K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2014, 23:04   #1
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
varige men erstatning ?

da det jo nok er så lang tid siden, vil de jo nok bare lade som ingen ting, jeg ovevejer at skrive et brev til den kommune som jeg bor i.

pga de tidligere har tvangsfjernet mig i en plejefamilie, da jeg var omtrent 12 år.
min pleje havede en dag givedet mig en ruske tur, det påvirkede mig meget psykisk , osse den dag i dag, jeg for osse marridt om det, for da man jo er lille virker alt ting meget større, efter hvad jeg ved, burde og måtte plejefamilie da ikke ligge hånd på deres plejebørn?.

jeg fik en ryste tur hvor jeg osse bankede hovede ind i væggen, samt der bliv råbt osv lorte unge osv.

tror i min sag er helt lost , med at søge om erstatning, da jeg mener dette her gavner mig at få en erstatning.
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2014, 10:59   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du kan jo evt prøve at kontakte en erstatningsadvokat, der kan give dig gratis vejledning. Der er firmaer, der reklamerer her på sitet, men ikke en anbefaling, da jeg ikke personligt kender noget til dem.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2014, 12:17   #3
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Du kan jo evt prøve at kontakte en erstatningsadvokat, der kan give dig gratis vejledning. Der er firmaer, der reklamerer her på sitet, men ikke en anbefaling, da jeg ikke personligt kender noget til dem.
jeg har en gang prøvede "gratis advokat" , det jeg så endte med at betale advokaten kunne jeg havede brugt til gælden.

takket være det fjols af en dommer , det var mht en rki sag.

jeg fik dog halvdelen af pengene tilbage, som advokaten havede pumede ud af min pung.

han sagde jeg skulle ignorere rykkere og trusler osv, da han prøvede at samle gælden jeg havede til en kreditorere men til sidst gav jeg op, jeg to sagen i egen hånd det kan bedere betale sig.i nogen tilfælde.
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2014, 12:41   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Helt fint. Blot et svar på dit spørgsmål. Følg absolut din mavefornemmelse.
Og det økonomiske skal selvfølgelig være på plads inden man starter en dialog op.

Sidst redigeret af stampe; 10-07-2014 kl. 12:44.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2014, 18:02   #5
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mistereu Se meddelelser
da det jo nok er så lang tid siden, vil de jo nok bare lade som ingen ting, jeg ovevejer at skrive et brev til den kommune som jeg bor i.

pga de tidligere har tvangsfjernet mig i en plejefamilie, da jeg var omtrent 12 år.
min pleje havede en dag givedet mig en ruske tur, det påvirkede mig meget psykisk , osse den dag i dag, jeg for osse marridt om det, for da man jo er lille virker alt ting meget større, efter hvad jeg ved, burde og måtte plejefamilie da ikke ligge hånd på deres plejebørn?.

jeg fik en ryste tur hvor jeg osse bankede hovede ind i væggen, samt der bliv råbt osv lorte unge osv.

tror i min sag er helt lost , med at søge om erstatning, da jeg mener dette her gavner mig at få en erstatning.
Nu ved jeg ikke hvor længe siden det er at du er blevet mishandlet.

Det er jo ikke kun din egen version af sagen der bliver set på, det skal også føres bevis. Det kan godt være svært hvis det er mange år siden.

Det er jo ikke kommunen der har mishandlet dig, der kan være tale om manglende tilsyn med plejefamilien. Om dette giver erstatning ved jeg ikke.

Du mener at det gavner dig at få erstatning. Det er ikke alt der kan købes for penge.

Tror du ikke det kan gavne dig at få bearbejdet din fortid med en professionel behandler?

En ting er sikker, du får ikke nogen gratis retshjælp eller lign. til at føre sagen. Det kan godt være at du kan få et gratis råd, men derfra og til evt sag er gennemført er der langt og det koster.

Mvh. Susanne
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension