K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-02-2011, 17:52   #11
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gitte kirk Se meddelelser
fik ingen penge af kommunen.....da jeg ikke kunne få kontant hjælp Jeg er gift.
Så det er nok særlig ydelse, men jeg har anket sagen ang ophør af sygedagpenge, gjorde jeg i marts sidste år. Fik brev om at de sender klagen videre og nu sender de det til hovedstadsområdet så om 13 uger fra d. 21 febr. kan jeg forvente svar om anken.
Ok interessant, at de sidste år stoppede dine sygedagpenge, og at du i dag er blevet fleksjobber... Det er gået hurtigt. Det kunne godt tyde på, at de burde have forlænget sygedagpengene....

Men håber ikke jeg har misforstået - du klagede i marts sidste år?? Kommunen burde jo kun have 4 uger til at se på din klage dengang - og er det FØRST NU, de sender klagen videre til nævnet??? Det er da eddermand for dårligt (chokerende!) - håber de har haft en mega særlig grund til at trække tiden ud, for ellers risikerer du jo, at nævnet IKKE vil behandle din klage til kommunen.

Hvis nævnet dog behandler din klage og giver dig medhold i, at du burde fortsat have sygedagpenge dengang, så er jeg helt sikker på, at du vil få det i tilbagevirkende kraft, og dermed ville det også betyde, at du bør have ledighedsydelse...

Søg gerne aktindsigt i hele din sag hos nævnet. Og kom med kommentarer til de akter, hvis du mener, der mangler noget. Og i det hele taget, hvis du mener, der er oplysninger, som vil gavne din sag, så oplys det til nævnet.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 16:18   #12
gitte kirk
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2010
Lokation: ringkøbing/skjern
Indlæg: 52
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
gitte kirk er ny på vejen
kommunen besvarede 14 dage efter at de vidersendte anken, men har først hørt igen fra ankenævnet at de er nødt til at vidersende til hovedstadsområdet, da ankenævnet ikke kan svarer inden for fristen....
Klagen modtog ankenævnet i marts sidste år......og de vil først kunne behandle den efter d 21 feb i hovedstadsområdet.......dvs 1 år........ikke så sært folk går ned psykisk
gitte kirk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2011, 09:26   #13
gitte kirk
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2010
Lokation: ringkøbing/skjern
Indlæg: 52
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
gitte kirk er ny på vejen
Har ikke fået svar fra anken som blev indsendt marts måned 2010, men har hørt at jeg først kan forvente svar senest d 1 okt....godt gået.....
Men har nu fået et flexjob som jeg starter på ca 15 august...så der er da håb for at få et liv igen....
gitte kirk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2011, 11:34   #14
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Tillykke med jobbet Gitte.... Men ØV at det skal tage så lang tid med anken....
Håber der kan komme lidt ro på livet igen med det nye job
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2011, 16:09   #15
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gitte kirk Se meddelelser
Har ikke fået svar fra anken som blev indsendt marts måned 2010, men har hørt at jeg først kan forvente svar senest d 1 okt....godt gået.....
Men har nu fået et flexjob som jeg starter på ca 15 august...så der er da håb for at få et liv igen....
Sikken en dejlig nyhed at, du har fundet et fleksjob!

Jeg håber virkelig, at du får medhold fra nævnet.

Tænker lidt på, om nævnet ved, at du nu er blevet fleksjobber? Hvis ikke, kunne det være, at såfremt du får medhold, så vil de muligvis skrive i afgørelsen, at du bør få sygedagpengene i tilbagevirkende kraft indtil den dag, du fik bevilget fleksjob, hvor du her bør have ledighedsydelse indtil du er startet i fleksjob. Hvis man er på sygedagpenge inden visitation til fleksjob, får man nemlig ledighedsydelse...

Det vil sige, at du kan få kompenseret for de penge, som du ellers ville have fået, hvis de ikke have lavet fejl i deres sagsbehandling.

Lad os høre, hvordan det er gået, når afgørelsen kommer fra nævnet.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor FANDEN ved man, hvilken ydelse man får? Fallenten87 Alt det andet 13 08-07-2013 18:15
Hvilken ydelse?? tumnus Alt det andet 5 13-04-2011 14:15
tilkendt flexjob, hvilken ydelse vil man få fishermanfo Spørgsmål ang fleksjob 11 09-02-2011 00:15
hvilken ydelse når i aktivering? sane Alt det andet 5 31-10-2009 11:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension