K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2010, 18:39   #21
kamma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
kamma er ny på vejen
Hej igen.

Så er der gået endnu en uge uden respons fra kommunen. Det er primært mine psykiske problemer, der er under afklaring lige nu. Jeg har ikke lige haft overskud til at foretage mig så meget, men nu er jeg ved at føle mig klar til at
være opsøgende i næste uge!

EE: Undskyld det sene svar, men kan se, at du spurgte om jeg ønsker pension eller flexjob. Det ved jeg næsten ikke engang selv, men formentlig pension, selv om jeg også vil være villig til at forsøge mig i et flexjob.

Afventer stadig om de vil forlænge mine sygedagpenge.....

Mvh. kamma
kamma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 18:33   #22
kamma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
kamma er ny på vejen
Hej

Lige en lille positiv update herfra. Jeg har i dag fået at vide, at mine sygedagpenge bliver forlænget. Det vil sige, at det nu er slået helt fast, at jeg ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked.

Hvad der så videre kommer til at ske er lidt uvist, men det bliver enten flex eller pension. Jeg afventer, at få nærmere besked, når mine papirer er blevet nøje gennemgået igen.

Jeg følger meget med i de forskellige tråde og er imponeret over

al den viden, der kommer frem. Det hjælper alt sammen. Jo mere viden, des bedre klædt på til at arbejde for sin sag !!

Ønsker alle en rigtig god weekend

Mvh. kamma
kamma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 18:58   #23
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Kamma,

Tillykke med forlængelsen, så må man sige at du har haft en "god" erklæring bag dig og forståelse fra din sagsbehandler og lægekonsulenten.

Er det 39 uger at du er forlænget med og ved du hvad der skal ske herunder ?

Mvh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 19:15   #24
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Hej kamma!

Til lykke med ny besked i din sag:

Citat:
Oprindeligt indsendt af kamma Se meddelelser

Lige en lille positiv update herfra. Jeg har i dag fået at vide, at mine sygedagpenge bliver forlænget. Det vil sige, at det nu er slået helt fast, at jeg ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked.

Hvad der så videre kommer til at ske er lidt uvist, men det bliver enten flex eller pension. Jeg afventer, at få nærmere besked, når mine papirer er blevet nøje gennemgået igen.

Det betaler sig at samle viden og være vedholdende!


Held og lykke videre!
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 19:16   #25
kamma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
kamma er ny på vejen
Hej EE og tak skal du have. Ja, jeg er også både lettet og glad.

Og når det så er sagt, så ved jeg faktisk ikke, om det er 26 eller 39 uger, jeg er forlænget. Kommer lige til at ryste lidt på hånden, idet det er pr telefon, jeg har fået den afgørelse. Håber at se noget på skrift snarest.

Og så afventer jeg papirer fra kommunen i forhold til, om min sag er til pension eller flex. Peger mod pension, men jeg kan jo også læse herinde, at nogen bevilges flex helt ned til 5 timer!

Og også tak til dig Katharina Det luner så gevaldigt, at der er nogen, der følger med på sidelinjen. Håber også, at jeg på et tidspunkt kan hjælpe og støtte andre mere end lige p.t. Jeg ved, hvor meget det betyder, når man er "nede"

mvh. kamma

Sidst redigeret af kamma; 12-11-2010 kl. 19:24.
kamma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 19:21   #26
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ved du hvad Kamma, nyd nu denne fredag og at du har fået dine sdp. forlænget, du er jo blevet "langt" klogere end for 52 uger siden og ved nu hvad det går ud på. Det skal nok gå.

Så længe man bliver forlænget er alting - økonomisk - velforvaret.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 19:31   #27
kamma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
kamma er ny på vejen
Hvor har du bare ret og jeg nyder det skam også helt vildt.

Nu vil jeg også nyde at læne mig tilbage i sofaen og se Vild med dans i aften. Denne gang er jeg blevet hængende ved programmet ..... kan bare ikke la´ vær´ med at se på det ....

ja, og også Live fra Bremen, - mig der normalt ikke har humoristisk sans til den slags

Tænker for øvrigt på, om der snart sker nyt i din sag ?

kamma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 19:40   #28
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Kamma,

Min aften bliver nok lige så

Jeg skulle dog havde været til træning, en spinning time, og så er jeg nogenlunde smertefri og ovenpå bagefter. Meeen efter at have været i 3 butikker hertil formiddag og i øvrigt haft min datter de sidste 2 dage, så var min krop total smadret, det værste er at jeg jo ikke helt ved hvorfor ???. Det bliver så en eftermiddag på sofaen arrrhhh og en aften med en god salat og en flaske rødvin, flimmeren og K10.

Det seneste i min sag er at min psykiater har lavet en status attest på min seneste - og måske enest mulige behandlingsmulighed tilbage - medicin skift - og denne var i og for sig ok, syntes jeg ( og en anden K10ér). Nu er dokumenterne så sendt til lægekonsulenten på min sag, så må vi se hvad han siger.

Det er et hårdt system og jeg er glad for at jeg har økonomisk råd til at være i det indtil videre, men det tager hårdt på psyken, tror jeg og jeg håber at det giver lidt ro der når min sag falder på plads....

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 19:45   #29
kamma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
kamma er ny på vejen
Okay, så sker der også noget i din sag.

Jeg håber, at det her er sidste hurdle for dig og ønsker dig held og lykke med det. Bare lægekonsulenten nu kan se, at alle muligheder er afprøvet.

Lad endelig høre, hvordan det går

Mvh. kamma
kamma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 19:50   #30
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja, tak - og nogle - eller mange gange - har jeg også tænkt at bare jeg så også får det bedre og det håber jeg jo så og tror herpå.Efter flg. vil jeg i al fald arbejde på at komme på smerte klinik, måske er det en mulighed, for man skal jo have lov til at have det ok.

God aften til dig også
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpengestop/kontanthjælp Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 14-12-2011 16:59
sygedagpengestop/kontanthjælp fibro Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 20-07-2011 10:33
Afslag på ftp, sygedagpengestop - kontanthjælp Ninja Alt det andet 4 18-03-2011 18:09
sygedagpengestop kontanthjælp og tilbagebetaling østerbro Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 16-02-2011 14:25
Sygedagpengestop og kontanthjælp jabma Alt det andet 6 11-05-2010 09:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension