K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-11-2007, 22:36   #1
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
jeg er måske i mål....

nu er jeg så tæt på som jeg kan komme fleks job..........altså at blive godkendt til det-pyyyy på onsdag skal min sagsbehandler til møde om det....jeg er så nervøs,hvad nu hvis......nej det vil jeg ikke tænke på......
men har fået min ressurceprofil i dag sendt pr post. og den er på 10 sider,hun har gjort et godt stykke job, må jeg sige- åhh jeg håber virkelig at få ro på mit liv nu...

nu flg spørgsmål til jer....kære k10 venner for det er som at have en gruppe mennesker der er ens støtte,tak-

1- når min sag tages op onsdag-bliver det så med det samme bestemt-"hun kan blive godkendt eller ej"
2- min sagsbehandler skrev hun ringer så snart hun ved noget-
men hvornår mon det er? er det så pr dags dato man er fleksgodkendt eller en længere proces....
jeg mener om jeg så kommer på ledighedsydelse med det samme eller....
hvad er ledighedsydelses beløb på cirka før skat?
3kan jeg søge fleks job alle steder...er pædagog...men kan jeg søge alt hvad jeg har lyst til....
4hvad er jeres holding til..."at en jobkonsulent sir" du kan ringe til mig på alle tider af døgnet også weekend hvis du har brug for at snakke- min arbejdsteleon er automatisk stilt om til privaten- så ring endelig.....

knus
__________________
bliv vinder i dit eget liv
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2007, 23:25   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille Se meddelelser

1- når min sag tages op onsdag-bliver det så med det samme bestemt-"hun kan blive godkendt eller ej"
Jeg ved det ikke helt, det tror jeg....
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille Se meddelelser
2- min sagsbehandler skrev hun ringer så snart hun ved noget-
men hvornår mon det er? er det så pr dags dato man er fleksgodkendt eller en længere proces....
Du vil få et brev om, at du er blevet bevilget til fleksjob. Fra den dato går jeg ud fra, du endelig kan gå ud og søge et fleksjob.
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille Se meddelelser
jeg mener om jeg så kommer på ledighedsydelse med det samme eller....
hvad er ledighedsydelses beløb på cirka før skat?
Jeg går ud fra, det vil stå i brevet, muligvis vil ledighedsydelse starte måneden efter. Jeg mener ledighedsydelse er på ca. 13.000 kr. pr. md. Men ifølge linken her er det mellem 2800 og 3110 pr. uge. Det kan ses her i tabel 4.2: https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=31095
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille Se meddelelser
3kan jeg søge fleks job alle steder...er pædagog...men kan jeg søge alt hvad jeg har lyst til....
Du kan søge, hvad du vil, men du skal også tænke på, hvad du egentlig kan holde til, hvilke skånehensyn du har, for det er det, der bla. er grunden til, du er bevilget til fleksjob. Jeg vil opfordre dig til at gøre virksomheden opmærksom på, hvad det vil sige at ansætte en fleksjobber og evt. oplyse din jobkonsulents tlf.nr.,hvis de har nogen spørgsmål.(blot et tip, som jeg har brugt). Det er utrolig vigtigt at alt er afklaret med forskellige spørgsmål, inden du starter på et nyt job og får ansættelseskontrakt, så man ikke kommer i klemme. Her kan jobkonsulenten sikkert være en hjælp, når der lige er noget, der skal afklares. Inden en ansættelseskontrakt bliver lavet, er det en god idé, at du og jobkonsulenten holder et lille møde med chefen.
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille Se meddelelser
4hvad er jeres holding til..."at en jobkonsulent sir" du kan ringe til mig på alle tider af døgnet også weekend hvis du har brug for at snakke- min arbejdsteleon er automatisk stilt om til privaten- så ring endelig.....
Jeg er selv meget glad for min jobkonsulent. Jeg skriver engang imellem til jobkonsulenten om noget, man ikke lige havde tænkt på if. med jobbet. Det kan være noget som arbejdsredskaber, man pludselig har brug for if. med jobbet, noget med ansættelseskontrakt eller hvilke vilkår der gælder osv. På min tidl. arbejdsplads havde jeg f.eks. problemer med min chef, og her mailede jeg frem og tilbage med min jobkonsulent om problemet.


Håber det var nogen svar, du kunne bruge.
Det bliver rart for dig, hvis du bliver godkendt.... Lad os håbe.....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2007, 23:40   #3
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Jeg ønsker dig held og lykke,er selv også meget tæt på at få et flexjob(15timer) bliver afgjort inden 14 dage pøj pøj
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2007, 00:13   #4
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
det luner tak

hurtig svar tak skal i havegode svar!!!!!knus
__________________
bliv vinder i dit eget liv
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Måske flexjob kimmik Spørgsmål ang fleksjob 27 19-03-2011 11:29
obs obs obs (måske overflødigt).???? ace dk Alt det andet 0 20-10-2010 14:54
måske flex avminryg Spørgsmål ang fleksjob 18 28-01-2010 22:50
Måske en dag førtidspension.... Susanne2412 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 03-11-2009 00:08
Måske Flexjob smukkebb Spørgsmål ang fleksjob 5 22-07-2009 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension