K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2006, 18:53   #11
aap
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2005
Indlæg: 28
Styrke: 19
aap er ny på vejen
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Trine47 ????? fatter ikke lige dit første indlæg, for hvordan kan dine citater kobles sammen med din udmeldelses af forum ????

Det er skidegode citater fra bantam, som jeg i min bedste overbevisning ikke kan se, at NOGEN kan misforstå !!!!!!

Abby68 bliv og debater på livet løs, det er jo også meningen med dette forum, at man skal kunne få luft, uden at blive overfaldet dette også selv om vi er nogle der rammer lidt ved siden af engang imellem, OG HVAD SÅ, vi er over 400 med forskellige synspunkter og sagsbehandlinger samt sygdomme, derfor er det vigtig at komme ud med, hvad man mener om DIT og DAT.

KNUS
aap er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2006, 20:00   #12
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 18
gittedl er rigtig godt på vej
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Jeg vil ikke begive mig ud i en diskussion, om baggrunden for denne tråd, da det sidste jeg ønsker er at smide benzin på bålet. Men jeg vil dog lige lade et par ord falde om respekt og tolerance.

Da jeg i sin tid oprettede et forum på min hjemmeside, var den første regel jeg lavede: Enig om at være uenig - Vi har alle ret, til at have hver vores mening. Bare fordi en anden ikke deler din holdning, betyder det ikke nødvendigvis, at den anden tager fejl. Så respekter hinandens meninger og holdninger.

Dette er en regel, som jeg selv værdsætter meget højt. Det drejer sig jo ikke kun om at acceptere/tolerer hinandens meninger, men også om vores ytringsfrihed. Vi har alle ret til hver vores mening… Så kan vi ikke blive enig om at være uenige?
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2006, 20:23   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

jow...hahahahah..der er sjovt....vi skal alle tigge og bede abbi68 om at komme tilbage....hahahah vi er søde...

...der er faktisk ingen der har smidt hende ud...!!!

Skal vi ikke bare lade abbie68 finde ud af hvad hun vil selv.

Så lad os sige at jeg er uenig med hendes små bemærkninger .

men ved I hvad ...jeg er vant til at høre dem...

Det var mine sidste ord om den sag...B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2006, 21:16   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Citat:
gittedl skrev:
Jeg vil ikke begive mig ud i en diskussion, om baggrunden for denne tråd, da det sidste jeg ønsker er at smide benzin på bålet. Men jeg vil dog lige lade et par ord falde om respekt og tolerance.

Da jeg i sin tid oprettede et forum på min hjemmeside, var den første regel jeg lavede: Enig om at være uenig - Vi har alle ret, til at have hver vores mening. Bare fordi en anden ikke deler din holdning, betyder det ikke nødvendigvis, at den anden tager fejl. Så respekter hinandens meninger og holdninger.

Dette er en regel, som jeg selv værdsætter meget højt. Det drejer sig jo ikke kun om at acceptere/tolerer hinandens meninger, men også om vores ytringsfrihed. Vi har alle ret til hver vores mening… Så kan vi ikke blive enig om at være uenige?
Jeg kan kun give dig 110% ret i det du skriver

Og for min del så syntes jeg at det er på tide at den her tråd den stopper nu ..
Jeg har skrevet hvad jeg syntes i det tidligere indlæg både til abbi og til trine, hvad de herefter beslutter er helt op til dem...

Jeg syntes bare at det er vigtigt at vide for både Abbi og Trine at det at man ryger ud i lidt modvind ikke er ensbetydene med at man behøver at gå :|:|

Og det er hermed sagt, igen både fra mig og jer andre, så nu syntes jeg et eller andet sted at det er på tide at stoppe den her tråd, hvad Abbi og Trine beslutter er helt op til dem selv , det er vi ikke herre over.

Så herfra er det end at fortsætte kan betyde at kaste mere bensin på bålet som burde være ved at ebbe ud nu, da jeg er tilhænger af ytringsfrihed kan jeg og vil jeg ikke forbyde nogen at fortsætte denne her tråd, men i mit stille sind kan jeg da godt håbe på at man sætter sig ned og tænker at vi faktisk er mennesker i samme båd og at et par holdninger til og fra ikke behøver at være ensbetydene med exit for nogen her på siden.

Det hvad enten man bryder sig om holdningen eller ej, tror at flertallet af os er på den rigtige side af 30, så mon ikke vi lige et øjeblik kan stoppe op og tænke på om vi aldrig selv har været i stormens øje og ubehaget ved det (jeg har ihvertfald prøvet det mere end en gang, og det er sq ikke sjovt )

Så for mit vedkommen er det her og bare noget der understøtter mig i at alle mennesker er forskellige og det skal de have lov til at være
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelse: kursus ikke rimeligt tilbud, derfor ikke forpligtet gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-11-2012 22:27
Man kan ikke stoppe sygedagpenge hvis ikke der er lavet ressourceprofil Hejdien Nyt fra Ankestyrelsen 10 01-12-2009 20:47
Jeg kan ikke mere.. magter ikke mere.. frhansen Dit og Dat 18 23-11-2008 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension