K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2008, 01:59   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation Hjort skal svare på, hvad han vil gøre for ledige fleksere

SF har bedt Beskæftigelsesministeren svare på, hvad han vil gøre for ledige fleksere.

Det skal besvares den 30. januar 2008. Sikkert klokken 13 på DR2.

Se pressemeddelelse udsendt af SF.

Citat:
SF: Alt for lidt hjælp til ledige fleks-jobbere

Kommunerne yder alt for lidt hjælp til fleksjobbere for at hjælpe dem i arbejde. For øjeblikket er 11.000 visiteret til fleksjob, men er arbejdsløse.
Af: Eigil Andersen, MF for SF 25.01.08


”Det skyldes, at både private arbejdsgivere og kommunerne gør for lidt for at fremskaffe konkrete, passende jobtilbud til den enkelte. Dette er særligt overraskende i en tid, hvor både private arbejdsgivere og beskæftigelsesminister Claus Hjort Frederiksen (V) hele tiden understreger, at vi mangler arbejdskraft og der er ubesatte stillinger,” siger SF's arbejdsmarkedsordfører i Folketinget, Eigil Andersen.
Han har nu spurgt ministeren, hvad han vil gøre for at få kommunerne til at gøre en større indsats for at skaffe passende, konkrete jobtilbud til den enkelte med et timetal, som den enkelte kan klare.

Fleksjobbere har nedsat arbejdsevne på grund af sygdom eller nedslidning.

”Det er et stort afsavn for dem, at de må gå arbejdsløse og ikke har et job, der passer til deres arbejdsevne,” siger SF'eren.

Claus Hjort Frederiksen skal svare i Folketinget onsdag 30. januar.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 26-01-2008 kl. 02:01. Årsag: rettelse
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2008, 03:54   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Folketingsår: 2007-08 (2. samling)
Spm. Nr. S 463
Til beskæftigelsesministeren (Claus Hjort Frederiksen (V)) . ( 25/1 08 ) af: Eigil Andersen (SF)
Spm i fuld tekst: Hvad vil ministeren i en tid, hvor regeringen hele tiden understreger, at vi mangler arbejdskraft – gøre for, at kommunerne både hjælper i større omfang end nu og mere effektivt med konkrete, passende jobtilbud til den arbejdskraftreserve, som består af 11.000 arbejdsløse på fleksydelse, der er godkendt til fleksjob, men som ikke er kommet i arbejde?

Skr begrundelse: Disse 11.000 ledige vil gerne arbejde og lider menneskeligt under, at de endnu ikke har fået et job. Det er mærkeligt, at samfundet lader denne del af arbejdsstyrken være ubenyttet. De private arbejdsgivere har en stor del af ansvaret - men det har staten og kommunerne også, og beskæftigelsesministeren har det øverste ansvar for, at de 11.000 på fleksydelse ikke er kommet i arbejde endnu.
Desværre ved Eigil Andersen IKKE, at det hedder ledighedsydelse, og jeg tror da også, at tallet er LAAAANGT højere end de 11.000. Han har sikkert ikke hørt, at man kan være på starthjælp, kontanthjælp og særlig ydelse, mens man venter på fleksjob... eller måske UDEN forsørgelsesgrundlag, hvis man er sygemeldt.


Se evt. på www.ft.dk
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2008, 16:13   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
hjort skal svare på det....jeg venter spændt... gud ved hvad han vil svare og bare det ikke bliver flere pisk ...MEN GULEROD...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2008, 16:15   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
SF har udsendt pressemeddelelese, men ingen aviser har trykt den... på netaviserne.

Ja, husk at se DR2 onsdag klokken 13.00.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2008, 02:11   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, bare han ikke står med det der ansigtsudtryk der mest af alt ligner en knyttet næve, så er der da håb!

Og 11.000 ledige fleksere - og de mangler arbejdskraft - det lugter af alt andet end af blomster.....

Jeg kan ikke engang udtænke svaret i selv min vildeste fantasi (men igen, Hjort er manden der kan forbløffe gang på gang!) - negativt.
I min verden er han skøjtekonge, for aldrig har jeg set nogle skøjte så hurtigt henover problemerne som ham.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 02:28   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation S vil holde vågent øje med Hjort-sager

Citat:
S vil holde vågent øje med Hjort-sager

Af Karsten Christensen
man, 28 jan 2008 16:02:20 CET

Socialdemokraterne vil i den kommende tid holde et vågent øje med beskæftigelsesministerens gøren og laden. Det siger Socialdemokraternes arbejdsmarkedspolitiske ordfører, Thomas Adelskov, på baggrund af dommen i Højesteret om, at det var ulovligt, at Lønmodtagernes Garantifond i 2005 stoppede med at udbetale feriepenge til ansatte i konkursramte virksomheder.

”Det skal være slut med nye kreative fortolkninger. Det er pinligt og uholdbart, at ministeren gang på gang bliver underkendt af både domstole og ankenævn,” siger Thomas Adelskov, der peger på en række kendelser, der er gået Claus Hjort Frederiksen imod.

Han henviser til, at Østre Landsret i november 2006 afviste at behandle en sag om feriepenge til efterlønnere, hvorefter Claus Hjort Frederiksen nu må ansøge Folketingets finansudvalg om at få udbetalt ca. 600 millioner kroner til de efterlønnere, der fik modregnet feriepengene i efterlønnen. Ligeledes peger Thomas Adelskov på, at Højesteret i 2006 kendte det ulovligt, at Claus Hjort Frederiksen i 2004 nedsatte erstatningen for mangelfulde ansættelsesbeviser fra op mod 10.000 kr. til 1.000 kr.

”Beskæftigelsesministeren har fået en særdeles dårlig vane med at foretage ulovlige tolkninger af reglerne på sit område. Og flere gange har domstolene dømt ham til at rette sig efter lovens ordlyd. Jeg håber virkelig, at dagens dom nu får alvoren til at gå op for ministeren,” siger Thomas Adelskov.
http://www.ugebreveta4.dk/Globals/Ny...20080128155925
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 02:55   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
DF om fleksere og førtidspensionister

Jeg har ledt efter noget, men det nærmeste jeg kunne komme medfølelse for andre levende væsners velfærd var nedenstående:

Citat:
S 492 (28-01-2008) - Om mishandling af undulater
28-01-2008 12:10:21
Christian H. Hansen (DF) til justitsministeren (Lene Espersen)
Spørgsmål: Hvad er ministerens holdning til at lade politiet skærpe tilsynet med dyrehandlere, om hvorvidt de overholder dyreværnslovens regler, herunder sikre, at dyrehandlere ikke sælger syge og/eller svage dyr, eller dyr der er for unge til at blive solgt?

Begrundelse: Nordisk Undulatforum gør i en henvendelse opmærksom på, at forholdene for undulater hos mange dyrehandlere ikke er i orden og er stærkt kritisable. Spørgeren ønsker, at politiet skærper tilsynet med dyrehandlerne, og efterlyser ministerens holdning hertil.
Ja, måske de skulle pudse politiet på kommunerne, som lader mennesker gå for lud og koldt vand og udsættes for alskens mærkværdigheder i arbejdsprøvning mv.

Men da fint for undulaterne. Jeg ønsker dem alt vel.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 23:07   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Question



Spørgsmålet blev IKKE besvaret.

Måske skriftligt. Holder øje med www.ft.dk §20-spørgsmål.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2008, 12:27   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
der er svar på det i dag

Citat:

Spørgsmål nr. S 463:

” Hvad vil ministeren i en tid, hvor regeringen hele tiden understreger, at vi mangler arbejdskraft – gøre for, at kommunerne både hjælper i større omfang end nu og mere effektivt med konkrete, passende jobtilbud til den arbejdskraftreserve, som består af 11.000 arbejdsløse på fleksydelse, der er godkendt til fleksjob, men som ikke er kommet i arbejde?”





Endeligt svar:

Jeg kan oplyse, at det samlede antal personer på ledighedsydelse er faldende. I juli 2006 var der 14.043 personer på ledighedsydelse, hvorimod der i november 2007 var 10.773 personer på ledighedsydelse. Samtidig er antallet af personer i fleksjob stigende.



At nedbringe ledigheden blandt visiterede til fleksjob var et af hovedpunkterne, da fleksjobordningen blev ændret i juli 2006. Ændringerne indebar bl.a., at ledige fleksjobvisiterede har fået ret til at blive henvist til en anden aktør, hvis det ikke er lykkedes den pågældende selv eller kommunen at finde et egnet fleksjob inden for de første 6 måneders ledighed.



For at sikre, at kommunerne hjælper de ledige fleksjobvisiterede til et job, sker revurderingen af borgeren nu med større hyppighed. Den pågældende har fået ret og pligt til et individuelt kontaktforløb hver 3. måned. Har den visiterede modtaget ledighedsydelse i 18 måneder inden for 24 måneder, mister kommunen refusionen til ledighedsydelsen. Sigtet er at give kommunerne et økonomisk incitament til at skaffe borgeren i fleksjob.



For at gøre det lettere for fleksjobvisiterede at finde et fleksjob og samtidig at give arbejdsgivere kendskab til fleksjobordningen, er vi ved at udarbejde et fleksjobbevis, som en person, der er ledig og visiteret til fleksjob, kan bede kommunen om at udstede. Fleksjobbeviset vil både indeholde oplysninger om selve fleksjobordningen, om kompensationsmulighederne, og om hvilke skånebehov den pågældende har.



Alt i alt har regeringen således gjort en indsats for sikre, at kommunerne kan hjælpe i forhold til at få ledige fleksjobvisiterede i job. Det er dog vigtigt for mig at understrege, at virksomhederne også har et ansvar for at hjælpe de svagere grupper til at få fodfæste på arbejdsmarkedet. Virksomhederne skal således indrette sig på at tage de nødvendige skånehensyn, som denne gruppe ledige har. Det er mit indtryk, at virksomhederne er i gang med denne proces. Det viser den markant positive udvikling i beskæftigelsen af personer, der historisk har haft vanskeligt ved at finde fodfæste på arbejdsmarkedet, og stigningen i antallet af fleksjob. Men der er givetvis plads til og behov for, at nogle virksomheder tager deres sociale ansvar endnu mere alvorligt, så vi kan få skabt et rummeligt arbejdsmarked med plads til alle.


Venlig hilsen

Claus Hjort Frederiksen
http://www.folketinget.dk/doc.aspx?/...0219/index.htm
  Besvar med citat
Gammel 20-02-2008, 12:41   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Oki her kommer der lige et brev til Eigil Andersen som jeg sendte til ham i forbindelse med det spørgsmål og som jeg har glemt at sætte på siden her


men som i kan se så er svaret fra Hjorten som jeg spår (vi har jo hørt den sang så mange gange) dog tog han lidt fusen på mig ved at nævne fleksjobbeviset , det troede jeg godt nok ikke at han ville....

Jeg syntes at det at omtale et fleksjobbevis som vi andre har råbt på siden 06 og som der ikke sker en disse med, er lidt tosset for regner han ikke med at vi kan læse og regner han ikke med at vi spørger ??



Citat:
Kære Eigil Andersen

Først vil jeg takke dig for at bringe spørgsmålet om ledige fleksjobber op, vi er mange herude der ikke kan forstå og se sammenhænget mellem et arbejdsmarkedet der skriger på arbejdskraft, samtidig med at vi kan opleve at få det ene afslag efter det andet når vi søger fleksjob , for slet ikke at tale om den hjælp vi burde have fra jobcentrene men som mange af os desværre ikke får…

Når det er sagt så skriver jeg til dig af en grund og det er dit spørgsmål til ministeren
Som lyder


Spm. Nr. S 463
Til beskæftigelsesministeren (Claus Hjort Frederiksen (V)) . ( 25/1 08 ) af: Eigil Andersen (SF)
Spm i fuld tekst: Hvad vil ministeren i en tid, hvor regeringen hele tiden understreger, at vi mangler arbejdskraft – gøre for, at kommunerne både hjælper i større omfang end nu og mere effektivt med konkrete, passende jobtilbud til den arbejdskraftreserve, som består af 11.000 arbejdsløse på fleksydelse, der er godkendt til fleksjob, men som ikke er kommet i arbejde?

Skr begrundelse: Disse 11.000 ledige vil gerne arbejde og lider menneskeligt under, at de endnu ikke har fået et job. Det er mærkeligt, at samfundet lader denne del af arbejdsstyrken være ubenyttet. De private arbejdsgivere har en stor del af ansvaret - men det har staten og kommunerne også, og beskæftigelsesministeren har det øverste ansvar for, at de 11.000 på fleksydelse ikke er kommet i arbejde endnu.




Jeg formoder at du er klar over at fleksydelse er den ydelse der gør det ud for efterløn når man er fyldt de 60 år ?
Og den ydelse du henviser til hedder ledighedsydelse.
Grunden til at jeg skriver det til dig er at vi på siden www.k10.dk som er en side for fleksjobber og førtidspensionister ikke så sjældent har oplevet at få det indtryk af visse politikere at vi da vist ikke ved hvad vi snakker om hvis vi mod bedre viden er kommet til at bruge ordet fleksydelse.

Derfor ligger det os meget på sinde at ordet og betegnelsen af ledighedsydelse og fleksydelse bruges rigtigt, når der endelig er en der har set den samme problematik som vi har råbt op om i årevis.

Derud over vil jeg også tillade mig at gøre opmærksom på at tallet for ledige flekser er en del større end de anslået 11.000 alt efter hvilke statistikker man kigger i ligger tallet på mellem 11.000 til 25.000

Dertil er det meget svært at finde ud af hvor mange der reelt er visiteret til fleksjob men som ikke får ledighedsydelse men kontanthjælp..

Mange folk går i systemet så mange år at de mister sygedagpenge og dermed havner de på kontanthjælp med alt hvad det indebære, af ægtefælleforsørgelse og for enlige ikke forsørger er kontanthjælpsydelsen så latterlig lav at mange af dem end ikke kan købe nødvendigt medicin komme ud eller vaske tøj, ting som påstås i Danmark at være noget vi alle har råd til, hvis ellers bare vi priotere rigtigt.

De er næsten så godt som aldrig nævnt af politikere eller medier, de er overset og glemt og det i en grad at man ikke ved hvilke statistikker de optræder i.

Der er så mange huller og fejl i den flekslov at man bliver helt dårlig af at tænke på hvordan Danmark roser sig selv af vores måde at håndtere det at have syge mennesker på arbejdsmarkedet, det er ikke et arbejdsmarkedet der ønsker flekser og handicappet mennesker, men så længe man fra regeringens side kan nøjes med at slå hårdt ned på de mennesker der ikke kan komme i fleksjob og kommunerne så bliver det nok ikke bedre..

Det er nok mere arbejdsgiverne der trænger til lidt pisk i denne omgang, jeg tror personligt ikke at hverken kommuner eller borger kan klare mange flere i hvert fald.

En flekslov er noget vi alle kan støtte op om , men man kan ikke lave en flekslov som ikke tager højde for hvordan det virkelig foregår ude i landet…

Feks har vi set og hørt om eksempler på folk der visiteres til fleks med en arbejdsevne på 5 timer om ugen, det er jo fuldstændigt utopi at tro at arbejdsgiverne vil have dem , for uanset hvordan man vender og drejer det, så er en arbejdsgiver en forretningsmand/kvinde som skal tjene penge ind til virksomheden og da det man kan få refunderet fra stat og kommune maks kan svare til 2/3 del ja så vil det i timer sige at alt under 12½ time er at sætte penge til, alligevel fortsætter kommunerne med at visitere til langt under 12½ time …

Mange der er visiteret til feks 15 timer er samtidig mennesker der har så store skånehensyn at det også her vil være at sætte penge til for arbejdsgiveren og min personlige mening må så være at Claus Hjort lever i en parallel virkelighed af min, hvis han mener at det sociale aspekt i at ansætte en flekser kan gøre det ud for de penge de mister.

Som en sidste ting (jeg kan komme med rigtig mange , men vil skåne dig for dem i denne mail ) vil jeg lige nævne tiden…

Der er mange flekser der går ledige så længe at de bliver nedbrudt økonomisk, psykisk og fysisk, jeg er selv flekser og kan se at jeg knækkede på arbejdet da jeg startede efter 3 år som ledig, man opdager som ledig ikke de smerter og sygdomme som mange gange forøges af åre , når man går hjemme , man indretter bare sit liv efter det og pludselig en dag finder man selv drømmejobbet og bang .. et år på job, så er man så færdig at man ryger ind i endnu en lang sygeperiode med yderlig nedsættelse af tiden til følge …

Derfor var det måske rigtig smart at se på nogle ting i fleksloven sådanne ting som.

Et mindste antal timer der kan visiteres til før det bliver førtidspension (netop det at der ikke er regler for dette gør også at det er lidt som russisk roulette hvilke kommune man bor i , en kommune visitere til fleks bare du kan stå oprejst en time om ugen , andre siger at det skal være en arbejdsevne på over 12½ time)

En grænse for hvor længe en flesker kan gå ledig før kommune SKAL gå ind og undersøge om der skulle være grund til en førtidspension.

Og sidst men ikke mindst, folk der er på kontanthjælp på visitations tidspunktet skal have retten til at komme på ledighedsydelse…

Mange af os oplever at kommunerne smøler i vores sag, og derfor falder vi for sygedagpenge grænsen bliver sat på kontanthjælp og bliver efterfølgende visiteret til fleks…
Dette er totalt urimeligt, mange af os er mennesker der i årevis har smidt vores andel af penge i statskassen i form af skatter…

Dertil kommer at nogen af os oven i købet oplever at blive ramt af kontanthjælps loftet, eller skal til at være afhængig af vores ægtefæller, det er ikke en værdig måde at behandle borger på ….


Hvis du skulle have brug for flere input om hvordan det er at leve som flesker eller syg i Danmark i dag så er du altid velkommen til at kigge ind og se historierne direkte fra de berørtes mund (tastatur)
Det kan du gøre på hjemmesiden www.k10.dk

Og jeg kan love dig for at det ikke er småting der kan læses der både om ventetider i kommunerne, om fejlbehandlinger, om tilsidesættelse af de syges retssikkerhed og meget andet…

Og hvad der er endnu mere dejligt på den side er at samtlige mennesker er mere end villige til at dokumentere deres påstande og det ikke kun er brok…

Vi har længe prøvet at råbe politikkerne op men forgæves, derfor får du sådan et langt brev til gengæld for dit gode spørgsmål til ministeren.

Og jeg håber at du kan bruge noget af det, og derud over kan jeg oplyse at vi fra vores side har besluttet at 2008 skal være det år hvor i inde på borgen skal og må høre os på den ene eller den anden måde, vi kan jo ikke vide om det nu lykkedes men vi vil gøre hvad der kræves af os inkl kontante medierne ved hver given lejlighed…

Desværre er det nu bare sådan med syge mennesker at de er så dejlig behalige at sparke til når de ligger ned, for det er så sjældent at de har fysikken og psyken til at rejse sig og sparke tilbage, dermed mener jeg at hvad det tager af energi og helbred og ressourcer for en rask person at få opmærksomhed omkring , der vil det for mange af os dræne os helt for alt…

Og derfor kan det for os være svært at få opmærksomhed på vores problemer , da vi ikke magter at blive ved at råbe op hele tiden…

Men tro mig vi vil gøre et forsøg, det kan ikke være rigtigt at love og regler og forskrifter moral og etik ikke gælder i forhold til os …

Tak for din tid og held og lykke med ministeren, jeg kan faktisk svare for ham 
Jeg kender svarene på dine spørgsmål jeg har selv stillet dem og mon ikke du får en sludder for en sladder med nogle regler der er lavet om , sådan at det nu koster penge for kommunerne at have en ledig flekser… (det har så medført at flekser nu sende i aktivering hvert år ) og at man nu kan bruge private aktører (som så gør at vi skal pensle alle vores inderste tanker helbred og familieforhold ud for enhver der har slået sig ned som aktør, og med fare for at andre får fat i vores ressourceprofiler )

Det er disse to svar jeg vil gætte på at du får fra Hr Hjort , med en masse regler og love vedhæftet i den anden ende…

Med venlig hilsen

xxxx
Så nu fik i brevet , bedre sent end aldrig he he

der er nogle ting der ikke er taget højde for i Claus Hjorts svar, bla at der ikke i hans statestik indgår sådanne tal som flekser på kontanthjælp ...

Men men nu skriver vi da bare igen, på et tidspunkt er der jo nok nogen der ser os
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvad skal jeg gøre logan Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 06-05-2011 15:48
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
hvad skal jeg gøre? boondock Din historie 10 24-06-2010 16:23
Hvad skal jeg gøre? cpw Alt det andet 1 21-10-2009 16:48
Hjort vurderer 1.500 ledige fleksere på kontanthjælp zuza Manglen på Fleksjob 5 12-03-2008 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension