K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-03-2009, 20:04   #11
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af Connybirk Se meddelelser
Reva her er jo så ihvertfald ik så hurtige som Kbh, ber så bare til der max er et par ugers ventetid endnu.
Har hele eftermiddagen forsøgt at kæmpe mig gennem papirer fra jobcentret, og KRISE..... kan jo se at mange af de forkerte ting jeg har påtalt ikke er ændret, ved ik om det har nogen betydning hvis ikke det er omtalt i resourceprofil, ved i?
Hvis dine kommentarer ikke er med så er det ikke OK ...det skal de være...Fordi så kan dem der beslutter også læse hvad du mener...det er vigtigt ...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 20:14   #12
Connybirk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 29
Styrke: 16
Connybirk er ny på vejen
Pyhh ha må vist hurtigst muligt ha fat i min trofaste støtte fra Voldsramte kvinder, GODT hun arb gratis 24 timer i døgnet 7 dage om ugen
Der er nemlig rigtig mange ting der ikke står beskrevet korrekt ØV ØV kan næsten ik overskue det.
Connybirk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 20:34   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Pyha ja, jeg gruer altså også for MIN ressourceprofil, specielt efter sagsbehandlerens rædselsfulde tone overfor mig.....den kan næsten kun komme tilbage dårlig, mangelfuld eller ligefrem arrogant, løgnagtig og fjendsk!!! Jeg bad til de højre magter om at den ikke kom i dag (op til weekenden) og jeg ber fortsat for, at den heller ikke kommer i morgen! Jeg kan slet ikke klare sådan noget i weekenden hvor man ikke kan få fat i en levende sjæl. Min kommune sender ALTID de mest rædselsfulde breve så de ligger her i weekenden - godt man har jer herinde HVIS uheldet skulle ske, så er man da ikke alene og kan dysses lidt ned på jorden, med gode råd og super vejledning.....

Forleden skulle jeg aflevere en blanket på mit lokale socialcenter (totlat harmløst - angående fortsat udbetalt børnebidrag), men tænk, jeg svedte nærmest tran, fik hjertebanken og angst! Jeg har simpelthen udviklet en form for fobi når det drejer sig om kommuner, jobcentre, socialcentre osv. Lige så snart jeg træder ind over dørtærsklen, så kører det hele på mig.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 21:12   #14
Connybirk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 29
Styrke: 16
Connybirk er ny på vejen
Helenekr
Kan virkelig godt følge dig, har også selv udviklet nærmest fobiier for ALT der har med Od kommune, skrankepaver mm. garanteret også derfor jeg kolapsede totalt til mødet hos Reva forrige torsdag, med stadig sengeleje til følge Dog TROR (er os håbløs tossegod) min nuværende socialrådgiver er ok. Mon ikke rigtig mange herinde har det lige sådan, jeg tror det.

Har nu fået printet formular til agtindsigt ud her fra sitet, får man så bare efterfølgende sendt alt relevant, eller skal man søge gentagne gange?

Håber og ber virkelig til dit brev først kommer mandag, så du kan få en nogenlunde god weekend.

kh Conny
Connybirk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 23:36   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej du skal kun søge den ene gang, så kommer der alle de relevante papir om CA 10 arbejdsdage. Overskrider de, så ryk dem!

Derefter kan du så gentage processen når du gerne vil opdateres - somregl når man har været til 3/4/5 møder....så kan du få aktindsigt for de sidste gange osv. Det er sgu meget rart at vide hvad de skeriver om én når man har smækket døren i...

Den gang jeg fik aktindsigt, så blev jeg nærmest helt rystet over alt det de havde skrevet om mig - ikke alt var lige nice læsning!! Og så røg jeg jo helt tilbage til 1988 hvilket trak enormt mange minder med sig, både gode og knapt så gode, og meget af det havde jeg glemt....det var en vild oplevelse!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2009, 00:21   #16
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ja fobiagtig angst, kender jeg sq også alt til.. det er helt sindsygt, bare posten kommer forbi , begynder klamsveden og rystende hænder.

Det er jo sindsygt.. men jeg kan ikke sige til mig selv: Helle De" kan jo ikke gøre dig noget!?..

Selv om jeg Er blevet fleksgodkendt, så kværner den ( hjernen hehe ) sq alligevel.. er der kommet nye regler, du lige har overset?? skal du nu igen, ud alligevel i nye "Fabelagtige kurser" etc.... eller tænker lidt forhåbningsfuld: har De, måske fundet mig et dejligt fleksjob..

Og sådan kører hverdagen videre, i fuldstændig samme nervepirrende uvished!!

Nå men så er det sq godt med lidt aflastning herinde og lidt psykologisk support hehe.

Knus til Jer alle og god week-end, fra Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2009, 01:18   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tænker ofte en sen nattetime ,,hvad fanden gør jeg hvis jeg får førtidspensionen...hvordan bliver hverdagen''
Nu har jeg levet med den kommune i 21 år, og kæmpet og kæmpet og kæmpet - hvis ikke med det ene, så fandeme med det andet. Og efter førtidspensionsansøgningen i 2007, synes jeg VIRKELIG at jeg har fået kamp til stregen - det er så utrolig frustrerende at ikke blive hørt, ikke blive forstået, at blive ignoreret, at få vigtige dokumenter fejet ud af sagen 'fordi det kun er deres egne folk der duer' og så alt den venten på noget man ikke aner hvad er!!!
Jeg forestiller mig en enorm tomhed - og selvfølgelig dyb lettelse hvis der ikke længere skulle være en sag...
Men hvor må det være underligt at få frihed, at kunne begynde at banke et liv sammen som ikke ustandseligt bliver pillet fra hianden, at kunne modtage medicinsk behandling - AT KOMME SIG og få rettet fokus ind på de ting i livet som er vigtige....ikke at blive headhuntet og kostet rundt med, ikke blive svinet til og mistænkeliggjort. DAMN!! Mon man kan rumme så stor en lykke?!! Måske kommer der efterveer, så man ligger død deprimeret i køjen et måneds tid fordi alle fibre i kroppen har været unaturligt anspændt 24-7 i årevis.......et kolaps, lettelsens kollaps, hmmmm.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2009, 01:24   #18
Connybirk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 29
Styrke: 16
Connybirk er ny på vejen
NIKS helenekr så mu du bruge krudtet på at holde r..... lidt oppe på alle vi andre herinde, tror virkelig der er HÅRDT brug for mennesker med bare lidt ro og overskud herinde, så....... det glæder vi os til
Connybirk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2009, 01:50   #19
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Det skal du ikke tro på...jeg har fået kopier af alle lægekonsulentens udtalelser ...det har man ret til...mine er endda kopieret ind i min ressourceprofil...så det hun siger er ikke rigtigt...ellers kan du jo ikke komme med kommentarer selv hvis du ikke ved hvad de siger om dig vel...

Vil gerne høre andres meninger og erfaringer om det I Odense...fik I kopier ?

Du må altså godt få kopier...

Svar og hurtig svar er vist det samme...bare brug en af dem...
Yes..er fra o'ense....Fik kopier af hele moletjavsen hver gang der var tilføjet noget,- også lægekonsulent. Og fik det også hurtigt hver gang.
Jobkonsulent fik så tilsvarende kopi af min "dagbog" / forberedelsetil hvert opfølgningsmøde, så hun ligesom havde det hun skulle notere fra "hestens egen mule"
Hannepanne

Sidst redigeret af Hannepanne; 28-03-2009 kl. 01:50. Årsag: tastfejl
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2009, 01:55   #20
Connybirk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 29
Styrke: 16
Connybirk er ny på vejen
Yes..er fra o'ense....Fik kopier af hele moletjavsen hver gang der var tilføjet noget,- også lægekonsulent. Og fik det også hurtigt hver gang.
Jobkonsulent fik så tilsvarende kopi af min "dagbog" / forberedelsetil hvert opfølgningsmøde, så hun ligesom havde det hun skulle notere fra "hestens egen mule"
Hannepanne

Kan godt se det er rigtig smart, men det kræver jo et enormt overskud......... tror jeg, hvad skrev du i din "dagbog"
Connybirk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ventetid rose Alt det andet 7 28-10-2011 01:27
Ventetid Fp Kålpølser Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 22-06-2011 15:42
Ventetid og atter ventetid Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-04-2010 12:13
ventetid pruttenQ34 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 03-09-2009 10:49
Ventetid Mai-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 28-10-2008 15:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension