K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-05-2010, 19:50   #11
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
hvis du ikke føler din medicin virker ..skal du slå i bordet..evt be om en anden læge til at vudere din tilstand,skift læge skift læge indtil du føler der er en der kan hjælpe og forstå dig.
Jeg ved godt at bare det er hårdt men det er vigtigt at du får noget der hjælper..har selv prøvet at være indlagt 1 år (jeg har nu fået af vide at mit er kronisk og jeg har det meget hårdt ..men min medicin samt psykolog hjælp og en god psykiater gør at jeg kan fungere nogen lunde herhjemme og ha en hverdag ...
jeg er selv i arbejdsprøvning og det går ikke for godt men har altid sagt at det og alt andet skal prøves for hvis jeg står til en ftp vil jeg gerne vide at jeg har prøvet Alt det jeg kunne, tror også man har bedre ved at acceptere det hvis det er det det slutter med ..
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2010, 21:03   #12
skyggepigen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Indlæg: 5
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
skyggepigen er ny på vejen
Jeg er selv psykisk syg, og har kæmpet meget hårdt for at klare en uddannelse på almindelige vilkår og senere et fultidsarbejde.
Desværre har min kamp for at undgå at acceptere mine begrænsninger forværret min sygdom, således at jeg nu er indstillet til en førtidspension. Jeg håber selvfølgelig, at jeg med tiden får det så godt, at jeg kan mestre et skånejob - for jeg vil gerne arbejde, men kan bare ikke lige nu.
Jeg kan ikke fortælle dig, hvad der er rigtigt for dig, men det kan være meget svært at have en psykisk sygdom og fungere på arbejdsmarkedet. Det rummelige arbejdsmarked fungerer desværre ikke så godt i praksis, og ja, det er svært at få en førtidspension igennem i dag, for ikke at tale om det ekstra pres det ligger på en selv, at gå i uvished i godt to år
skyggepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2010, 09:26   #13
Stueplanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2009
Lokation: Dannevang
Indlæg: 258
Styrke: 15
Stueplanten er ny på vejen
Det er vel også bedst at have et eller andet at stå op til hvor man møder lidt andre mennesker. Jeg tror bare ikke jeg kan klare en almindelig arbejdsplads på 37 timer.
Er det muligt at komme i arbejdsprøvning på andre måder end almindelig arbejdsplads?
Stueplanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2010, 16:06   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Der er et utal af muligheder for arbejdsprøvninger i alle mulige (og umulige) jobfunktioner og steder.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Her er sindslidelse en kvalifikation zuza Politik og Samfund 2 07-07-2011 17:04
Pension eller ikke pension mimmi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 13-02-2007 13:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension