K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2012, 20:55   #721
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Hvis ikke vi skrives ved inden jul, så vil jeg sige tak for i år,

og god jul, til jer alle.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2012, 21:00   #722
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jul?? Er det snart jul, gys.......kan ikke se kalenderen for damptågen

God jul og godt nytår til dig også - ja, og alle jer andre dampere
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2012, 23:31   #723
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jul?? Er det snart jul, gys.......kan ikke se kalenderen for damptågen:
Den er umulig at overgå men alligevel God Jul og Godt nytår til damperne - i skøn forening med forhåbentligt s..... gode aromaer.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2012, 10:04   #724
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Det er da for åndsvagt !!

http://jyllands-posten.dk/indland/article4942529.ece

Fra ARTIKLEN :
"Flere undersøgelser har dog vist, at mange e-cigaretter indeholder blandt andet kølervæske," siger hun ifølge nordjyske.dk.

"Desuden kan det på afstand være svært at skelne e-cigaretter fra almindelige cigaretter. Derfor sender det et uheldigt signal," siger Lisbeth Lagoni.

og mere samme sted fra :
Ifølge nordjyske.dk glæder Niels Them, projektchef i Kræftens Bekæmpelse, sig over beslutningen. Han mener, at man ved alt for lidt om indholdet i e-cigaretterne.
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2012, 10:06   #725
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Endnu en god grund til at blande selv

Tja, mine e-cigaretter kan så ikke forveksles med almindelige smøger, og slet ikke med mine pink farvede tanke på tykkelse med en knækpølse

Så måske skulle de tjekke nicorette og nicotinells produkter - der kan man da netop købe inhalatore der vejer og ligner en cigaret, og kun føres i cigaret hvid........
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2012, 13:04   #726
energizer
Hvor skulle jeg ellers være
 
energizers avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2010
Alder: 57
Indlæg: 112
Styrke: 15
energizer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg har i weekenden handlet direkte med Flavour art og da jeg indtastede rabatkoden:
DJHIXBABYN-FA10 så røg der altså en mega bid af regningen, rabatkoden har jeg fået stukket under bordet meget diskret, så det er mig en stor fornøjelse at plastre det ud på k10 under høje brøl
http://www.flavourartexpress.biz/index.php

Her har jeg så købt ekstra gode sager på en dansk side, en slags selvblanderens paradis hvor man kan få sit PG og VG i liter vis for en slik - og kvaliteten er den fineste på marked!
http://www.veracura.com/shop/ecigare...hoer-21c1.html

Og så ''kom jeg til'' at bestille 2 stk Vivi nova og et nyt iTASTE batteri i hvidt på ebnferro - jeg er jo så glad for mit sorte iTASTE, så jeg MÅ have det hvide også. Jeg kunne få stor rabat på mine vivi nova'er hvis jeg købte dem i rød og lyserød, så det gjorde jeg da - pyt med farven, og som tøse tøs, er det jo okay med rød og lyserød. Og så på et hvidt iTASTE, woooow

Har aldrig prøvet en Vivi nova, synes meldingerne er blandede, så jeg glæder mig til at gøre mig egne erfaringer......

Og så har jeg lært hvordan man selv skifter væger på sine CE4'ere med udskifteligt atomizerhovede - så nu behøver jeg heller ikke at købe hoveder mere, men skifter bare ''parykken'' hvis trunten brænder af!!
- kræver bare lige at jeg finder nogle gode væger i metermål, så jeg kan være selvforsynet i årevis, hehe...

Overvejer også at ''meshe'' selv - og bruge stainless steel i fx Vivi nova i stedet for væger, så indrømmer, at mine Vivi nova også er indkøbt til lidt eksperimenter.....lidt nørdet har man jo lov at være
Dog har jeg garderet mig og købt Vivi tankene med udskiftelige hoveder (som jeg så også kan skifte paryk på!).........
er det mig, eller giver koden "bare" 10%,... ?? det får man jo alle vegne efterhånden..

er de til selvblanding, eller til direkte at dampe ?? det syntes jeg ikke rigtig jeg kan se..
energizer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2012, 21:19   #727
Spritex-1970
Ved at vænne sig til K10
 
Spritex-1970s avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2012
Lokation: Planet Earth
Indlæg: 12
Styrke: 12
Spritex-1970 er ny på vejen
Så er der 4 ugers damp jubilæum på fredag. Stadig uden en eneste analog.

Sidste uge havde posten en stor pose menthol krystaller, pvg, pg, vg, samt aromaer fra urtegården med til mig.

Lavede min første menthol base i fredags, og lørdag var den klar til at tilføje noget pvg... Resultatet blev en menthol damp, der sparker så meget røv at jeg har svært ved at skjule min begejstring....

Dén er simpelthen Lysår fra de færdige menthol væsker jeg har prøvet. Og den er allerede blevet min hverdags damp. Den er SÅ lækker !!

Har planer om at lave en rygevæske med, 10% Mentholbase + 2% Anis fra FA. Dette skulle give den "berømte Stig's Frostbite" Efter sigende skulle den være helt fantastisk og give en lettere lakrids smag, ret efter menthol kicket..... Den forventer jeg mig meget af

Har desuden lavet 2 væsker, med Pære fra Urtegården, og en med Flødekaramel fra Urtegården. De står begge til modning, og mangler vel omkring en 3-5 dage, før der er fuldt potientiale i dem.... Men kææææft de dufter godt allerede!


energizer ; JA Du får 10% med koden. Det synes jeg da er værd at tage med, selvom du mener at det er mere reglen, end undtagelsen efterhånden... Der er faktisk en del steder, hvor der "kun" gives 5%, eller slet ikke noget!

Flavourart sælger primært aromaer til selvblanderen, fra deres oficielle side. De har dog også deres Heaven Juice, som er en færdig rygevæske uden aroma, du kan så selv blande deres aromaer i den, eller få dem til det, derudover skal du vælge nikotin styrken.

Du kan også få færdige rygevæsker med FA aromaer. Bla. her : http://dampetten.dk/produkter/13-flavourart-rygevaeske/

Til alle!
I ønskes også en rigtig god jul(damp) og et godt nytår fra mig!

Sidst redigeret af Spritex-1970; 11-12-2012 kl. 22:01.
Spritex-1970 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2012, 09:38   #728
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Vil lige vise jer hvad jeg har haft købt.

har nu haft den i en uge ca, og hvor er jeg glad for den, ikke for stor eller for tung,

giver så meget damp (hvorfor ved jeg ikke) og god smag (hvad har det med et batteri at gøre) at den giver en bedre smag (jeg ved det ikke)

men måske noget med amh, ohm og volt.

http://pink-mule.com/mods/robust-lam...uct_id=7974700

Sidst redigeret af mand; 19-12-2012 kl. 09:41.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2012, 22:02   #729
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Hej alle
Min mand damper og har gjort det siden nytår sidste år, og han er totalt røgfri
Jeg sidder og kigger lidt på de fine læder batterier der er i kalendergaven inde på pink mule. I den forbindelse har jeg lige et spørgsmål Måske et dumt et, men jeg er ikke så hærdet på e-cig området og han skal jo ikke vide det Er ladere til batterierne univesal? Altså den lader min mand har nu, vil den passe til det batteri i kalendergaven i dag? Han har en ego-C lige nu og hvilken størrelse vil I anbefale i batteriet? Han damper en del og har 16 mg nikotin i væsken
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2012, 22:24   #730
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Hej mimse.
Her er der ingen dumme spørgsmål,

Det batteri som er i kalendergaven er med 510 ego gevind, det passer til din mands batteri, du skal nok købe det der hedder 1100mah, det kan holde en hel dag med strøm,
og hvis du bestiller i aften hos pink, så skulle du med lidt held have det til søndag,
hvor posthuset har åbent.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension