K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-11-2008, 02:44   #1
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Smile bander af den forkerte

Brev fra ASK til min advokat.

Vi kan meddele Dem, at vi på trods af UTALLIGE forsøg FORTSAT IKKE har modtaget akter fra kommunen vedrørende Deres klient.

Vi er aktuelt igang med ENDNU en gang at forsøge at få disse akter fra kommunen.

Vh team p1

Gu` ved om kommunen ville have samme tålmodighed, og ville jeg få UTALLIGE rykkerbreve UDEN konsekvenser, hvis jeg så meget som var èn dag forsent med noget vedrørende min sag eller tillod mig at blæse på anmodninger.

Til febuar er det TRE (3) år siden min ulykke, og jeg bliver IKKE afklaret i ASK før kommunen får fingrene ud....det eneste kommunen skal er at smække mine akter i en kuvert og knalde et frimærke på....tydeligvis overstiger det kommunens ARBEJDSEVNE.

I mit næste liv vil jeg være offentlig ansat, i kommunen forstås...
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2008, 09:26   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
*gg* lidt humor, dejligt

Mås hulder, hvad bilder de sig ind?
Har du forsøgt selv med agtindsigt, så ville du selv kunne sende agterne, ja altså hvis du får dem.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2008, 10:24   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ingrid jeg ved ikke om du har prøvet det, men var det mig ville jeg sende et brev med edder og forbandelser (i et pænt sprog forstås ) til min borgmester og her ville jeg pointere at hans kommune og hans ansatte gjorde så jeg ikke kunne komme vidre i systemet i forhold til ASK ....

sidder og tænker på hvor mange der mon er udsat for det når der køre hele udsendelser om hvor dårlige ASK arbejder...

Prøv med en klage til din borgmester, det er godt nok ASK der skal have papirene men det er dit liv det går ud over ...
  Besvar med citat
Gammel 27-11-2008, 11:28   #4
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej
Tænker bare på, at det kan jo være at kommunen ikke har noget at sende

Jeg blev ringet op af mit forsikringsselskab, som også havde indhentet oplysninger fra kommunen. De havde også fået dem. Nu var det så bare lige, at de gerne ville høre, om det kunne passe, at der intet var sket i min sag, i næsten et år.
Det kunne jeg jo kun bekræfte. At vi på trods af mange forsøg og med fagforeningens hjælp, var det ikke lykkedes os at komme i dialog med kommunen.
Den rare dame fra forskringsselskabet sagde så, at det kunne de ikke vente på, og at der ville falde en afgørelse i min sag inden for en uge.
3 dage efter kom afgørelsen med posten. Jeg var tilkendt fuld erstatning, og det var med tilbagevirkende kraft og det fulde beløb ville blive indsat på min konto.
De gad simpelthen ikke vente på kommunen, for de kunne godt læse de lægeerklæringer jeg selv havde sendt.
Men så kom der gang i min sag.

Jeg ville også helt klart se om ikke jeg selv kunne fremskaffe de papirer. Jeg har to gange selv indhentet papirer fra læger til kommunen. De sidder bare og venter. ( de må da engentlig have et træls liv). Jeg vil ikke være offentlig ansat i mit næste liv, for jeg vil helst have noget arbejde fra hånden i en fart og jeg er alt for pligtopfyldende.

Mvh. Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2008, 11:50   #5
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
tja.. i min sag sker der heller ikk meget.. men uanset så bør kommunen da svare ASK når de spørger.. i min sag er der også flere rykkere derfra.til kommunen.
og jeg vil bare sige, at både min mand og jeg kun har oplevet hurtighed og god behandling hos ASK.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2008, 14:44   #6
vibeke69
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2007
Alder: 55
Indlæg: 12
Styrke: 17
vibeke69 er ny på vejen
hejsa.
desværre har jeg også prøvet det samme med kommunen,
ønsker dig held og lykke med din sag
vibeke69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2008, 15:03   #7
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Ja men jeg har nu harft gode effaringer med min kommune, ASK skrev til kommune og to dage efter havde de alle mine papir, det kunne jeg se inde på se min sag hos ASK, så stor klap til Glostrup kommune vi skal jo også huske at rose dem når de nu også gøre noget godt og hurtigt.


Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2008, 16:01   #8
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Til Hejdien....Jeg har nu ikke prøvet at klage til borgmesteren over lige kommunens smøls med akterne til ASK....da min advokat er min partsrepræsentant er jeg for så vidt ude af sagen og har ikke noget med kommunikationen mellem kommunen og ASK at gøre, sådan direkte....men ellers har jeg et fint "forhold" til borgmesteren, han er ikke ukendt med mine klager over hans jobcenter og hans ansatte dèr og deres "føren sig frem" over for især kommunens ledige fleksjobbere, min erfaring er at han er lynhurtig til at få fut i sine medarbejdere når der klages, men holder man dem (medarbejderne) ikke konstant i ørene så fortsætter de bare med deres syltekrukker. Jeg opgav for 2 år siden, og er sikkert "forhadt" i systemet, da systemet ikke aner hvad de skal stille op med mig....jeg blev visiteret uden de store problemer, men alligevel med en barsk og urimelig sagsbehandling som brugerne på k10 jo selv kender alt for godt.....mit held er og var at jeg er rimelig god til skriftlig formulering, og elsker, når humøret og kræfterne er til det, især at uddele "skideballer" på skrift og uden at det kan give bagslag i form af at true mig på min ledighedsydelse, en metode min jobkonsulent, i dèn grad er mester i. Så egentlig er det jo guf, atter engang at kunne skrive til borgmesteren og klage over hans medarbejders arrogance over for ASK og dybest set over for mig. Sjovt nok kom brevet fra advokaten samtidig med kommunens standardbrev om sagsopfølgning som skal underskrives hvert år og hvor kommunen skriver, MED STORE BOGSTAVER.....Hvis De undlader at meddele oplysninger, som har betydning for hjælpens størrelse, som er udbetalt for meget, tilbagebetales. Der kan desuden blive tale om anmeldelse til politiet for bedrageri, jf. Retssikkerhedenlovens § 12 b og Straffelovens § 279.....returneres og underskrives SENEST 1 UGE EFTER MODTAGELSEN......jeg tænkte så bare, at tænk hvis jeg havde samme muligheder for at true med bål og brand....i min sag er Retssikkerheden forlængst afgået ved døden, druknet i syltekrukken formodentligt, og Straffeloven tjah....med sort humor sætter de dælme også selv dèn dagsorden, med sort humor og set i bakspejlet så har en kriminel da større rettigheder end en syg borger, b.la adgang til advokathjælp samt grænser for hvor længe en sag kan køre uafklaret.... jeg skulle bare ha` lidt luft, på en skoddag, uden humor går det ikke for mig.

Til Sommer.....min sag er ikke typisk, fordi jeg er fleksjobvisiteret af andre grunde end lige min ulykke....jeg var lige startet i dèt der kunne være mit fleksjob i dag, hvis ikke ulykken var sket med et grimt og alvorligt piskesmæld oveni andre skavanker, derfor har ASK brug for oplysninger om min fleksjobssag, sådan at de kan "trække" tidligere skavanker fra i mènafgørelsen.....senere, hvis jeg kommer på pension, så kan der blive tale om en nedsat erstatning for tabt arbejdsfortjeneste. Lige nu er det kun mènprocenten der skal afgøres så derfor skal kommunen kun sende hvad de har og sende det om hvorfor jeg blev visiteret, typisk vil man jo komme til skade og SÅ bliver der indledt en sag om fleks/pension....min er omvendt, jeg var fleksvisiteret og kom så til skade. Under alle omstændigheder er det en frækhed uden lige, ikke at reagere på ASK`es henvendelser.

Men mon ikke der kommer gang i sagerne nu, hvor jeg mailer med min borgmester.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det går kun den forkerte vej _René_ Din historie 48 11-12-2016 21:43
Regeringen gav forkerte tal om fleksjob Webmaster K10 Nyheder 0 08-03-2012 22:40
forkerte oplysninger?? sørensen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 28-11-2009 09:49
UPS - forkerte oplysninger!! Kathrine At søge førtidspension 9 28-01-2009 20:18
Har du fået forkerte papir ? Hejdien Politik og Samfund 3 14-08-2007 12:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension