K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2010, 23:37   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Melde fra DR- Igen at melde fra, jeg tør ikke...

Hej,

Jeg fik en pb fra en DR journalist om at skrive min "historie" !! Først bliver man jo benorvet, men efter flg, har jeg måtte melde fra.

Jeg "tør" ikke, jeg kan ikke, det koster, håber andre forstår mig, ellers tror jeg i al fald at jeg forstår jer i tilfælde af samme tilbud, så jeg ville bare sige at det er helt ok. selvom det virker ok at deltage.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2010, 09:39   #2
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Hej EE.

Jeg forstår dig godt - synes, du beskriver dine følelser omkring det rigtigt godt.

Jørgine
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2010, 09:56   #3
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Uha hvor jeg kender det - min private sb siger hele tiden at bare jeg ville gå til medierne ville min sag længe være ovre,
men jeg tør bare ikke -tør' er os et forkert udtryk - for det gør jeg egentlig godt, men er jo ikke sikker på hvordan journalisten skriver det jeg siger..vel?
Jeg mener..hvilke ører hører h*n med?

Og mon det gavner i sidste ende?
Mon det bliver opfattet som en trussel?
Så de går helt i baglås?

Neeej "tør" heller ikke...
så EE forstår dig til fulde...og det er også et valg man træffer helt for sig selv ikk?

Kæmpe til dig for at være tro mod dig selv
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2010, 11:24   #4
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja og jeg orker næsten ikke at skrive den og syntes faktisk at min ftp. sag indtil videre er gået ok. Dette tiltrods for at jeg har haft 5 forskellige sagsbehandlere, en lang arbejdsprøvning jeg selv (desværre!!) styrede, umiddelbart føler jeg ikke at jeg vil klage, for sådan er det jo i dette system.

Jeg meldte bl.a fra idet jeg ikke skal "kaste" mig ud i for meget nyt, før mit kort hus ramler. Fx. skal jeg ikke handle andre steder end jeg er vant til, ikke træne i andet trænings center end det jeg er vant til osv. Jeg skal heller ikke til psykolog igen foreløbig for det orker jeg ikke. Det skal være det simple liv også selv om jeg ind i mellem kaster mig over ting, så må jeg melde fra, både overfor andre og ikke mindst overfor mig selv. Jeg håber at der er andre der har kræfter til at give DR deres historie, for det er jo også vigtigt, det ved vi jo alle. Men husk stadig at det er ok at melde fra hvis ikke man orker, vi må jo passe på os selv .

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg må ikke melde mig syg (arbejdsprøvning). pige29 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 52 23-05-2012 21:26
melde arbejde knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 09-09-2009 15:50
melde sin fagforening af pjuske Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 01-12-2008 21:05
At melde sig syg... Kjersti Spørgsmål ang fleksjob 16 29-11-2008 10:52
Ville du melde dig ind her ??? Stella Dit og Dat 7 17-01-2007 12:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension