K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2011, 00:24   #81
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
hvad er pointen, med en jobplan ? jeg har fået en til sendt, og kan se at det er muligt at skriver under på den. Det fremgår ikke om jeg skal skrive den under og returnere den.. og hvis det er sådan, så gælder den for en periode der har fundet sted og ikke en fremtidig ??
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 11:00   #82
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
En jobplan skal være der, for at du kan se, hvor du er placeret og hvad kommunens hensigt med placeringen er - og den skal skrives under...

Ved ikke hvorfor du får en nu, på et forløb du har været i, måske der er oprydning i gang?
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 22:01   #83
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
hmm tak for svar Andersine, du er jo en sand guru herinde
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 00:01   #84
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Så går jeg imorgen ind i mine 3 sidste dage i arb. prøvning, jeg har været det bedste sted med de bedste mennesker

desværre har forløbet trukket de sidste g, af energi ud af mig og jeg er smadret, jeg troede jeg var på vej ud af min deppression, jeg troede jeg havde min epilepsi,angst og ocd under kontrol, men ikk en skid.. jeg har hverken styr på mig selv,mit liv mine unger,økonomi, eller noget som helst ;(
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 07:38   #85
gitte kirk
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2010
Lokation: ringkøbing/skjern
Indlæg: 52
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
gitte kirk er ny på vejen
hej gøjneren
Du får lige kæmpe krammer herfra og selvom verden pt ser sort ud, så bliv ved med at kravle op af det sorte hul......
gitte kirk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 08:21   #86
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Også et stort herfra. Du har husket at skrive i dagbogen, hvordan du har det, så det er dokumenteret, ik?
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 11:02   #87
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Hej Gitte & Pia

1000 tak for jeres betænksomhed, jeg forsøger at skrive dagbog.. men der er kommet nogle slemme personlig oplevelser imellem, som gør det rigtig hårdt at holde styr på min arb. prøvning
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2011, 11:05   #88
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Så er jeg afsluttet i arbejdsprøvningen, og hos den eksterne aktør.

det er en kæmpe lettelse og samtidg, er mit bekymret sind på spil, hvad nu ? og hvad finder kommunen nu på ?

min arb.evne viste at på 4½ time ugentligt, fungerede det både på arbejdspladsen og her hjemme, en stor kamel at sluge for som tidligere nævnt mente jeg da godt at jeg kunne klarer 15-20 timer ( så dejlig urealistisk, man kan være )

for første gang har jeg også måtte tænke igennem at en pension, måske var muligheden for mig, det er ligeså underlig en tanke, men jeg bliver da mere og mere overbevist om det.

da jeg var til en afsluttende samtale hos jobkonsulenten, spurgte hun om hun skulle skrive i rapporten at jeg overvejde pension? jeg spurgte hende om hun syntes det var en go ide at skrive det. det fik hun aldrig svaret på og konkluderede at det ville hun så ikke skrive.

mit spørgsmål til jer er nu, er det en fordel el. en ulempe hvis hun skriver det ?
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2011, 11:18   #89
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Gøjneren.

Dejligt at læse du nu har afsluttet din arbejdsprøvning - så er det tid til at få hvilet lidt.

Ang. dit spørgsmål er det meget svært at svare på entydigt på, fordi systemmet nu engang er skruet sammen på den måde, at ord tit bliver fordrejet el. sætninger taget ud af kontekst, el. helt enkelt ikke citeres korrekt. I de forkerte hænder vil det ikke være en fordel, idet disse sikkert vil læse det på en flg. måder: du er fokuseret på FP og ikke andet el. du blander dig i deres gebet, nemlig at vurdere om du er berettiget i FP.

Jeg selv har det derfor sådan, at så længe der ikke bliver ført en åben samtale fra begge sider, er jeg på vagt for, hvad der evt. kan ligge af motiver bag ved spørgsmålene.

Generelt synes jeg samtidig alle i dette system bør have et kursus i kommunikation, spec. rettet mod at stille åbne spørgsmål, og ikke lukkede som din jobkonsulent, og den egenskab det er at lytte ordentlig, og derved måske op en bedre notatteknik, spec. ved direkte angivelse af udsagte i i citationstegn. Hvis man ikke evner sidstnævnte, hvilket mange ikke gør, det kræver øvelse, ja, så bør man afholde sig fra at citere forlk for noget, men skriver at man har opfattet dette el. hint på flg. måde.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2011, 11:24   #90
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Hej gunvor, ja du kan tro der skal hviles, og nusses lidt om mine store unger

du har helt ret i det, du skriver og netop af samme grund spurgte jeg også jobkonsulenten om det var en go ide? havde en formodning om at hun ville kunn svarer præcist og klart. men det gir jo mening når du skriver at forskellige mennesker læser og opfatter forskelligt.

jeg er stadig lidt nederen og flov ove at jeg var så svag, som jeg syntes jeg var i arbejdsprøvningen.
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ventetiden er så hård MissSwitchie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-10-2011 23:07
Hård kritik af selvopfundne diagnoser Webmaster K10 Nyheder 0 20-06-2011 08:10
Københavns borgerrådgiver: hård kritik af sagsbehandling buster Politik og Samfund 5 22-03-2011 09:59
Sagen er gået i hård knude og hvad skal jeg gøre.... cape Din historie 3 24-01-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension