K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2011, 20:48   #1
Zara
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
Zara er ny på vejen
Jeg står og skal bruge noget hjælp forslag til at svare en mail fra min søns klasselærer, som skal åbne op for forsat kommunikation med hende samt fortælle hvor glade vi er for den samarbejde vi har med hende.

Hjæææææælp pleace kan ikke selv formulere mig

sender den gerne på jeres mail:_)

slet ingen som vil hjælpe??????????

Sidst redigeret af Webmaster; 13-10-2011 kl. 23:50. Årsag: 3 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til 1...brug rediger funktionen for tilføjelser..
Zara er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2011, 21:38   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Det er jo svært at sige ja til en opgave når man ikke ved hvad det går ud på.

Kan du ikke bare skrive, at du/i er rigtig glade for hendes hjælp og sætter stor pris på de samarbejde i har?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2011, 21:56   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Zara,

Det er svært at lægge "all in", for man ved jo ikke hvor meget man magter i morgen !!??

Mit forslag vil være at du lægger en anonym skrivelse ud i din tråd her og så kan de garvede rette i denne. Det viser sig ofte af vi viser flere kræfter der i det fælles, fremfor at tage det individuelle ansvar som vi ikke ved om vi kan leve op til i sidste ende.

Sådan har jeg det i al fald, håber du forstår, for jeg vil gerne give "tilskud" til hjælp og formulering, men ikke alene
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 06:51   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
, fremfor at tage det individuelle ansvar som vi ikke ved om vi kan leve op til i sidste ende.
Lige præcis.

Vi vil gerne, men vi er ikke sikre på, at vi magter det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 10:43   #5
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Zara,

Kunne dit mail svar lyde ala nedenstående?:

"Hej xxx,

Tak for din mail.

Du skal vide, at vi sætter meget stor pris på vores kommunikation og samarbejde med dig. Det er en kæmpe hjælp i forhold til vores søn og os.

Vi håber, at vi kan blive ved med, at bibeholde denne form for åben kommunikation og samarbejde så det er til gavn for alle parter.

Mvh. "

Zara, egentlig skriver du jo meget godt i dit indlæg, så jeg vil da tro at du også kunne formulere dig på egen hånd. Det har jo ikke nøde at være nogen form for officiel formulering som det skal være i andre tilfælde. Ofte er det mere virkningsfuldt, hvis man kan "høre" personens type i det skrevne sprog, specielt når man taler om en form for rørende mail som din jo skal være. Håber du forstår hvad jeg mener.

PS: Jeg ikke så er god til kommaer ;-)
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen som ved det ? lunamaria Alt det andet 14 24-01-2012 08:05
Nogen der ved... Gunell Alt det andet 1 29-12-2010 20:43
Hvordan formulere jeg bedst ??? MEH Alt det andet 12 03-11-2010 23:49
er der nogen der véd det? buster Dit og Dat 8 01-08-2010 10:05
nogen der ved det fønix Dit og Dat 6 11-07-2009 10:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension