K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2011, 17:37   #1
Gaaab
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2011
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 59
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
Gaaab er ny på vejen
"Luft ud" i ventetiden ....

Kort om mig: ... ny på K10, sygemeldt 7. måned 2010, 3 arbejdsprøvninger og har fået en menneskelig sb, som har indstillet til flexjob, som desv. blev udsat, da nævnet ikke mente, der var nok lægelig dokumentation ... suk ...

Har været på sygehuset til kontrol - den sidste - og "min" overlæge vil endnu engang tegne og fortælle

Alt er umiddelbart godt, altså hvis man lige ser bort fra, risikoen for at ryge på kontanthjælp, ved afslag på flexjob

MEN MEN MEN for pokker, det jo til at blive skør i knolden over den ventetid ..

"Det var bare det jeg vil sige ... HEJ" ... Ny på K10
__________________
SENGEN ER MIN OPLADER

Sidst redigeret af Gaaab; 08-03-2011 kl. 19:44.
Gaaab er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 19:56   #2
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Kære Gaab:O

Citat:
Kort om mig: sygemeldt 7 måned 2010, 3 arbejdsprøvninger og har fået en menneskelig sb, som har indstillet til flexjob, som desv. blev udsat, da nævnet ikke mente, der var nok lægelig dokumentation ... suk ...

Har været på sygehuset til kontrol - den sidste - og "min" overlæge vil endnu engang tegne og fortælle

Alt er umiddelbart godt, altså hvis man lige ser bort fra, risikoen for at ryge på kontanthjælp, ved afslag på flexjob

MEN MEN MEN for pokker, det jo til at blive skør i knolden over den ventetid ..

"Det var bare det jeg vil sige ... HEJ"
Kender kun alt for godt "den umenneskeligt lange ventetid"! Det er nærmest uuholdeligt, hvis ikke man er syg, så skal man sg. nok blive det! Men hold ud, håber der kommer noget positivt ud af den lange ventetid!

Går selv og venter på, at modtage ressourceprofil til godkendelse og underskrift vedr. førtidspension på §18. Har ventet siden 01.07.10 Har rykket og rykket! Der er flaskehals problemer, siger min, ellers meget rare, sagsbehandler. Men det et psykisk h......

Med venlig hilsen og keep on smiling! Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2011, 08:40   #3
Gaaab
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2011
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 59
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
Gaaab er ny på vejen
Hej Pedro

Ja man skal have et godt helbred, for at være syg, i dagens Danmark

Og flaskehals problemer, det er jo helt ude i majsmarkerne, men måske det er pga fravær blandt SB´erne, tror nogle af dem, har det hårdt på jobbet, der er jo trods alt mennesker i blandt dem

Min "sag" skal efter planen være på, til nævnet her sidst i marts, profil m.m. er underskrevet - har heldigvis god hjælp fra fagforeningen...

Men vi må se/finde de gode ting i hverdagen

Kram herfra
__________________
SENGEN ER MIN OPLADER
Gaaab er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Virksomheder "overvejer" at ansætte flere, "hvis"... zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 06-03-2008 14:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension