K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2011, 14:16   #1
Sunnydob
Elsker at være her på K10
 
Sunnydobs avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2009
Indlæg: 59
Styrke: 16
Sunnydob er ny på vejen
Ulønnet arbejde på højskole

Er der noget i vejen for, at jeg som førtidspensionist ulønnet vil kunne hjælpe til i køkkenet eller hos pedellen 6-9 timer om ugen.

Grunden til mit spørgsmål er, at jeg har snak med en højskole i nærheden om evt. at hjælpe lidt til hos dem, så jeg ikke støver helt til

Skulle der være noget problem i det?

PFT
__________________
Det kræver et godt helbred at være syg
Sunnydob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2011, 14:53   #2
andersmadsen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2010
Indlæg: 122
Styrke: 0
andersmadsen er ny på vejen
nu ved jeg ikke det store om emnet, men det lyder da som en mulighed for et skånejob? altså aftalt med kommunen.
andersmadsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2011, 15:09   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ikke hvis du har din kommune med på den, men det er altså vigtigt at du sørger for at snakke med din kommune om det og får deres accept PÅ SKRIFT, beviser beviser, det er VIGTIGT for sær der kommer en ny SB´er til som får ondt i måsi og du ikke kan bevise at du har fået lov... det kan gå hen og blive noget grimmer noget.

Men ellers rigtig god fornøjelse *s* jeg håber du bliver glad for det, dog bør du have i mente at du endelig ikke må "stjæle" et evt fleksjob eller skånejob (lønning) fra andre, ellers er du med til at unerminere systemet og lade dig udnytte som gratis arbejdskraft, men er det bare en timer her og en time der når der er klem på, så ser jeg ikke noget problem, det er noget helt andet hvis det er en mere fast aftale, så bør du få løn som skånejobber.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ulønnet arbejde i virksomheder Abraxus Dit og Dat 15 26-01-2013 10:07
Førtidspensionist og Højskole pedersench Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 24-07-2012 18:44
Frivillig ulønnet arbejde mosehuset Spørgsmål ang fleksjob 5 08-10-2011 01:46
Højskole i min ferie? HrHansen Spørgsmål ang fleksjob 0 16-07-2011 00:30
Højskole Simmer Spørgsmål ang fleksjob 2 04-04-2010 13:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension