K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2012, 23:00   #1
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Johnny Larsens historie - le og græd

http://avisen.dk/blogs/johnnylarsen/...ang_33790.aspx

"Jeg er så heldig at have en sagsbehandler, der vil mig det bedste. Det er rigtig rart at have sådan en, når man i modsat fald ville være nødt til at stole på sig selv… eller sin læge… eller på Rigshospitalets eksperter.

I begyndelsen af min depression ville jeg helst ikke tage medicin. Mest af alt fordi jeg kendte årsagerne til depressionen. Derfor satsede jeg helle møllen på samtaler med en psykolog.

Men det var ikke godt nok for den første sagsbehandler, som var af den mening, at kun medicin kunne hjælpe mig. Det samme
mente den næste sagsbehandler, og nu har jeg så en tredje, som hele tiden har været loren ved mine psykologsamtaler...."
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2012, 00:10   #2
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Det er skide godt skrevet. Det ser også ud til at publikum på jobcenter er blevet helt anden end for 10-15 år siden.
Tror nok at frem over blive det knap så nemt for sagsmishandlere at køre rund med de typer af syg/ledig klientel , fordi den vil rejse sig på bagbenene med det same, …..lige i min ånd, m…..f…..
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2012, 00:49   #3
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Jeg fik også at vide i denne uge, at mit prostatatal er steget så meget, at eksperten på Rigshospitalet vil tage biopsi igen. En oplysning, som fik min sagsbehandler til at kigge i sine papirer og sige: "Jamen, vores lægekonsulent siger, at du ikke har kræft."

Sådan endte sidste uge alligevel godt.


Lyder lidt som lægekonsulenten her fra Hjørring Kommune - han kan heller ikke rigtig finde ud af det.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2012, 00:52   #4
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Johnny er et tekst-menneske og han har lavet sig en blog.

Så må vi håbe SB selv følger med.

Her er så en af dem der står frem med fuld navn, til glæde for andre.

Sidst redigeret af nocturne; 13-04-2012 kl. 00:55.
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er Faxe Kommune og Vibeke Dyhr ude på at slå Johnny ihjel Webmaster Politik og Samfund 6 07-10-2013 22:17
Johnny på vej til helbredelse? dudde Politik og Samfund 4 29-09-2012 14:16
Derfor er Johnny for syg til sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 04-09-2012 06:10
Kræftramt Johnny: For syg til sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 04-09-2012 06:10
Min historie Gittemor Din historie 17 14-04-2008 16:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension