K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2009, 21:37   #1
salvatore
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2009
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
salvatore er ny på vejen
Slut på sygedagpenge?

Støn - efter at være blevet skyndet på af sagsbehandleren for at nå at søge om ftp inden sygedagpengenes ophør ( og have nået det ) - har jeg lige fået brev idag med meddelelse om, at "dette er den sidste dagpengeudbetaling"!

Jeg går ud fra, at det er en fejl, og skal have fat i kommunen i morgen - MEN...

Har I prøvet/hørt noget lignende?
salvatore er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 09:01   #2
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej.

Sådan gik det også for mig. Da mine sygedagpenge var slut, søgte jeg §17. Alligevel fik jeg det samme brev som dig.
Jeg fik bekræftet fra sagsbehandleren at det var en fejl, men da der så ikke kom nogle sygedagpenge til næste udbetaling, rykkede jeg.
Der var så lige sket nok en fejl, for sagsbehandleren havde ikke oprettet mig i sygedagpengesystemet igen. Men nu skulle de nok ordne det, og jeg fik pengene med næsten en måned forsinkelse.
Nu har jeg så fået pension, og jeg har fået sygedagpenge i de 4 måneder sagen varede.
Jeg er lidt spændt på hvordan det ender, for jeg har fået sygedagpenge for en hel måned, hvor jeg reelt var tilkendt ftp. (den fik jeg med tilbagevirkende kraft).
Jeg fik i denne uge de sidste sygedagpenge "dette er den sidste dagpengeudbetaling"! Det er deres standard breve.

Jeg synes du skal snakke med din sagsbehandler om det, bare så at du gør hende opmærksom på dette. Det er hende der skal oprette dig igen.

Held og lykke
Mvh. Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 20:48   #3
salvatore
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2009
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
salvatore er ny på vejen
Kære Sommer,

Tak for dit svar - jeg talte med min nye sagsbehandler ( nr. 11! ) i dag, og hun sagde også, at hun SLET ikke kunne forstå det, men at hun nok skulle rette op på det.
Er det mon nødvendigt at bede om noget på skrift?

Glad for at høre, at du fik din pension på en § 17.... Dels for dig - dels for, at det rent faktisk kan lykkes!!!
salvatore er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2009, 06:49   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@salvatore....det du har på skrift....det kan de aldrig løbe fra...

Så det er nok en meget god ide at få det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2009, 08:10   #5
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Uha ja, få ALT på skrift, en del af medarbejderne på Jobcentrene lider af akut hukommelsessvigt....Men netop, det på skrift hænger de altså på.

Rigtig meget "knæk&bræk" med pensionsansøgningen

__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min kamp er slut... frup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 15-02-2013 21:21
Regering: Slut med tidsgrænse på sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 06-02-2012 19:50
12 års mareridt slut dibdab Din historie 12 29-11-2010 22:08
sygedagpenge slut pension nej kent86 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 20-09-2009 13:25
8½ års kamp SLUT gaxeergud Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 24-10-2007 13:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension