K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-02-2014, 17:14   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Rygpatienter, EFTERLYSNING!

Denne tråd er ikke til debat, men en efterlysning.

GOP, Genoptræningsplan.

http://ekstern.infonet.regionsyddanm...kt.%202011.pdf

Jeg søger rygpatienter, der er opereret for diskusprolaps, stivgørende S1 - L5 - L4 eller højere, også thorakalt eller nerve forsnævringer.

Rygpatienter skal, iht lovgivningen, inden udskrivning have udarbejdet og udleveret en GOP, Genoptræningsplan i hånden. Hvis lægen mener du har behov derfor. Oftest tilsendes den sideløbende til kommunen.

Men mon ikke de fleste nyopererede rygpatienter, kræver en optræning.

Det er med stor undren, at jeg erfarer, at patienterne af nævnte alvorlige typer, får udleveret en lille farvelagt brochure, som beskriver nogle øvelser, som skal udføres derhjemme på egen hånd, på køkkengulvet.

Helt uden professionel støtte.

Det skulle så være en GOP, Genoptræningsplan, som både bliver udleveret fra privat- og offentlige hospitaler.

EFETERLYSNING!

Jeg søger disse forskellige GOP, Genoptræningsplaner, med beskrivelse af forskellige øvelser.

Med data om, hvor og hvordan, du har fået udleveret din GOP.

Privat som offentlig hospital. Årstal og andre relevante oplysninger.

Skulle du have overskud, ville det være godt hvis du kunne scanne dem ind og offentliggøre din GOP, her i tråden.

Alternativt, sende mig en PB, Privat Besked og så udveksler vi adresse, hvor du eventuelt kunne sende mig et kopi af disse nye typer af GOPèr.

Jeg håber på hjælp til denne opgave, til gavn for fremtidige rygpatienter.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 19:16   #2
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Jeg fik slet ingen bruche af hvad jeg husker men i stedet personlig møde med træner på hospitalet umiddelbart efter operationen.
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2014, 23:17   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Boostet, da den stadig er aktuel.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 11:02   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Med så mange rygpatienter, vi har på k10

kan det simpelthen ikke være rigtigt at ingen melder sig her på denne efterlysning.

Der må være adskillige rygpatienter, som enten IKKE har, eller HAR fået udleveret en GOP, Genoptræningsplan i hånden, inden udskrivning fra hospital, som loven foreskriver.

Kom nu frem af busken og hjælp med til at indsamle materiale om hvad der i disse kolde tider bliver udleveret til rygpatienterne.

Jeg er interesseret i det materiale, GOP der bliver udleveret samt at gøre opmærksom på at det er et lovkrav at modtage en GOP inden udskrivning fra hospital, hvis lægerne vurderer at en patient efterfølgende skal modtage optræning.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 11:50   #5
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du kan jo også slutte, at alle har modtaget relevant materiale.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 13:56   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ja, det havde været godt....

Kære Stampe.

... så mangler vi bare at de kommer frem og vil hjælpe.

Læs tråden:

.. som drejer sig om at indsamle disse GOPèr som dokumentation for at mange rygpatienter havner i store problemer.

Vigtigt er også, hvis rygpatienter IKKE modtager lægernes vurdering om genoptræning.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 22:56   #7
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Boostet.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 06-04-2014, 22:33   #8
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Jeg ville godt være dig behjælpelig hvis jeg havde fået en. Kan du evt. Henvende dig til de afdelinger hvor du mener de findes ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2014, 17:27   #9
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Boostet pga stadig aktuel.

Håber der findes nogle rygpatienter, som beskrevet, der ønsker at hjælpe til med GOP, Genoptræningsplaner.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension