K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2011, 12:23   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Du skal skrive til din SB´er du kan ikke bevise du har haft ringet, du er simpelthen NØD til at skrive, brug gerne mail og link til div sider der fortæller at der bruges TERM.
Du skal ikke spørge din SB´er, de kan altid lyve og sige at det viste (ved) de intet om, du skal konstatere, og så gælder det om bevisførelse, OGSÅ her akkurat som på alle andre områder inden for dette system.

Om du kan få din læge med, ved du jo ikke før du har spurt din læge, du kan højest få nej, men jeg tror nu de fleste læger vil vælge at forsøge at deltage, hvor borgeren fortæller at der bruges TERM.
Lægerne behøver ikke tage fri for at deltage, men jeg tror lønnen er en anden end hvis de modtager en patient i deres praksis ud over at de nok?? (læs jeg ved det ikke) ikke får løn for evt transport tid, men altså helt ærlig de fleste læger får en glimrende løn, så jeg tvivler på det er DET! der gør forskellen, det er nærmere et spørgsmål om, om de kan få planlagt deres tid så det passer, og om de gider døjet.

Jeg er rimelig sikker på at hvis jeg fortalte min læge at jeg skulle noget jeg viste var TERM, så var hun på stikkerne øjeblikkeligt, aller først ville hun sikkert forsøge at lave så jeg slet ikke skal af sted, der næst ville hun forsøge at deltage eller sende en anden læge (læs deres studerende) fra lægehuset, hun vil gøre MEGET for at skåne mig.

Der er hun, altså min læge, lidt sjov, for de første mange år havde jeg slet ikke hendes støtte, det skinnede meget tydeligt i gennem at jeg da bare skulle tage mig sammen, men efter hun så mig i et angstanfald ifb et møde SB´er ville have skulle foregå hos min læge (fordi man der ikke kan bruge partsrepræsentant) så fik jeg hendes fulde støtte og mere til, hun er drøn hamrende VRED på mine vegne over at jeg er blevet klemt så langt ud som jeg er (hun sagde at hun ALDRIG har set noget ligende, hun var chokket over at det er SÅ slemt) så uanset hvad kommunen vil sende mig ud i (ud over behandling/speciallægeerklæring hos en med speciale i ADHD og som ADHD foreningen, samt jeg selv, kan sige god for) stiller hun sig på bagben, det får de simpelthen ikke lov til, men ok min læge har jo så også set hvad det gør ved mig, så som læge er hun lidt (meget) nød til at låne hælene fra en kæmpe *ss*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Aalborg Nemesis2 Dit og Dat 9 14-03-2013 18:58
Problemer med Psyk i Aalborg! FrkSilverfox Dit og Dat 0 12-05-2012 22:38
Aalborg kommune rts Dit og Dat 0 28-05-2009 17:19
Storrengøring Aalborg tuxon Dit og Dat 0 21-02-2009 23:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension