K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-04-2009, 18:00   #21
Sonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2009
Indlæg: 84
Styrke: 16
Sonia er ny på vejen
Tak, mange tak pruttenQ34..
Tak til alle....


Sonia
Sonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2009, 22:16   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og HUSK at melde tilbage i morgen! Tror vi er mange der kan bruge dine erfaringer til noget, og flere vil sikkert også komme til at prøve noget lignende, og så er det så rart vi har de her tråde at kigge tilbage i...og lære noget af.

Jeg krydser fingre for dig, og at alt går godt i morgen. Som jeg læser det hele, så vil jeg også mene der er tale om en fejl begået af en lidt for ivrig medarbejder!!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 18:26   #23
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja sider også og venter med spænding på afslutningen. gad vist hvordan det er gået???
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 19:37   #24
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Har det som en roman man læser, hvor siden mangler.

Håber på det bedste, så du beholder dine penge.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 21:54   #25
Sonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2009
Indlæg: 84
Styrke: 16
Sonia er ny på vejen
Hej alle...

Så er jeg tilbage, og undskyld at jeg ikke har skrevet tilbage før. Men jeg har haft travlt... Nå..men først og fremmest tak til jer alle med jeres støtte og råd i weekend... Jeg var helt nede, men pga jer fik jeg det bedre

Ja.. så kom mandag.. og jeg var nok den første kunde i min afdeling..
Jeg gik ind kl.10.00, og spurgte efter min rådgiver. Hun kom så hen til mig med en mærkelig udtryk i ansigtet.. Jeg spurgte hende om hun havde tid til mig... ( meget høflig, selvom jeg havde lyst til at skrige, havde slet ikke sovet hele natten) Hun havde så ikke ligeeeeee tid til mig i første omgang, men så sagde jeg at det nok var bedst at hun lige havde 5 min.
Vi gik så ind i møde rummet, og jeg startede med at fortælle hende hele historien. Hun lyttede til mig, og så sagde at hun meget gerne vil hjælpe mig, men jeg skulle komme tilbage lidt senere... NEJ, JEG VIL EJ KOMME SENERE. Jeg kunne tydelig se på hendes ansigt at den var hel galt. Hun havde ikke lige lyst til at hjælpe mig...Jeg begyndte så at hids mig lidt op, fordi hun forsvarede så med at vi havde en "mundtlig" aftale med at jeg skulle indfri halvdelen af min kassekredit her når jeg fik mine penge. OG DET HAVDE VI IKKE. OG HVIS VI OGSÅ HAVDE DET.. SÅ SKULLE DE SÅ IKKE TAG ALLE MINE PENGE. Jeg begyndte så at fortælle hende om retsplejelovens §§ 513, og I skulle have set hende i hovedet. Den var helt galt.. Hun hentede så filial direktøren.
Han startede med at sige at grunden til at de havde taget alle mine penge fra tabt arbejdsfortjenste.... (hvilket jeg kan fortælle jer var et beløb på 70.000 kr.) var at han ikke kunne komme i kontakt med mig.. Hmmm..tænkte jeg ..komme i kontakt.. hvorfor dog...???og den eneste måde han som chef kunne gøre var at hæve mine penge og så skulle jeg nok henvende mig... BULLSHIT.. Jeg havde lige talt med hans flabbede medarbejder om fredagen, og de kunne da bare ringe til mig.. Send mig en mail, eller skrive brev til mig... De kender min bror ( han arbejder i Danske Bank). Og hvorfor ville de i kontakt med mig, det var mig da henvendte mig til banken i første omgang, fordi mine penge var gået ind, og jeg vil have overført dem til lønkontoen..Han sagde så at han havde ringet til mig, og lagt besked på min tlf svarer... hvilket han lyver.Jeg har ikke modtaget opkald fra banken , eller en besked den dag. Så han løj. Tværtimod jeg ventede på et opkald fra dem om fredagen, men de ringede aldrig tilbage.. Og jeg slukker aldrig mit tlf..

Og hvis han ikke kunne få fat i mig, var jeg jo ikke løbet bort. Jeg havde for ingen form misligeholdt kontoen, eller var en dårlig kunde. Og iflg.. retsplejeloven § 513 kunne jeg anmelde dem til politiet... Så blev han sur.. Fordi nu lige pludselige havde jeg kaldt hans medarbejder for inkompetent i fredags, og det skulle man ikke sige til hans medarbejder, hvilket også var grunden til at de havde gjort det de gjorde i fredags. Nemlig at hæve min erstatnings penge, uden lov. Og nu sad jeg som kunde og fortalte ham om loven. Den kendte han skam godt, og hvis han som chef godt kendt til loven, så burde han ikke have mine penge fra en kreditor beskyttet konto..Og lige straks indrømmede han at det var en fejl fra deres side. Han indrømmede at de havde lavet noget forkert. jEG KAN IKKE FORSTÅ AT MAN SOM CHEF KAN SIGE JA TIL AT GØRE SÅDAN NOGET...
Det endte så med at jeg fik undskylninger af ham 6 gange, og at han som chef, og menneske kunne lave fejl. Han havde også en dårlig dag... bla bla bla. Hold kæft jeg har aldrig set eller oplevet det her før. Jeg var helt rystede.
Jeg har så underskrevet en ny kassekredit kontrakt påny, uden omkostninger ofcourse.. Og fik alle mine penge tilbage på kontoen. Og jeg fik betalt mine regninger også.. Dejligt...
Har aldrig oplevet noget ligende...
Sonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 22:05   #26
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Holdkæft en gyser!!!

Godt det endte godt, men jeg kan da forstå at du skulle kæmpe en del for det. Men skidt nu med det, bare pengene røg tilbage...sikke en redelighed!!

Nå, men så blev sommeren alligevel reddet og regningerne betalt

Godt kæmpet
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 22:48   #27
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sonia Se meddelelser
Hej alle...


Jeg har så underskrevet en ny kassekredit kontrakt påny, uden omkostninger ofcourse.. Og fik alle mine penge tilbage på kontoen. Og jeg fik betalt mine regninger også.. Dejligt...
Har aldrig oplevet noget ligende...
Vær lige OBS.

Hvordan er pengene tilbageført ? for står de som indsat, er de nok ikke kreditorbeskyttet mere, da det så ser ud som om du selv har sat dem ind, og det må man ikke på en kreditorbeskytytet konto.

Står de som en fejl, skulle det være ok.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 22:49   #28
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Forresten TILLYKKE med sejren i banken, så kan de lære det.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 23:08   #29
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Godt kæmpet!
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2009, 23:55   #30
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
dejlig slutning
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension