bare kommer fordi, at jeg har ondt af mig selv - og det synes jeg er lidt ynkeligt, da der findes mennesker der har det værre end jeg selv og de burde have endnu større ret til hjælp og at have ondt af sig selv.

Men din besked udløste lidt glædestårer LUM og et spinkelt håb på, at det hele lykkes en dag. Kan absolut ikke se hvordan det nogensinde skal lykkes, men må vel tro på det.
Nåre lille skat *ss* Det VIL lykkes for dig en dag, stol på det, stol på dig selv, jeg vil ikke skerive at du bare skal xxx for det ved jeg at du ikke bare kan, der skal kæmpes, og den værste kamp er den hvor man famler i blinde, som du gør lige nu, gangen er mørk, men den er ikke uden døre og vinduer, der er svære at finde, men før eller siden vil dine fingre støde på et af dem, eller du er gået så langt at et svagt lys vil skimtes for enden af gangen. KÆMP det er hårdt svært, og uoverskueligt, men ikke umuligt, heller ikke for dig, men glem ikke ind i mellem lige at sætte dig ned, og få tudet dine frustrationer ud.

Citat:
Oprindeligt indsendt af forskruet21 Se meddelelser
Bevars, jeg er virkelig også umulig at leve sammen med - håber på at medicin kan ændre på det..
Det er du ikke ene om, jeg er absolut heller ikke en af de nemmeste, men trods det trods ADHD fysiske skavanker angst, depressioner og meget underlige særheder, så lykkedes det mig alligevel at finde en der kan holde mig ud, han er her da endnu, efter snart 10 år, og det er gennem tiden bestemt ikke småting jeg har budt den stakkels mand. Her er diagnosen kun nogle år gammel, og jeg tager ikke medicinen fast, af flere årsager (pt er jeg totalt medicin fri fordi jeg ammer) Ofte spørger jeg ham hvorfor pokker han gider blive ved? jeg forstår ikke hvorfor han kan holde mig ud, hvorfor han ikke hader mig for de ting jeg byder ham... han svarer at han ind i mellem, har aller aller mest lyst til at kvæle mig, men i det store hele er der alligevel mest positivt... det handler altså "bare" om at han elsker mig, på godt og ikke mindst ondt.
Pigen til dig, findes også der ude et sted, det er ikke sikkert at du møder hende før du er 65, men hun er der, for dybest inde, er du et godt menneske, også selv om at du nogle gange siger og gør nogle uheldige ting, er du som ADHD´ere er flest, er du jo meget kærlig og betænksom, og ikke mindst følsom, og det kan pigerne som regel godt lide, der har du en fordel
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afvisning om genoptagelse af arbejdsskadesag ved nye oplysninger? Indiansummer Alt det andet 13 19-01-2013 14:46
Spørgsmål kontanthjælp. MandySisse Alt det andet 6 02-10-2011 12:37
Kontanthjælp - spørgsmål Sass Alt det andet 1 01-04-2011 16:31
spørgsmål om kontanthjælp. laurana Alt det andet 30 20-02-2011 23:12
Afvisning af klageorgan for handicappede Lilli Susanne Dit og Dat 0 21-08-2009 19:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension