K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-02-2014, 13:49   #41
sluxx
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-07 2010
Indlæg: 26
Styrke: 14
sluxx er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
desværre kan du nok ikke gøre meget ved anke ventetid
Nej desværre. Det bliver 12 laaaaange måneder.

Men har et behov for at få svar på nogle ting ift min sag. Ting jeg ikke får svar på i min anke(bl.a hvem det så er vi skal have en vurdering af for at få bekræftet jeg inden arbejdsevne har eller hvad folk skal bruge kommunens rehab.udvalg til) for synes efterhånden det er ved at være kørt så langt ud nu.

Så vil nu få skrevet klagen/anken og så bliver næste skridt de øverste chefer i kommunen og udvalg. Dernæst borgmesteren og overvejer kraftigt pressen. Det ændrer ikke min sag men er indebrændt !!
sluxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2014, 20:59   #42
sluxx
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-07 2010
Indlæg: 26
Styrke: 14
sluxx er ny på vejen
Der blev peget på noget i afslag fra kommunen.
Men jobcentret har jeg været til møde hos i dag og de vil ik iværksætte noget. Så medmindre jeg får en arbejdsevne så kommer jeg til at gå i flere år, Udelukkende med en ugentlig samtale med en på jobcentret og det kan være alt fra 2 min til 30 min. Afhænger af mig.
De tilbyder det udelukkende fordi loven siger det.
Det er beskeden. Dybt latteligt system
sluxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension